Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 14.4

14.04.2008 |

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 82.9 kg, ( 62 kg), 83 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 0.1 kg,

7 vkoa, ( Jahka lapsi on syntynyt ¿ ) , BMI: 30.1 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Chicky [/b]♥[/color]

93.7 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, 7.6 kg, 2.6 kg,

9 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 28.4 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] ElsaAlice [/b]♥[/color]

70.5 kg, 65 kg, ( 63 kg), 69.2 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 4.2 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.6 kg, 0.0 kg, 23.7 kg, 1.6 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 21.1 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Hiiriemo [/b]♥[/color]

57 kg, 52 kg, ( 52 kg), 58.5 kg, 2.0 kg, -1.5 kg, 6.5 kg,

13 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 23.4 , ( 1.58 m )

[color=fuchsia][b] JB72 [/b]♥[/color]

77 kg, 74 kg, ( 70 kg), 77 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

9 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=green][b] Johkulainen [/b]♥[/color]

89 kg, 71 kg, ( 65 kg), 73.5 kg, -1.0 kg, 15.5 kg, 2.5 kg,

5 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.0 , ( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Kerttuli [/b]♥[/color]

88.6 kg, 86 kg, ( 60 kg), 88.2 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 34.5 , ( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

95 kg, 79.8 kg, ( 68 kg), 82.2 kg, 0.0 kg, 12.8 kg, 2.4 kg,

12 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 30.2 , ( 1.65 m )

[color=green][b] Lempi [/b]♥[/color]

77.9 kg, 69.9 kg, ( 64 kg), 73.3 kg, -0.1 kg, 4.6 kg, 3.4 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 28.6 , ( 1.60 m )

[color=fuchsia][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 76.4 kg, ( 72 kg), 77.1 kg, -0.4 kg, 18.4 kg, 0.7 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.78 m )

[color=green][b] Momentti [/b]♥[/color]

73 kg, 65.4 kg, ( 65 kg), 67.9 kg, -0.7 kg, 5.1 kg, 2.5 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: 24.3 , ( 1.67 m )

[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]

102 kg, 86.5 kg, ( 85 kg), 89.9 kg, 0.0 kg, 12.1 kg, 3.4 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32.6 , ( 1.66 m )

[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 76 kg, ( 75 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 3.3 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 26.2 , ( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Piba [/b]♥[/color]

82 kg, 72 kg, ( 70 kg), 78.8 kg, -1.2 kg, 3.2 kg, 6.8 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu ) , BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] Pommeriina [/b]♥[/color]

91.9 kg, 83.1 kg, ( 74 kg), 86.9 kg, -0.2 kg, 5 kg, 3.8 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 27.7 , ( 1.77 m )

[color=fuchsia][b] Ragna [/b]♥[/color]

72.4 kg, 68 kg, ( 68 kg), 70.6 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 2.6 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 25.0 , ( 1.68 m )

[color=green][b] Risella [/b]♥[/color]

65 kg, 62 kg, ( 58 kg), 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.63 m )

[color=fuchsia][b] Unnika [/b]♥[/color]

70.5 kg, 60.9 kg, ( 58 kg), 63.2 kg, 0.0 kg, 7.3 kg, 2.3 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.65 m )

[color=green][b]Variksenmarja [/b]♥[/color]

60.9 kg, 58 kg, ( 58 kg), 60.3 kg, -0.5 kg, 0.6 kg, 2.3 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 21.4 , ( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 77.3 kg, ( 70 kg), 79.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 2 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.5 , ( 1.80 m )

[color=green][b] Wille78 [/b]♥[/color]

67 kg, 65.3 kg, ( 62 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg,

9 vkoa, ( kesäkuu ) , BMI: 23.2 , ( 1.70 m )

[color=blue][/size][size=2]

[b]Lopullisen tavoitteen on saavuttanut: Napos ![/b]

Napos tasapainoilee painossa 64 kg.

