Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~TAMMIMAMMAT , viikko 16 ~*~*~*

14.04.2008 |

Uusi viikko, uusi pino...

Alkaa vissiin jo enemmän tammikuisilla olemaan ovispäivät käsillä?!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza: Meillä yritys alkoi 2/07 ja sekin tuntuu pitkältä. Että ei ihme, että susta tuntuu iäisyydeltä.

Mulla on kerran katsottu progesteroni ja se oli silloin 32,5. Lääkäri sanoi vaan, että hyvä on. En tiedä onko mun tulos alarajan tuntumassa.

4. clomikierto on meneillään. Tänään testsin CB:n digitestillä ovisplussan. Suunnitelmisssa oli, et ovispäivänä oltais aktiivisia kahteen kertaan, mutta se ei taida järjestyä. Eilen, tänään ja huomenna on uusi suunnitelma.

Eilen oli kovat oviskivut ja tänään o-plussapäivänä tuntemukset on jo miltei loppu. Samoin limat alkaa olla loppu. Monta kiertoa on mennyt, että limat loppuu jo o-plussapäivänä. Ovis kuitenkin oletetusti on vasta seuraavana päivänä. On tää hankalaa...

AnniHelen@ kp13 yk16

Vierailija
62/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun oli niin paljon lukemista sitten viime kerran. Täällähän alkaa monella olla jo aika jännät päivät käsillä. Hui! Itsellä kun on vasta ensimmäinen yrityskierto koskaan niin on tosi noviisi näissä asioissa niin olen ihan pihalla milloin uskaltaa testata niin ettei tule turhaan pettymystä jos tulee nega. Aattelin odotella viikonloppuun jotta tietää miten vappuna juhlitaan. Seuraatteko te muut koko ajan omaa kroppaanne ja yritätte miettiä että voiko joku juttu olla oire raskaudesta? Plussatuulia kanssa jännittäjille!

Aliina. kp 25/28-?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla