Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onkohan tuo mies jotenkin mielenvikainen.. kun hänellä tulee verta niin

Vierailija
14.04.2008 |

hän kuvittelee olevansa heti kuolemansairas.. toki hän on sairastellut paljon ja hänellä on atooppista ihottumaa ja vatsaongelmia mutta kuitenkin. Hän on aina mukamas sairastumassa ja häneltä tulee joskus pikkusen verta nenästä ja kun niin käy hän makaa sitten puolelle päivin pedissä valittamassa. Kyse ei ole mistään huomionhakuudesta vaan hän uskoo oikeasti olevansa sairaampi kuin onkaan.

Hän on muutoin erittäin kunnollinen ja luotettava mies.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään vaikeuksia käydä lääkärissä, erilaisissa toimenpiteissä, verta luovuttamassa jne. Synnytyksetkin ovat sujuneet ihan ongelmitta.

MUTTA nenäverenvuoto on jotain mitä en vaan kestä. Se on minulle liikaa. Minulla ei ole ikinä aikuisiällä tullut verta nenästä ennen kuin tulin ekan kerran raskaaksi. Kaikkien kolmen raskauden aikana nenästäni on tullut useamman kerran verta.

Minulle se vaan on jotain aivan hirveää. Ei sitä voi järjellä selittää. Luulen, että se johtuu siitä että on _oikeasti_ vähän outoa että jostain valuu verta mutta kipua ei tunnu ollenkaan. Siis vähän spooky...

Kun nenäverenvuoto alkaa, minulla valehtelematta mustuu silmissä. Voisin helpostikin pyörtyä jos en menisi makuulleen. Ja tähän ei todellakaan auta miehen suuttuminen siitä kuinka taas liiottelen. Ei auta vaikka TIEDÄN ettei siinä ole mitään vaarallsita ja että reagoin idioottimaisesti.

Psykologiaa.

Vierailija
2/3 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on herkkäluonteinen ja tuntuu että kun tämä verenvuoto iskee, hän joutuu ihan paniikkiin ja sitä minun on ollut vaikea ymmärtää.

Hän on käynyt lääkärissä asiasta ja sierainta on poltettu. Mutta tämä selvensi asiaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut suorastaan järkyttynyt kun olen joutunut huomaamaan miten omaa käyttäytymistään ei pysty kontrolloimaan. :-(

t. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä