Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: oletko saanut kumppaniltasi rivompia viestejä kuin Susan Vanhaselta?

Vierailija
14.04.2008 |

Kyllä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä IKINÄ julkaisisi niitä, vaikka maksaisitte mitä!

Olen ne saanut miehiltä, jotka isoilla sormillaan näpyttävät koko pitkät kiihkeät ehdotuksensa mulle ja mua ajatellen.

Vierailija
2/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä " seksiviestit" !!!

Suorastaan voisin pahoin jos mun mies alkais lähettää sellasia viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden jälkeenkin päivittäin:)

Vierailija
4/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla puhelimessa tai livenä hän kyllä puhuu paljon pahemmin kuin Vanhasen tekstarit.

Vierailija
5/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on myös kirjoiteltu toisillemme tosi rivoja juttuja sähköpostilla, otettu kuvia ja tehty kotivideoita... Että ei taida mun yksityiselämä olla ihan kaikilta osin julkaisukelpoista ;) Suurin huolenaiheeni on ollut se, ettei mikään matsku päädy vahingossakaan lastemme silmille. Ihan järkkyä, että joidenkin jutut tulee lehtiin asti! Julkkisten kannattaisi ehkä olla keskivertoa varovaisempia, myös poliitikkojen.

Vierailija
6/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että niin paljon miehet haksahtelevat vieraisiin, kun oma vaimo oksentaisi, jos hänen herrasmiehensä laittaisi hänelle seksiviestin:D

Vierailija
7/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus!

Mikään ei oo ihanampaa kuin saada kamerakännykällä otettu kuva miehen seisokista kesken päivän!

Vierailija
8/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme muutenkaan viestittele mitään henkilökohtaisia asioita, ties vaikka menisivät väärään numeroon vahingossa.

Vierailija
9/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suhde se sellainen on, missä ei säpinää ole myös tekstarein :) Nykyään kun ei enää niitä " tavallisia" rakkauskirjeitä laadita..

Vierailija
10/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on todellinen, naista arvostava herrasmies.

edellinen mies lähetteli kyllä niitä rohkeampiakin mutta oli muutenkin kyllä vähän sellainen huithapeli.

Vierailija
11/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut vain kauniita viestejä. Ei voisi vähempää innostaa moukkaminen " mä haluun sua" - viesti. Eikä suhteestamme puutu vipinää huolimatta viestien ei-seksistisyydestä. Sen voi joskus paremmin lukea rivien välistä kuin suorista ehdotuksista.

Vierailija
12/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole ilmeisesti koskaan saaneet mieheltä kunnon rivoa viestiä ja vielä kuvan kera???

Kummasti saa paikat kostumaan.......

Vierailija
13/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että " mä haluun sua" -viesti...... No se onkin aika moukkamainen viesti. Toista on, kun puhelimeen ilmestyy täydessä seisokissa olevan kullin kuva ja alla lukee " Mä haluun sun pilluun! Upottaisin syvään ja se tekis hyvää....."

Vierailija
14/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tästä väitellä, meitä on moneenn lähtöön, ja osa jää asemallekin vielä.

21

Vierailija
15/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ihan suoraan mitä haluaa mulle tehdä. Tai joskus olen saanut hänen työmatkoiltaan aika kiihkeitä sähköposteja, joita säästelin pitkään. Upposivat muhun paljon paremmin kuin mikään romanttinen diibadaaba, kun en ole mikään romantikko.

Vierailija
16/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu komppaan. Olen saanut juuri tuollaisia. Kuva kovana seisovasta kalusta ja teksti tää haluaa nussia sua. Mikä sen kiihottavampaa.

Vierailija
17/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan - osa jää sinne asemalle kaikkine estoineen ;D Mikä siveyden sipuli! Ettei vaan ois sun miehes, jolta ton viestin sain???

Vierailija
18/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavana? Itseäni pidän varsin kaukana siveyden sipulista. Ollakseen avoin seksin suhteen, ei tarvitse silti olla hyökkäävä ja törkeä.

Vierailija
19/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikkien pitäisi ajatella samoin.

Vierailija
20/31 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juu komppaan. Olen saanut juuri tuollaisia. Kuva kovana seisovasta kalusta ja teksti tää haluaa nussia sua. Mikä sen kiihottavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän