Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**2009 VAUVATOIVEET vko 16**

14.04.2008 |

Aloitinpa tämän viikon, kun Narsku on odotuspuolella, eikä enää tee hienoja päivityksiä meille.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ihan tuulesta temmattuja oireet olleetkaan! Huikea fiilis!! Mutta samalla suuret tunteet alkoivat pyöriä päässä, kuten edellisissä raskauksissakin. Eikä ne tunteet läheskään aina ole ruusuisia.. Olen siis tänään ollut huikean onnellinen, alakuloinen, nauravainen, itkuinen, KIUKKUINEN, ja niin edelleen. Että sellaisia ne hormonit on. Laskurin mukaan la olis 16.12., että tämän vuoden puolella meillä pitäisi olla nyytti sylissä, jos kaikki menee hyvin.

Ja hei, olette ensimmäiset, kenelle kerroin plussauutisen!! Kerron illalla vasta miehelle, koska se ei koskaan ole ollut niin kivaa.. Siis se plussauutisen kertominen. Mies menee siitä aina jotenkin totiseksi ja vakavaksi (vaikka yhdessä on vauvasuunnitelmat tehty). Hän inhoaa minun hormonihörhöilyjä yli kaiken, eikä jaksa hirveästi olla mukana hössötyksessä. Hän vaan on sellainen. MInkäs sille, itse kun haluais hirveästi tukea ja hellyyttä juuri raskausaikana, mutta kaikkea ei voi saada. Sori tää melankolisuus..

Tsemppiä teille kaikille kuumeisille ja mukavaa viikon alkua!

Siisa :)

Vierailija
2/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia kuuluu täällä... Onnittelin sua jo tonne tammimammoihin vahingossa kun siirryin just täältä sinne...alkaa jo sekoomaan pää täällä :D Mut paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa teille ja kyllä se mieskin siitä ilostuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi miten hieno juttu! Mä tulin ihan kurkistamaan ja ajattelin kysellä, joko oot plussannu ja täällähän tämä olikin. Tiesin kyllä että plussaat, sun oireet on just sitä! wau, eli onko la sitten joulukuun lopussa vai? Onnea matkaan vaan kovasti!

Kertokaahan muutkin kuulumisia, miten menee? Ekat yrityskierrot lähenee monilla?! Näin hyvin on tästä pinosta jo raskauduttukin :)

T. Jaffa

Vierailija
4/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo tuollahan tuo la luki eli joulukuun puolelle menee tosiaan, kiva joululahja!

Tsemppiä miehelle kertomiseen, miehet on joskus vähän sellasia....

T. Jaffa

Vierailija
5/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä maalailee rakennuksella, eikä meinaa millään tulla kun soittelin, että tulis saunaan mun kanssa.. sais lauteilla kertoa uutisen!

Tuuttehan perässä odotuspuolelle pian?

Kyllä mieli on herkkänä, sniif.

Vierailija
6/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia ja liimaa mukaan hirmuiset määrät, että saatte joululahjan perille :)

Tänne ei mitään uutta, tätiä ei vaan näy ja mieli mustenee sitä myöten koko ajan :(

Miten tässä mitään vauvaa alkaa yrittämään, kun ei tätiä kuulu...Ei varmaan lääkäriinkään kannata vielä mennä.

Täytyy jatkaa iltapuuhia, pikasesti Siisaa tulin onnittelemaan ja päivittämään kuulumiset.

Kitteni kp.t huitelee jo 50 paikkeilla, yk1 edelleen :(

Vierailija
7/24 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan olikin niitä oireita sen verran, että mitäs muuta se saattoikaan olla :) Ihania nämä plussauutiset!!

Minäkin liityn nyt uneksijoiden joukkoon... Eli näin viime yönä unta vauvasta :) Homma meni niin, että olin ihan tavallisella gynekäynnillä, kun lääkäri ilmoitti että olen raskaana. La:ksi saatiin mittausten jälkeen 8.12... Että semmonen uni. Oli tosi todentuntuinen. Herätessä oli muutaman sekunnin ajan sellainen pieni paniikki, että en minä voi olla raskaana!

Minulle meinaa taas puskea flunssa päälle :( Stressi varmaan alentanut vastustuskykyä, kun nyt on ollut kaksi flunssa melkein peräkkäin. Tätä ennen olen ollut kipeä *hmm* joskus vuosia sitten. Ja meidän neiti on myös flunssainen, ekaa kertaa elämässään. Onneksi ei ole kuumetta, mutta on se vaan niin raasu, pienellä ääni ihan käheenä :(

Nyt koitan vielä hetken jatkaa referaatin kirjoittamista. Hyvät yöt kaikille! Ja paljon vauvaunia ;)

-PP

Vierailija
8/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minullakaan mitään oikeeta asiaa ole, mutta nostan meitä kuitenkin vähän ylöspäin :)

ON: Kp:t on vielä niin naurettavan pienissä lukemissa, että voi ajatella muitakin asioita kuin lisääntymistä ;) Mutta ensi viikon loppupuolella tilanne onkin sitten jo aivan toinen...