Viime viikon tulos oli: 63.4 kg

[color=blue][/size][size=1]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Piba : -1.2 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 22 tavoitetta (24.3 ¿ 1.6) [b]

1. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Johkulainen

2. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Allakka

3. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Lempi05

4. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Minlee

5. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Momentti

6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Piba

7. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kerttuli

8. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nolaana

9. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Pommeriina

10. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Unnika

11. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Chicky

12. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. ElsaAlice

13. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Henniina

14. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. JB72

15. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Ororo

16. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Ragna

17. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Risella

18. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Variksenmarja

19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Volga

20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Wille

21. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Körömölli

22. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. hiiriemo

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Allakka, Chicky, ElsaAlice, Emonamoha, Henniina, hiiriemo, JB72, Johkulainen, Katti26, Kerttuli, Körömölli, Lempi05, Minlee, Momentti, (Napos), Nolaana, Ororo, Piba, Pommeriina, Ragna, Risella, Unnika, Variksenmarja, Volga, Wille78

Laihduttajia: 24

Painomme oli alussa: 1969 kg

Painamme nyt: 1794 kg

Tavoitepainomme (vko 22/2008): 1726 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.1 kg

Paino tippunut vuonna 2008: 45 kg

Kokonaispainonpudotus: 175 kg

Matkaa tavoitteeseen: 68 kg

[/color][/size]

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos minleelle aloituksesta.

Vaaka näyttää tänään 63,1 kg. En ymmärrä, miten tämä näin helppoa onkin ollut pysytellä alle 64:n. Toivottavasti ei kovin vaikeaksi mene enää koskaan :). Nyt lähden lumitöihin. Hyötyliikunta on mun juttu näköjään.

Mukavia tuloksia muillekin!

Vierailija
2/25 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... paino on pysynyt muuten nyt tuossa samassa. eilen oli herkuttelu-päivä ja sen huomasi aamulla kyllä vaakassa. nyt taas kevyempi vaihde päälle ja perjantaina on mun virallinen punnituspäivä. mulla on vielä jäljellä noita pussikeittoja, eli koitan syödä ne pois. 2 pussikeittoa+ yksi normaali ateria/päivä.

hassua, että aina jumitan jonkun aikaa jossain painossa. aikaisemmin jumitin kauan 83 kg, nyt jumitan tässä 79kg. no, koitan nyt päästä siitä taas alaspäin.

ihanaa, kun paistaa aurinko, tekee heti enemmän mieli pihalle! hyvää viikkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin muuttaa mun punnituspäivän takaisin perjantaille, kun nää maanantaitulokset on aina niiiin kehnoja! Tänään, eilisenkin herkuttelun jälkeen paino 57,5kg. Perjantaina tsekkaan uudelleen!

Nyt yritän taas saada juonen päästä kiinni viikonlopun jälkeen!

Vierailija
4/25 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vaikka homma ei nyt oikein sujukkaan. En ole saanut mässäilyputkea poikki pääsiäisen jälkeen kuin ihan hetkeksi. Paino on noussut ja turvotuksiakin on tullut jonkun verran mutta en usko että niin paljon mitä paino nyt noussut. Jätän lukemat nyt kertomatta. Koitan saada itseni taas kuriin ja järjestykseen. En usko että saan noita lukemia pois, mutta jos nyt saisin pysäytettyä tän painonnousun. On se jännä miten tollasta mässäilyputkea on välillä niiiin vaikea saada poikki. Mulla se jatkuu yleensä kun olen väsynyt, stressaantunut, tympääntynyt. Silloin pitäis ihan ehdottomasti päästä ulos kävelemään tai tekemään jotain muuta mielekästä, mutta kun se ei aina vaan onnistu kun on pieniä lapsia ja mies töissä. Pitäis keksiä jotain muuta siihen kohtaan kun vaan tietäis mitä.

rv 34

Vierailija
5/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERKUTTELU ei nyt vaan ota loppuakseen. Snif...

Jotenkin on stressiä yms. on todella vaikea kieltäytyä

makeasta. Varsinkin iltaisin , kun kaikki on saatu nukkumaan.

Mutta nyt on niin turvonnut olo ja muutenkin huono-olla

sekä omatunto kolkuttaa että josko nyt saisin langan

päästä taas kiinni.

SISUA mistä sitä nyt saisi???

