Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisella treenillä saa erottuvat vatsalihakset?

Vierailija
07.11.2023 |

Ei tarvii olla mikään sixpack vaan sellainen, että lihakset piirtyy kauniisti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii aika rankkaa treeniä ja ruokavalion. Itse tein lähes 600 vatsalihasliikettä (erilaisia ja vaihtelin treeniä) ja silti en saanut erottuvia vatsalihaksia. Vasta sitten kun älysin jättää turhat proteiinijauheet pois ja lisäsi määrään 1200 liikkeeseen alkoi vasta tulla tulosta.

Vierailija
2/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko litteän vatsan? Silloin pieni rasvaprosentti ja syviä vatsalihasliikkeitä, esim. pilates. Jos haluat ulkonevat vatsalihakset, niin pieni rasvaprosentti ja perus vatsalihasliikkeitä. 

Itselläni myös suuret kokonaisvaltaiset liikkeet toimivat hyvin. Esim. kyykyt, maastaveto, penkkipunnerrus ja isot selkäliikkeet. Ja tottakai oikea ruokavalio, jotta saadaan tarpeeksi matala rasvaprosentti. Riippuu myös geeneistä, lähteekö rasva vatsasta ekana vai vikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain aikoinani abtronicilla, mutta en ole enää vuosiin jaksanut käyttää sitä. En tykännyt, kun vatsalihakset erottui, mutta muualta olin vain luuta ja nahkaa.

Vierailija
4/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän. 

Vierailija
5/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet? Käärmeöljyllä tietysti.

Vierailija
6/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän. 

Miten tämä kasvattaa lihaksia?

Vierailija
7/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähärasvanen ruokavalio, tee syviä vatsalihaksia paljon ja muutenkin niitä monipuolisesti, juokse. 

Se tapahtuu yllättävän nopeasti jos oot edes jonkinlaisessa kunnossa, mutta sen ylläpitäminen on vaikeaa. 

Vierailija
8/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän. 

Ei niitä tarvitse kasvattaa mihinkään. Rasvan poltto vatsan alueelta saa kenet tahansa näyttämään ns. hyväkuntoiselta.

Tosiasiassa se ei tarkoita että olisi hyvässä kunnossa jos vatsalihakset näkyy.

Monesti tynnyrimahat juoksee pidempiä matkoja ja nostaa rajummin punttia.

Kyseessä on esteettinen juttu. Rasvojen poltto voi altista monille tulehduksille, jos samaan aikaan treenaa fyysisesti.

Palautuminenkin heikkenee merkittävästi.

Vierailija
9/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän. 

Ei niitä tarvitse kasvattaa mihinkään. Rasvan poltto vatsan alueelta saa kenet tahansa näyttämään ns. hyväkuntoiselta.

Kyseessä on esteettinen juttu. Rasvojen poltto voi altista monille tulehduksille, jos samaan aikaan treenaa fyysisesti.

Olen ollut todella laiha rimpula (bmi 17) eikä mulla näkynyt mitään vatsalihaksia tuolloinkaan. Vatsa oli vaan tasaisen litteä, sellainen kuin lapsilla on. 

Vierailija
10/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama miten niitä vatsalihaksia treenaa, jos päällä on pari senttiä läskiä. Koko päkki näkyy noin 5% rasvoilla, joka taas naisilla voi aiheuttaa mm. kuukautisten poisjäännin ja muita terveydellisiä ongelmia.

Vierailija
11/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on geeneistä aika pitkälle kiinni, jos on vartalotyyppi joka kerää luonnostaan rasvaa keskivartaloon niin voi olla että joutuu tekemään enemmän töitä. Mulla riittää että harrastan 5x viikossa voimatreeniä (3x alakroppa ja 2x yläkroppa) ja lisäksi kävelylenkkejä satunnaisesti. Vatsoja en treenaa ollenkaan, vaan ne saavat ärsykettä muista tekemistäni treeniliikkeistä.