Kirjoitelkaahan kuulumisianne!

-PP kp4/27-28 yk1

Vierailija
9/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeviikolla työreissussa enkä ole päässyt/ehtinyt palstalla vierailemaan, joten täytyy sanoa, että plussauutisia on tullut oikein roppakaupalla. Hienoa siskot!

Suurenmoiset onnittelut siis Narskulle ja Siisalle =) Näin se vaan meidän porukka pikku hiljaa siirtyy odotus-puolelle... Täytyy käydä välillä teidän kuulumisia lukemassa joulukuisten pinosta.

Meillä ei mitään sen suurempia muutoksia ole tapahtunut. Kesää odotellaan ja jotenkin on viime aikoina ollut niin kiireistä tämä elämä, etten ole juurikaan ehtinyt murehtia ajankulumista. Hyvä niin! Toivotaan ettei tuo mies nyt enää käännä kelkkaansa vaan pysyttelee mielipiteessään aina sinne kesään saakka. Oon koittanut olla asiasta höyryämättä, vaikka pirskatin vaikeeta se aina välillä on.

Keväästä ei voi tänään taas puhua, mutta mukavaa lumisateista päivänjatkoa toivottelee Onnellinen

Vierailija
10/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani kuluksi surffailen ;)

PP: olinkin tilannut kotitestit.com:sta eikä ne testit koskaan tulleet. Nyt niiden sivuilla oli viesti että toimitukset on lopetettu. Taisin tulla huijatuksi :( laitoin meiliä ja lupasivat palauttaa rahat ja lähettää ilmaiset testit, en nyt tiedä mitä tapahtuu. Saapa nähdä.

Koitahan parantua flunssasta

Kitteni: onpa tosiaan pitkäksi venähtänyt kierto, aika harmi. Toivotaan nyt että pian täti tulee ja pääsette tositoimiin.

Onnellinen: Kiva kuulla susta, kyllä se kesä pian koittaa!

Ja Siisalle vielä nautinnollista odotusta hormoniheilahteluista huolimatta.

Missäs Tikru ja muut viilettää?

Bongasin Mirellankin joulukuun odottajista jo, ja päivitin plussanneisiin :) Kertokaahan odottajatkin kuulumisia!

T. Jaffa

Vierailija
11/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kierto vetelee viimeisiä päiviä ja on ihan p*ska fiilis. En yhtään enää usko olevani raskaana. Samperin täti kurkkii jo nurkan takana. Tissit on TODELLA kipeät ja painaa tonnin ja välillä vihloo ilkeästi alavatsan sivulta kun yskii. Ja tietysti ois helppo lukea nuo raskausoireiksi, mutta katin kontit. Menkat tulee ihan varmana loppuviikosta. Tää ärtyisyys on niin selkeä menkkaoire mulle.

Tsemppiä muille yritykseen!!

Rhanna kp 23/26

Vierailija
12/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että täällä on toinenkin Onnellinen:)

Me tässä koitetaan tehdä ensimmäistä naperoa jo malttamattomina, vaikka häätkin on ensi kesänä. Mutta mitäpä se estää, olis ainakin kiva ohjelmanumero kertoa kaikille häissä;) Ei ole kauaa vielä ollut yritys päällä ja meillä on ollutkin vähän sellanen " tulee jos tulee" -asenne vielä, vaikka innoissani jo toivon raskausoireita. Jos ei tässä kierrossa nappaa, niin seuraavaks haen kyllä jo ovistestit apuun;)

Vierailija
13/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin nimimerkkikaima:)

Me tässä koitetaan tehdä ensimmäistä naperoa jo malttamattomina, vaikka häätkin on ensi kesänä. Mutta mitäpä se estää, olis ainakin kiva ohjelmanumero kertoa kaikille häissä;) Ei ole kauaa vielä ollut yritys päällä ja meillä on ollutkin vähän sellanen " tulee jos tulee" -asenne vielä, vaikka innoissani jo toivon raskausoireita. Jos ei tässä kierrossa nappaa, niin seuraavaks haen kyllä jo ovistestit apuun;)

Vierailija
14/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että täällä on toinenkin Onnellinen:)

Vierailija
15/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin tullut monia uusia plussia! onnea kaikille. Minäkin olen saanut kuulla lähipiirissä muutaman plussa uutisen. Itsellä tämä odottelu tekee tiukkaa. Kun ei millään tahdo tuo aika kulua nopsaan, että pääsisi yrittelemään. Pitkä aika vielä tuonne heinä-elokuulle. Saa nähdä joutuuko ottamaan varaslähdön...

toivon paljon tärppejä kaikille jo yrittäville.