Eipä muuta kuin nolona en nyt ilmoita mitä vaaka

äsken näytti. Koetan ensin saada mässäilyn pois

ja paino tuohon viimeksi ilmoittamaan lukemaan.

TSEMPPIÄ tämä ei ole helppoa :D

Volga

ps. seuraan kyllä keskusteluja mutta olo on vähän

vetämätön...

Vierailija
6/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piba, kyllä se jumi löysää vielä, kun jaksat sinnitellä!

allakka, sullahan on parin kuukauden päästä jo käärö sylissä. Jaksuja!

hiiriemo, toivottavasti juoni löytyi jo!

Volga, tässä viestillinen sisua!

Harmi, kun tiistai ei oo mun punnituspäivä. Ilmoitan kuitenkin, että painoin tänään 62,6 kg. En oo ollu näin kevyt moneen vuoteen, ennen esikoisen odotusta viimeksi. Pyrkimykseni ei siis kuitenkaan oo enää tiputtaa painoa. Kilon päästä tulee lopullinen stoppi viimeistään.

Vierailija
7/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän aamun paino (eilisestä ei mitään hajua!) : 62.9 kg. Plussat on siis selätetty tällä erää, hyvä niin! Tänään omaohjaaja ottaa taas vyötärö-ja lantiomitat (kerran kuussa) ja rasvaprosentin. Kirjailen niitä illalla tänne, jahka muistan/ehdin!

Sisunsa hukanneille etsimisintoa!

unnika

8/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas uusi viikko ja uudet kujeet..viikonloppuna tuli taas viis veisattua pisteistä ja herkuteltua, mutta eilen alkoi taas arki ja tiukka linja!!

Mä rupean kyrsiintymään täysin tuohon mun " uuteen" vaakaan, joka syö pattereita ihan sikana..ehdin siinä käydä ehkä 4 punnitusta ja taas uudet patterit, jotka ei ole edes halpoja ja nyt viimeks kestivät tosiaan yhden punnituksen, joten tänään soitin hobariin josta se on tilattu ja lähetän sen sinne takaisin tällä viikolla, mutta sitten mulla ei ole vaakaa, koska samanmoista en halua tilalle eli pitää mennä ostamaan uusi, mutta siihen saattaa mennä tovi eli voipi mennä aikaa mun seuraavan lukeman ilmoittamiseen, joka on harmi, kun nyt on taas kauhia tsemppi päällänsä ;o)!

Mutta siis..tänne pukkas taas takatalvi, joka ei kuitenkaan mua pysty lannistamaan..eilen aamulla kun olin vienyt muksut hoitoon niin kävin hakemassa postista mun uuden kevättakin, joka oli muuten tosi kiva..kovin paksua paitaa ei kyllä alle mahdu, kun on näköjään pientä kokoa ja tuntui t-paidan kanssakin jo aika jämptiltä, mutta sitä koittaessani päätin, että eipä krinnaa kauan vaan nyt alkoi tällä tätillä tehokuuri ja siltä seisomalta lähdin Rohmun kanssa lenkille ja niin tein tänäaamunakin :o)!

Eli nyt alkoi täällä kevätpinnistys ja kilojen tehokaristus..aion sallia itselleni 2 namia, jos niitä kahvihuoneen pöydälle ilmestyy töissä, mutten yhtään enempää ja muutenkin pitää tiukkaa linjaa..se ei voi olla ylitsepääsemättömän vaikeeta, koska oon siihen ennenkin pystynyt ja silloin olin kotosalla, jossa jääkaappi oli aina liki..nyt en sentään töissä pysty syömään kun ne mitä itse evääksi mukaan valitsen!!

Eli ei muuta kun kaikille kauheesti tsemppiä ja nautinnollisia ulkoiluhetkiä kevätsäässä :o)!

~köris~

Vierailija
9/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä takana yksi nautinnollinen ulkoiluhetki (köristä lainatakseni!) : kävin äsken kipaisemassa juoksulenkin kuntopolulla, joka menee tuosta meidän rinnemäisen takapihan alapuolelta, 6.5 km. Aikaa meni puolisen tuntia. Nautinnollisuus oli tosin välillä hakusessa - niin valtavia oli nuo nousut! Liekö sitä kuuluisaa Salpausselkää..? :) Mutta onpa vain nyt mahtava ja ylpeä fiilis ja ilo siitä, että löysin noin loistavat lenkkipolut ja ihan keskellä ei mitään eli luonnonrauhaa piisaa! Tikkakin siellä koputteli kuin vieteri hongan kylkeä. Tosin aina tuolla metsän siimeksessä kuvittelen karhuemon hyökkääväksi hetkellä millä hyvänsä eteeni lenkkipolulle, kun olen jäänyt sen ja pentujen väliin... Ja mietin jo valmiiksi, miten heittäytyä maastoon ja tekeytyä mahdollisimman vaarattomaksi..heh! En tosin tiedä, miten karhurikasta seutua tämä Päijät-Häme mahtaa olla. Pienen ikäni asunut pohjoisessa, enkä siellä koskaan karhuun törmännyt, vaikka maaseudulla asuinkin. Siellähän niitä pitäisi suorastaan vilistä! No, ihan Lapissahan en asunutkaan, vaan Oulun seudulla.

Nyt on sauna lämpiämässä ja sitä odotellessa surffailen taas hetken netissä...

Juoksuhöyryissä/endorfiinihumalassa,

unnika

Vierailija
10/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiitos minleelle jälleen yhteenvedosta! Mulla tosin ei ole kovin hienoja tuloksia tullut.....ja pariin viikkoon en ole kirjoitellutkaan! No nyt vaaka näytti 70.8 eli näyttäs olleen 200g plussaa edelliseen parin viikon takaseen punnitukseen. No onneks ei sen enempää!!!! Meillä on ollut tässä kaikennäköistä juhlaa, joten eiks sillon saa herkutella;) Ei vaan nyt on otettava tiukka linja jos aikoo vetää bikinit päälle jossain vaiheessa kesää.... Mä niin haluaisin kovasti alle ton seiskakympin ni en TAATUSTI enää päästäs yli sen!!!

NO olihan siellä muilla tytöillä pudotuksiakin tullut, onnittelut niistä! Niin ja jollain jäänyt herkutteluputki päälle, joten tsemppiä meille siitä irtipääsemiseksi ja hedelmiä jatkossa nassuun;)

Lenkkeily on kyllä nyt alkanut maistumaan ku on tiet putsattu ja kaivoin sauvatkin esiin ja niillä oon nyt lykkinyt. Onko täällä muuten sauvakävely eksperttejä kun mulla ois sellanen ongelma et miten päin ne asfalttitassut niihin päihin laitetaan...epäilin vaan et onkohan oikein päin?....heh! Mä aina ennen vannoin et en ikipäivänä sellasilla sauvoilla tökkis menee, mut mies sai ne töistä ja otti mun mitoille ni kerran sit kokeilin ja jäin koukkuun....tehostavat yllättävän hyvin!

Juu mutta täytyypi lähteä kahvin keittoon (minkähän hedelmän ottas sen kaa:)?)

Aurinkoisin(täällä paistaa) terkuin Ragna

Vierailija
11/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino -900g/2 vkoa. Hänen vaakansa näytti muuten mulle 62.7kg, joka on vielä iltapaino! Omanihan antoi aamulla lukemat 62.9. Että oli kai tehokas juoksulenkki tänään päivällä! ;)

Vyötärö 74.5cm, mikä on -2cm kuukaudentakaisesta ja kokonaista -10cm 11.1. mitatusta lukemasta, joka oli siis tuolloin 84.5cm.

Lantio 94cm, mikä on -1.5cm/kk. 11.1. tämän aloituslukema on ollut 102cm.

Rasvaprosentti -3%/kk. Se on tullut alaspäin 11.1. jälkeen 6.9%. Rasvaprosenttini on nyt 27.4%.

BMI 23.1. Se oli rupeaman alussa 25.9.

Näin tilastollisia kuulumisia! :) Kannustukseksi muillekin!

unnika

Vierailija
12/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pudotus 500g- paino nyt 67,4kg

pienimmäinen sairaana ja elämä yhtä tahkoamista. syömiset meinaa jäädä retuperälle.

nyt alkaa selkaästi tuntua siltä että syömisistä joutuu todella karsimaan että paino putoaa.