Vierailija
12/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuvat vatsalihakset saa ainoastaan alhaisella rasvaprosentilla. Jos meinaa saada packin kunnolla näkyviin, se vaatii treeniä ja vielä alhaisemman rasvaprosentin, joka puolestaan alkaa olla jo epäterveellistä.

Vierailija
13/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy vatsalihakset, vaikka treenaan aika kevyesti. En juurikaan tee istumaannousuja, vaan muita liikkeitä, jotka kohdustuvat syviin vatsalihaksiin. 

Jujuna mulla on vaan se, että olen normaalipainoinen, ja rasva kertyy kehooni kaikkialle muualle kuin vatsan alueelle. 

Vierailija
14/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimapyörällä rullaat vatsalihakset esiin 👍

Alle kympin maksaa.

https://www.biltema.fi/vapaa-aika/kuntoilu/tasapaino-ja-koordinaatiohar…

Vierailija
15/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta ketjua vastaan: sellaisella treenillä, että rasvaprosentin pienuuden takia ne vatsalihakset erottuvat. Pitää olla siis joko hoikka tai fitness -kunnossa. Vatsalihasten koko on toissijaista rasvaprosenttiin nähden.

(Ennen lähetä -nappia kuitenkin tarkistin: melkein kaikki kommentoivat samaa, joten eiköhän viesti mennyt ap:lle perille.)

Vierailija
16/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppynarulla rasva sulamaan.

Vierailija
17/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta ketjua vastaan: sellaisella treenillä, että rasvaprosentin pienuuden takia ne vatsalihakset erottuvat. Pitää olla siis joko hoikka tai fitness -kunnossa. Vatsalihasten koko on toissijaista rasvaprosenttiin nähden.

(Ennen lähetä -nappia kuitenkin tarkistin: melkein kaikki kommentoivat samaa, joten eiköhän viesti mennyt ap:lle perille.)

Miten selität tämän?

"Olen ollut todella laiha rimpula (bmi 17) eikä mulla näkynyt mitään vatsalihaksia tuolloinkaan. Vatsa oli vaan tasaisen litteä, sellainen kuin lapsilla on."

Vierailija
18/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän. 

Olen ollut todella laiha rimpula (bmi 17) eikä mulla näkynyt mitään vatsalihaksia tuolloinkaan. Vatsa oli vaan tasaisen litteä, sellainen kuin lapsilla on. 

Todella laiha rimpula onkin eri asia kuin hoikka. Eli vaikka vatsalihasten näkyvyydessä on tärkeintä pieni rasvaprosentti, eikä kova lihastreeni, niin edellyttää se kuitenkin, että jotain palaa sieltä mahasta löytyy.

Vierailija
19/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalihasten näkyminen on enemmän miesten juttu. En ole koskaan pitänyt meriittinä naiselle, että vatsalihakset näkyvät (en sinänsä haittanakaan), mutta hoikkuutta ja järkevässä suhteessa pysyvää laihutta kylläkin.

Vanha sanonta kuuluu, ettei naiset tarvitse muotoja kuin tisseihin ja pyllyihin. Ensimmäinen on pitkälti syntymälahja tai lahjakortti kirurgille. Pyllyn muotoon voi treenillä vaikuttaakin.

Vierailija
20/21 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsalihasten näkyminen on enemmän miesten juttu. En ole koskaan pitänyt meriittinä naiselle, että vatsalihakset näkyvät (en sinänsä haittanakaan), mutta hoikkuutta ja järkevässä suhteessa pysyvää laihutta kylläkin.

Vanha sanonta kuuluu, ettei naiset tarvitse muotoja kuin tisseihin ja pyllyihin. Ensimmäinen on pitkälti syntymälahja tai lahjakortti kirurgille. Pyllyn muotoon voi treenillä vaikuttaakin.

Tästähän tässä keskustelussa ei ollut edes kyse, mutta piti sitten jonkun näköjään tuoda keskustelua sotkemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi