Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~*~TAMMIMAMMAT , viikko 16 ~*~*~*

14.04.2008 |

Uusi viikko, uusi pino...

Alkaa vissiin jo enemmän tammikuisilla olemaan ovispäivät käsillä?!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ei ole vielä yllättänyt, mutta oireet viittaavat siihen, että kohta alkavat, joten tulenpa mukaan jo nyt. La olisi tammikuun lopussa.

En ehdi nyt muuta kun junnut tuolla riehuu. Palaan myöhemmin! =)

Vielä kp 25/26-30, yk 8

Viikonloppuja!! =)

Vierailija
42/62 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne minäkin tipahdin joulukuisista, tylsää.Mutta onneksi on paljon kanssamatkaajia...tosin toivotaan, että seuraavaksi matkataan odotus puolelle!

Tsemppiä kaikille :) Kohtahan ekat tammikuiset pääsevät jo testaamaan, jee!!

t.HOPE-a kp 1/26-29 yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti tulisi tammikuinen! Tässä kierrossa koetan olla miettimättä liikoja ja palailen tänne varmaan vasta loppukierrosta. Toivottavasti täällä ei silloin enää ole kovin paljon porukkaa vaan kaikki ovat odotuspuolella ;)

syre kp 2/28-30

Vierailija
44/62 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa jokaiselle tasapuolisesti!

Saapiko liittyä seuraan jännäilemään? Taustaillut olen aiemmin, mutta nyt aloin sitten aivan hurjaksi ja uskallauduin yrittämään minäkin seuraanne!=) Tulevat mammathan ovat tunnetusti niin pelottavia...=)

Itselläni on siis yksi lähempänä kahta vuotta oleva piipero jo tuolla, mutta kovasti ja hartaasti olisi kakkonen toiveissa. Yritys on vasta alkanut, mutta minkä sitä rauhattomalle luonteelleen voi...kaikki pitäis saada heti. Tunnustaa kuitenkin kovasti siltä etten suinkaan ole ainut..=)

Ovikset on tässä kierrossa todennäköisesti ollut ja mennyt. Yritystä oli/ on edelleen vaan saas nähdä. Ei pidä päästää mielikuvitusta liian kovaan laukkaan...

Millonkas sitä saa alkaa odotteleen muiden plussa-uutisia? Niitä kun on aina niin ihana lukea, että sydän hyppää ilosta ja kyynelkin meinaa tirahtaa. =)

Iloista ja puuharikasta viikonloppua kaikille!

Putulinius (ja kertoisko joku että mitä kaikkea perään pistettiinkään)

Vierailija
45/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putulinius, allekirjoitukseen ;) laitetaan yleensä mikä kiertopäivä menossa ja kuinka pitkät kierrot on ollu ja monesko yrityskierto on menossa :)

Mulla itellä ollu vähän matalalentoa tää kierto, tosi paha mieli huhtikuusta, mulla olis ollu LA kuun lopussa mutta meni kesken siis rv7+4, en arvannu että näin alas vetää fiilikset kun huhtikuu koittaa,

ja samalla tulee vuosi yritystä täyteen kun täti vapun tienoilla tulee, helmenkalastajiin 2007 tähtäsin ekan kerran ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä ensi kuussa siellä helmikuisissa taas. Pitkä vuosi on ollut kaivata vauvaa, esikoinen puhuu siitä nykyään ihan päivittäin ja suunnitelee kaikkea, surettaa...

ja lisäksi surettaa vielä tuleva ikäero, tällä hetkellä jos nyt olis tärpännyt niin ikäeroa esikoiseen tulis 4v7kk, ei vielä ehkä ihan mahdoton, mulla sama omaan veljeen ja ollaan leikitty pienenä yhdessä ja aikuisina ollaan todella läheiset, mutta...Jos ei olis mennyt kesken niin olis tullu ehkä muutamaa viikkoa vaille 4v :(

No, positiivista on ikäerossa, että esikoisen koulu ehtii hyvin käyntiin ennenkuin toisella tulee 3v täyteen ja mahdollinen työelämään paluu on edessä, saa esikko siis aloittaa koulun varmasti niin että äiti on kotona :)

En tiedä lopetettiinko puuhailut taas (?) liian ajoissa, eikä kukaan muukaan täällä sitä varmaan osaa arvella mulle? En ole käyttänyt ovistestejä, meillä oli pupuilua kp10 kp12 kp14 ja kp15 ja siihen jäi.