Ja aurinkoista kevättä.

Vierailija
16/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin kuume vaan nousee kun lukee hyviä uutisia. :) Pari viikkoa vielä yrityksen aloittamiseen ja nyt harmittaa kovin, että jää tämän hetkinen ovis käyttämättä...tuntuu tuhlaukselta. Mutta en vielä uskalla, pakko ihan varmuudeksi odottaa papan tuloksia, ettei sitten tule ongelmia...kun joskus on jotain ollut.

Aina välillä tulee mieleen onko tässä mitään järkeä, kun tuo esikoinenkin on vielä alle vuoden. Tänään kuitenkin tuli ihana olo kun poitsun kanssa leikittiin, tajusin jotenkin miten paljon se pieni nyytti on jo kasvanut ja ehtii vielä kasvaa ennen isoveljeksi tuloaan vaikka heti tärppäisikin. Äh, sekavaa, mutta ymmärrätte varmaan? Vasta nyt sen ymmärtää, mitä tarkoitetaan kun sanotaan, että vauvavuosi menee nopeasti.

Kuumehouraileva

MilkaK

Vierailija
17/24 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viesti näemmä tulikin perille useempaan kertaan, vaikka herjasi jotain...

Vierailija
18/24 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhanna, kyllä se siitä. Mullakin oli vielä viikko sitten ihan p-fiilis, kun luulin menkkojen alkavan, tihruttelikin. Kun koskaan ei tiedä tarkkaan milloin on tärpännyt ja mitä tuolla sisällä tapahtuu.

MilkaK, sun mietteet kuulostaa ihan omilta mietteiltäni kun toivoimme pikku kakkosta! Naisen aivot on luotu sellaisiksi, että kaikkia asioita pitää pohtia pohjanmaan kautta ja varsinkin kun hormonit hyrrää, niin sehän vasta vuoristorataa on! Tsemppiä!

Terveiset kaikille muille, en nyt taas muista muita nimimerkkejä!

Itsellä olotilat vaihtelee, jonain päivänä ei ole juuri mitään oireita ja melkein unohtaa, että kyllä siellä kohdussa jotain on... Pelottaa välillä, että jos tämä meneekin kesken tai on jokin tuulimuna.. Mutta täytyy vain luottaa, että kaikki menee hyvin. Sain neuvola-ajan vasta toukokuun lopulle! Eli vasta viikolla 11+ , ja parin viikon päästä täytyy tilata ultra-aika viikolle 12. JÄNNÄÄ!

Vierailija
19/24 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Siisa!!!!!!!!!! Super-iso onnitteluhali täältä!

Osaisko joku vastata sellaiseen kysymykseen, että jos yhdyntä on ollut su (6.4), ja ovis ehkä seuraavana to (10.4.), niin onko mahkuja???? Meillä meni vähän puihin tää yk, mutta toi yksi kerta oli, ja nyt on toivoni siinä!! Eilen ja varsinkin tiistaina oli jänniä tuntemuksia kohdun tienoilla, vähän niinkuin oviksessa, mutta limat ja muu kosteus oli mun mielestä tuolloin viime viikolla. Silloin olisi ollut kyllä vasta kp 9.

Kyllä tää on hermoja raastavaa ku ajatukset on koko ajan tuolla navan alapuolella :) Pissahätää ja pahoinvointia pystyy keksimään itelleen, mutta mietin tota ihme juilimista toissapäivänä. Voiko juilia tuolleen lähes kivuliaasti jos on raskaana?!? Vai oisko se peräti jotain km:oon viittavaa...? Vai kenties kuitenkin ovista...? Se voisi periaatteessa olla ovistakin, jos laskis mun pisimmän kierron mukaan... Äh, en malta odottaa että jotain selviäisi puoleen tai toiseen! Olisin kiitollinen jos joku osaisi tähän jotain kommentoida :)

Torstai on toivoa täynnä, eikös!

Terkuin A-U

Vierailija
20/24 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään nyt ekassa yrityskerrassa ja kp on tällä hetkellä 14/28. Ja ensimmäistä tässä yritetään saada alulle. Ainakaan pupuilun määrästä ei luulisi olevan meillä kiinni:) Välillä jopa tulee miettineeksi pitäisikö hieman rauhoittaa:) Tajusin tänään, että meillähän on jo häätkin puolentoista kk kuluttua, ajatukset on ollu ihan muualla niin en ole tätä ajan kulua edes huomannut. Hirvittää tulevat polttarit jos plussa napsahtaakin,mutta tuskimpa se nyt sentään ekasta yk:sta tulisi.. Mutta nyt siivoamaan..YÖK..