Vierailija
13/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tai ei mutta nyt aloitin laittamalla syömistä

kuriin eli VCL on taas IN.

Ainut mistä en tykkää on tämä PÄÄNSÄRKY , kestikö

se kauan n. vkon ???

Muutenkin aloitan liikkumisen siis hyötyliikuntaa lisään

en ehdi/jaksa lähteä mihinkään keskukseen. Kävelyt,

uitia jne lasten ehdoilla lasten kanssa ainakin nyt kevään

ajan, katsotaan syksyllä sillä uskon että ei tämä urakka

lopu ihan heti :D

Ororo - mitä kuuluu kilpasisutar ??? Paino on nyt hulppeat

ja en kehtaa tänne ilmoittaa... Ilmoitan kun palaan tuohon 79,3kg...

KAIKILLE TASAPUOLISESTI TSEMPPIÄ !!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/25 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ollut tänään:) Ja kiva kuulla Volgastakin pitkästä aikaa, aloititko jonkin pussikuurin? olen tänään ekaa päivää allevo jauheilla. Yritin jo tuossa aikaisemmin mutta kolmantena päivänä tuli niin huono olo että oli lopetettava, johtuu varmaan verenpainetaudista:( mutta nyt uusi yritys ja ajattelin olla muutaman päivän jos kunto kestää!

Mä olen miettinyt tätä mun hidasta laihtumistahtia että voisko olla merkitystä sillä että aloitin vajaa 2 kuukautta sitten minipillereiden syönnin (cerazette) kun joku syy/tekosyy/järkevä selitys tähän on nyt löydyttävä! Lohduttakaa mua että johtuu niistä:) kun olen kuitenkin muutamaa repsahdusta lukuunottamatta syönyt kevyesti ja liikkunut ja paino ei vaan paljon tipu. Kohta alkaa toivo mennä...

5 viikkoa on vielä aikaa etelänmatkaan ja olishan se nyt niin kiva olla vielä muutaman kilon kevyempi.. jos edes kolme kiloa menis niin hyppisin onnesta, mutta ei hyvältä näytä!

Tsemppiä ihan jokaiselle sisunaiselle viikkoon

Vierailija
15/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamusella vaa' alla, mutta en uskalla tuoksia täällä vielä ilmoittaa. Vaaka antoi sen verran alhaiset lukemat, että haluan " tarkistaa" vielä huomisen tilanteen.

Olen kyllä ollut tosi tiukkana jo jonkin aikaa, eli sen suhteen pienempi paino olisi suotavaa.

Otin taas käyttöön pisteiden laskemisen. Siis yllättävän ruokaa mahtuu 20 pisteeseen. Aamulla kuitenkin pitää syödä jotain pientä. Töissä syön aina lounaan (yleensä keittoa. Mutta maidosta ja salaatistakin menee pisteitä). Töiden jälkeen syön taas perheen kanssa ruokaa. Niin, johan siinä on ne 20 pistettä yleensä mennyt. Ja koko ilta vielä edessä.

Saa nyt nähdä miten pitkään jaksan tätä tiukkaa linjaa. Yleensä stoppi on tullut parin viikon jälkeen. No, jos nyt edes vappuun asti pystyisi sinnittelemään.

Mutta huomenna lupaan julkistaa painon (mikä se sitten mahtaa ollakaan).

t. Minlee

ps. tsemppiä meille kaikille

ps2. Ajattelin kohtapuolin poistaa listoiltamme Emonamohan, Katti26:n, JB:n ja Ororon. Heidän kaikkien viimeisiimmästä kuulumisesta on jo 10 viikkoa. Ainahan sisunaisiin pääsee takaisin, niin halutessaan.