Kp14 tuli päivällä sitä kuuluisaa kanamunalimaa ;) ja kp16 oli jo huomattavasti kuivempaa niin en viitsinyt yöllä enää herättää miestä kun oli hänellä aikainen herätys aamulla tiedossa...

Että tiedä nyt sitten milloin oli ovis jos edes oli? Luin netistä että kananmunalimojen jälkeen on ovis viimeistään seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, kumpihan sitten on todennäköisempää, no kp15 siis loppui pupuilut tai oliko virallisesti jo kp16 puolella kun herätin miehen yöllä touhuun ;) että jos oli kp16 ovis niin täytyy vaan toivoa sitkeitä simppoja tjtn :/

En tuntenut kyllä mitään suurempia nippailuja, noi limat vaan, greippimehuun vois liittyä että tuli mainiot limat mutta ei kai ne yksinään auta jos ei ovuloi, ovuloikohan silloin kun ei tunne kierrossa oviskipuja? :(

No, ei auta kuin katsoa, oon päättänyt että testaan 28.4. eli mikä olis ollu LA, jos vaikka annettais plussa tilalle vauvasta mikä ei tullut, kohtaloa anelen, silloin on jo kp27 että saattaa jopa näyttää jos on jotain näytetävää testiin, eikös? :)

No, nyt töihin kipin kapin, paljon hommaa on oottamassa illalla kävin katsomassa vaan en saanut tehtyä mitään asialle ;)

Hauskaa viikonloppua siskot,

amber kp18/26-30 yk7 (nollattu keskenmenosta)

Vierailija
46/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti, Hope-a ja syre tervetuloa tänne. Tiedän että varmasti harmittaa. Niin harmitti itseänikin kun joulukuisista putosin tänne. Mutta tsempataan toisiamme taas....ja laitetaan koko tammikuun sakki plussaamaaan :)

Putulinius...meniköhän oikein tuo nimi..tervetuloa joukkoon. Kyselit mitä sinne alas laitetaan nimimerkin jälkeen. Sinne laitetaan kp=kiertopäivä ja / viivan puolelle miten pitkä kierto on. Eli mun tekstin lopusta näet että kiertopäivä on 5 ja kierron pituus mulla vaihtelee 29-38 välillä ja yk= mites mones yrityskierto/kerta on kyseessä. Sitten jotkut käyttää myös esim 2dpo eli kaksi päivää kulunut ovulaatiosta.

Annique, pitää pitää mielessä lidl mehu. Vielä on ainakin uponnut tuo valion greippimehu. Viime kierrolla join rybb&deckersiä. Jälkimmäisestä mulla tuli ainakin tosi paljon limaa koko ajan, vielä en ole huomannut samaa valion mehusta.

Rizza: mulla on pisin kierto ollut 38 päivää...ja nyt kun käytin teroja se lyheni 32. Pitäisi vielä tämä ja ensi kierto käyttää teroja jos ei sitä ennen tärppää. Seuraava on ehkä sit nuo clomit mulla...

Nyt mä menen nauttimaan ihanan aurinkoisesta kevätpäivästä!

Lila82 kp5/29-38 yk9

Vierailija
47/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just tekstin kirjoitettuani, että ei sulla vielä ollut menkat alkanut. Toivottavasti ei alakaan!!! Vielä on toivoa niin kauan kuin tätiä ei näy. Pidän peukkuja! =)

Lila82

Vierailija
48/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT se täti on tulollaan! Vihdoinkin!

Ihan ensiksi, tervetuloa uusille kuumeilijoille, Putulinius, syre ja HOPE-a! Apua, muistinkohan kaikki, toivottavasti :)

Ja sitten tattada taa! Vaaleanpunaista vuotoa eilisillasta asti ja maha siihen malliin kipeä, että kohta alkaa. Yleensähän tuo tädin tulo on huono merkki, mutta nyt kun 4 negatiivisen raskaustestin varmuudella tiedän, etten ole raskaana, on tuo tädin tulo toiseksi paras asia. Eli päästään tosissaan yrittämään ja greippimehua juomaan :D

Kysymys: mikäs mulla olis se kp1, kun tosiaan on sellaista vaaleanpunaista ja aika vähästä tuo vuoto vielä? Oisko tänään, vai vasta sitten kun vuoto kunnolla alkaa?

En vielä ole laskenut mahdollista la:ta, katotaan sitä sitten myöhempänä.

Nyt täytyy lähteä valmistautumaan töihin, taas menee puolet vknlopusta töissä, ärsyttää...

Aurinkoista lauantaita tytöt!

Kitteni kp55 tai 1, yk kohta 2!

Vierailija
49/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitteni-81: Laske eka kiertopäivä siitä, milloin kunnon vuoto alkaa, ei niitä tuhrupäiviä mukaan =) Ihanalla asenteella otat tädin vastaan ja lähdet uuteen yritykseen!

Amber04: Mä ainakin pidän sulle peukkuja, toivottelen plussasäteitä ja puhaltelen [color=blue]+puhuria+[/color], että sä saisit plussan tuona päivänä testiin! Tuli ihan kyynel silmäkulmaan... Kyllä uuden raskauden alku lievittäisi tuon päivän tuntemuksia, vaikka ei niitä poistakkaan!

Shania kp 7/28(-30) yk 6

Kohta pääsen tikuttelemman, ihka ensimmäistä kiertoa =)

Vierailija
50/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUUN TÄNNE!

meillä tuo yk1 oli kyllä aika surkuhupaisa. toisaalta harmittaa mutta toisaalta oikein naurattaa! ja hävettää. toisaalta; eihän sitä nyt voi tietää että pupuilua pitää jatkaa vaikka kivut olis kovat tai jos vaikka meihen kans riidellään. ;) nyt ei kyllä riidellä tai jos riidellään niin sitten ainakin pupuillaan vaikka kiukullakin!! :)

Mähän pelkäsin ettei mulla oo lainkaan ovista, ku mul on pco todettu ja tooosi pitkät kierrot(35-60) aiemmin, ennen ehkäisyä.

No, nyt tiedän että ainakin nyt oli ja jos tästä laskee sen 14vrk taakse päin niin silloin oli ne pahat kivut ALKAMASSA ja silloin tosiaankaan ei pupuiltu.

No, mut nyt ollaa viisaampia. ja vielä ollaa alussa yrittämisessä! eli intoa piukassa taas tikuttelemaan ja pupuilemaan!

HEI - täällä on joku muukin tänään tädin yllättämä! kiipuli vai miten se meni?

Mäkin mietin että jos nyt kirkas vuoto alkaa tänään iltaan mennessä niin kai TÄÄ ON KP1!!?? Vielä ei oo kirkasta tullut.

ADMINI kp1/33, yk2 :)

Vierailija
51/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kans on täti tuloillaan, vielä tulee sellasta vaaleanpunaista vuotoa ja lähinnä pyyhkiessä, eli en laske vielä kp1.

Meillä oli vähän sama homma ton yk1 kans kun sulla, eli todennäkösesti en ovuloinu ja pupuilutki meni vähän miten sattuu. Mutta täytyy nyt petrata tässä toisessa kierrossa, kunhan se nyt kunnolla alkaa :)

Laskin tuolla vauvalaskurilla, että jos huomenna alkaa kunnolla menkat, niin la olis sillon 25.1.2009, mutta en taida vielä uskaltaa tätä päivämäärää tonne esittelypinoon ilmoittaa, kun ei näistä mun hormoneista tällä hetkellä tiedä, niin vähän aikaa pillereiden lopettamisesta.

Nyt täytyy jatkaa hommia, pikasesti piti tulla kurkkaamaan, mitä tänne päivän mittaan on kirjoteltu :D

Kitteni kp55 yk1 edelleen, muuttusivatpa jo illan aikana...

Vierailija
52/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas paljon lukemista:) Mutta kva lukea kuulumisia!

syre, palstatauko teki mulle ainankin tosi hyvää... Meinasin olla ihan romahduksen partaalla kun täti viimeks tuli, jotenkin ne odotukset oli niin (hölmön) korkealla. Sit otettiin rennommin enkä käyny täälläkään pitkähköön aikaan. Nyt sit ovis ohitettu ja piinapäivät lähestyy, joten parempaakaan ei ole kuin palstailu:DD

amber, sama testauspäivä:) Toivon sulle kovasti plussaa, se varmasti lievittäisi suruasi. Voimahali ja tsemppiä odotteluun!

Kaikille muillekin joilla ovis käsillä tai odottelussa, tsemppiä pupuiluun ja toivon tärppejä!! :)

).( Täällä alkaa pikkuhiljaa jo oikeasti odottelemaan kuun loppua. Koko ajan olen ajatellu, että vappuna tiedän.... Ja tähän asti onkin menny hyvin:) Nyt vaan kaduttaa et ei kuitenkaa puuhalitu enempää, ja oviksen jälkeen on pupuilut jääny melkein ihan täysin. Hui! 28.4. tosiaan ajattelin testata. Kp olis silloin 30, viime kierto oli sen 30pvää. Milloinkas ekat testailee? Kun kyllähän siellä on useampikin ennen meikäläistä?? :)

Nauttikaamme ihanasta keväästä!! :)

Plussauutisia odotellen

tikru. kp21/27-30 dpo6 yk2

Vierailija
53/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue][size=4]peukkuja sinulle[/size][/color] jotta tulisi plussaa!! Jännät päivät tiedossa :)

Lila82 kp5/29-38 yk9

Vierailija
54/62 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber: Osanotto suruusi, toivotaan tosiaan, että 28.4 saisit kaksi ++

Kitteni-81: Onnea tädin johdosta, yleensä sitä ei oikein tuuleteta täällä... Nyt pääset uuteen kiertoon joka toivottavasti johtaa plussaamiseen!

Shania07: Tsemppiä tikutteluun! Mä kanssa tikuttelin ekaa kerta tässä kierrossa ja toivottavasti tuotti tulosta, jänniä hetkiä eletään... Ainakin tuntuu, että toiveet on nyt korkeammalla, koska pupuiltu on ihan varmasti oikeaan aikaan...

Tikru: Täällä ainakin yksi joka testailee hieman ennen, ajattelin testata 25.4, jos nyt maltan sinne asti. Nyt jo polttelee noi testit tuolla kaapissa ;) Kovasti plussapuhuria sinne sinulle!

Omaa napaa: Eli siis nyt menossa kp 23/28-30. Ekaa kertaa tässä kierrossa tikuttelin ovista ja sen myös bongasin, aikaisemmin ollut hieman epäilyksiä ovuloinko lainkaan, kun ei minkäänlaisia oireita ja limojakin (anteeksi) kovin niukasti... Näyttäisi myös siltä, että aikaisemmissa kierroissa ollaan oltu liian aikaisin liikkeellä, koska ovis oli nyt vasta kp 17, kierto siis näyttäisi olevan 30pv pitkä. Pupuiltu on oviksen aikoihin ja kovasti nyt sormet ristissä toivotaan, että tulosta kanssa saataisiin, saas nyt sitten nähdä. Millään ei malttaisi odottaa testauksen kanssa, mutta nyt kyllä on vielä liian aikaista.

Nyt saunaa lämmittelemään, mukavaa lauantai iltaa kaikille!

