G: oletko saanut kumppaniltasi rivompia viestejä kuin Susan Vanhaselta?
Kommentit (31)
eikä " seksiviestit" !!!
Suorastaan voisin pahoin jos mun mies alkais lähettää sellasia viestejä.
Puhumalla puhelimessa tai livenä hän kyllä puhuu paljon pahemmin kuin Vanhasen tekstarit.
Me on myös kirjoiteltu toisillemme tosi rivoja juttuja sähköpostilla, otettu kuvia ja tehty kotivideoita... Että ei taida mun yksityiselämä olla ihan kaikilta osin julkaisukelpoista ;) Suurin huolenaiheeni on ollut se, ettei mikään matsku päädy vahingossakaan lastemme silmille. Ihan järkkyä, että joidenkin jutut tulee lehtiin asti! Julkkisten kannattaisi ehkä olla keskivertoa varovaisempia, myös poliitikkojen.
Ei mikään ihme, että niin paljon miehet haksahtelevat vieraisiin, kun oma vaimo oksentaisi, jos hänen herrasmiehensä laittaisi hänelle seksiviestin:D
Voi jessus!
Mikään ei oo ihanampaa kuin saada kamerakännykällä otettu kuva miehen seisokista kesken päivän!
Emme muutenkaan viestittele mitään henkilökohtaisia asioita, ties vaikka menisivät väärään numeroon vahingossa.
Mikä suhde se sellainen on, missä ei säpinää ole myös tekstarein :) Nykyään kun ei enää niitä " tavallisia" rakkauskirjeitä laadita..
hän on todellinen, naista arvostava herrasmies.
edellinen mies lähetteli kyllä niitä rohkeampiakin mutta oli muutenkin kyllä vähän sellainen huithapeli.
olen saanut vain kauniita viestejä. Ei voisi vähempää innostaa moukkaminen " mä haluun sua" - viesti. Eikä suhteestamme puutu vipinää huolimatta viestien ei-seksistisyydestä. Sen voi joskus paremmin lukea rivien välistä kuin suorista ehdotuksista.
ette ole ilmeisesti koskaan saaneet mieheltä kunnon rivoa viestiä ja vielä kuvan kera???
Kummasti saa paikat kostumaan.......
Vai että " mä haluun sua" -viesti...... No se onkin aika moukkamainen viesti. Toista on, kun puhelimeen ilmestyy täydessä seisokissa olevan kullin kuva ja alla lukee " Mä haluun sun pilluun! Upottaisin syvään ja se tekis hyvää....."
Mutta mitä tästä väitellä, meitä on moneenn lähtöön, ja osa jää asemallekin vielä.
21
Kertoo ihan suoraan mitä haluaa mulle tehdä. Tai joskus olen saanut hänen työmatkoiltaan aika kiihkeitä sähköposteja, joita säästelin pitkään. Upposivat muhun paljon paremmin kuin mikään romanttinen diibadaaba, kun en ole mikään romantikko.
Juu komppaan. Olen saanut juuri tuollaisia. Kuva kovana seisovasta kalusta ja teksti tää haluaa nussia sua. Mikä sen kiihottavampaa.
Nimenomaan - osa jää sinne asemalle kaikkine estoineen ;D Mikä siveyden sipuli! Ettei vaan ois sun miehes, jolta ton viestin sain???
kiihottavana? Itseäni pidän varsin kaukana siveyden sipulista. Ollakseen avoin seksin suhteen, ei tarvitse silti olla hyökkäävä ja törkeä.
että kaikkien pitäisi ajatella samoin.
Vierailija:
Juu komppaan. Olen saanut juuri tuollaisia. Kuva kovana seisovasta kalusta ja teksti tää haluaa nussia sua. Mikä sen kiihottavampaa.
Enkä IKINÄ julkaisisi niitä, vaikka maksaisitte mitä!
Olen ne saanut miehiltä, jotka isoilla sormillaan näpyttävät koko pitkät kiihkeät ehdotuksensa mulle ja mua ajatellen.