Em kp23/28-30 yk.4

Vierailija
55/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin testata ensi vkonloppuna 27.4

-wenla- kp 18/25, yk 9

Vierailija
56/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti aika menee, kun nyt jo ihmiset alkaa piinaileen! :) Toivottavasti nämä keväiset auringon säteet ovat pistäneet hormoonit vilkkaammasti liikkeelle, ja saataisiin tosi monta plussaa!

).( Mulla nämä kierrot on mitä on... Alkuviikosta sain hiivatulehduksen ja kutisi niin pirusti, ettei kyllä pupuilut ollu mielessä! Onneksi mulla tuo hiiva on sen verran harvoin, että apteekin käsikauppalääkkeet auttaa heti. Nyt sitten loppuviikosta on ollu rinnat turvoksissa, alamahaa juilii vasemmalta, napukka ylhäällä ja pehmeä sekä venyvät limat. Eli aika selviä ovisoireita? Mutta kuitenkaan en ole saanu selvää plussaa ovistikkuihin... Torstaina ja perjantaina pupuiltiin, ja jospa tänään vielä varmisteltaisiin! Eilen en jaksanu millään, kun oltiin koko päivä liikenteessä, niin sammuin sohvalle, kun muksut oltiin saatu nukkuun... Toiveet on kyllä taas vaihteeksi aika korkealla! Toivottavasti vihdoinkin meille asti plussatuulet puhaltais...

Mimmi75, kp.23/??, yritystä elokuusta -07

Vierailija
57/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryn joulukuisista tänne. Eilen alkoi tuhruttelu ja yöllä kunnon vuoto. Katsoin että seuraava mahdollinen laskettu aika olisi 25.1., toivottovasti nyt sitten tärppäisi :)

Greippimehua aloin juomaan taas tänään, toivottavasti tässä kuussa ovuloisin!

Annu_81, kp 1/27, yk 4

Vierailija
58/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Sellaista haluaisin sanoa, että uudet laittakaa nimet päivitettyyn listaan 19.4, ei vanhempiin. Kiitos! On helpompi päivittää kun tiedot on uusimmassa. Ja siksi punaisella, että kaikki varmasti huomaisi :)[/color]

Kivaa, piakkoin on testailijoita tiedossa :) Toivottavasti saan päivittää plussauutisia seuraavan kerran! Kaikille paljon ++++++ tuulia!

).( Nää kp alkuviikot on tylsiä kun pitää vaan odotella ovulaatiota. Onneksi teillä muilla on tiedossa mielenkiintoisempia aikoja!

Aurinkoista päivän jatkoa!

Lila82 kp6/29-38 yk9

Vierailija
59/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten täällä tammikuisissa ketään vuonna 2006 yrityksen aloittanutta? Itse olemme aloittaneet yrityksen 4/06, joten tuntuu, että täällä ollaan roikuttu jo ikuisuuden. :(

Nyt alkoi sitten 5. clomikierto, joten toiveet on tietenkin tässäkin kierrossa korkealla. Viime kierron progesteronitestin tulos oli 92, aika korkea. Lääkäri ei tosin kommentoinut siitä mitään, sanoi vain, että tulosten perusteella ovis oli tapahtunut. Mietin vain, että onkohan tuo tulos liian korkea?

Rizza kp 8/30, yk 25

Vierailija
60/62 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sellasta vaaleanpunaista vuotoa tuli perjantaina ja eilen, mutta sittenpä se loppui kuin seinään! Nyt vuotoa on hyvin vähäistä ja se mitä tulee on valkoista/kirkasta, anteeksi nää hirveet vuotojutut, mutta kun minä oon ihan sekasin, että mitäs tämä nyt on:( tuntuu, että kaikki menkkaoireetkin on kadonnu ihan täysin.

Onko kenelläkään muulla ollu ihan oudot kuukautiset pillereiden/muun hormonaalisen ehkäisyn lopettämisen jälkeen?

Olen joskus aiemminkin lopettanut pillereitä, mutta ei mulla koskaan tällasta oo ollu!

Epätietoinen Kitteni joka on kiertopäivistäkin ihan sekaisin :/