Vierailija
16/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ilokseni" huomasin että täällä on myös toisia joilla on vaikeuksia päästä pääsiäisherkuttelusta eroon (niin.. johan tuosta pääsiäisestä alkaa olla tuota aikaa..) Siis eihän se tietysti sinällään ilonaihe ole, että syöpöttely on jääny muilleki päälle.. mutta siis ilonaihe on se, etten ole yksin! :)

Tosiaan.. kuri on tipotiessään.. ja pisteiden laskun lopetin myös siihen pääsiäislomaan. mutta ei tuo ihan kauheasti onneksi ole noussut, paino siis. Otan tämän sellaisena " tasapainoilu kautena" ;)

eli paino tällä viikolla 90,4

plussaa puolisen kiloa siis.. mutta tossa +-90 se on nyt pyöriny!

Meillä on lapset kipeenä..yksi toisensa jälkeen. Kauhulla odotan että koska se iskee meihin vanhempiin. kÄy tietty niin, että kun me isännän kanssa maataan petipotilaina, niin lapset on just kaikki tervehtyneet ja ovat virtaa täynnä... :-/

tsemppiä meille kaikille!

17/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on ihana ilma..odotan, että mies kotiutuu töistä ja lähden kyllä sauvakävelylle :o)!

Mulla on sujunut hyvin..tosin eilen työkaveri osti mulle leivoksen, jonka mulle vastusteluista huolimatta " syötti, joten pisteitä kertyi 23,5, mutta raadoinkin kyllä töissä hulluna laittaen puutarhakalusteita yksin koko päivän, joten uskon kyllä kuluttaneeni sen leivoksen verran ja hiukan päällekin, koska nuo laatikot painoi 15-45kg/kpl ja niitä oli paljon ;o)!

Mulla on muuten jo uusi vaakakin, joka onneks näyttää samaa kun tuo palautukseen lähteväkin eli ei singahda paino taas monta kiloa suuntaan tai toiseen ;o), mutta tossa on myös rasvaprosentti ja nesteprosentti-mittari ja se rasvaprosentti näyttää niin hirveitä, että huh hu!!

Tietääkö joku muuten mikä tuon rasvaprosentin pitäis olla??Taitaa se netistä jostain löytyä, mutten oo vielä ehtinyt etsimään :o)!

Eipä muuta, kun kovasti tsemppiä kaikille!

~köris~

Vierailija
18/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyi parikin kaavaa rasvaprosentin laskentaan.

Kuntoneuvolan tapa

Deurenbergin yhtälö

naiset:

rasva-%=(1.2*BMI)+(0.23*ikä)-5.4

Optimirasvaprosentti: 15%-25%.

kohtalaisen suuri: 25%-30%

suuri: 30%-35%

hyvin suuri: yli 35%

Yhtälön sanotaan olevan keskimäärin yhtä luotettava kuin ihopoimumittaukseen perustuva laskutapa.

Toinen kaava:

Searsin rasvaprosentti (löytyy Karppien sivuilta)

Rasva-% =

(0.55019*Lantio, cm) + (0.27966*Vyötärö, cm) - (0.24002*Pituus, cm) - 8.8176

Tälle en tiedä raja-arvoja.

t. Minlee

Vierailija
19/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm.... ihan ensiksi täytyy lähettää kiitokset kaikille teille(kin), jotka olette jaksaneet/kehdanneet kirjoittaa tänne silloinkin, kun ei pyyhi niin hyvin!! Se lohduttaa meitä kohtalotovereita, ja ehkä hiukan keventää omaa surkimus-oloa!

Ja sitten täytyy ihastella (kateellisena) unnikan ja körömöllin virtaa!! Nuo hyväntuuliset ja energiaa pursuavat viestit saa minutkin kaipaamaan juuri tuota tunnetta, ihanaa liikunnasta saatua hyvääoloa!! Myös teiltä saa voimaa, kiitos!!

Oma viikko mennyt vähän " sinne-päin" , nää arkikarkkipäivät saa omantuntoni kolkuttamaan, ja jotenkin tuntemaan itseni epäonnistujaksi, mutta ei tää nyt mitään tolkutonta herkutteluakaan ole sentäs ollut. Vähän flunssainen ja uuvahtanut olo, ja siksi vähän karkinlohtua... eiks ollu hyvä selitys?!

ja liikuntaviikkokin ollut hiukan hiljaisempi tän flunssan takia, maanantain spinningin jälkeen olen tyytynyt kävelylenkkeilyyn; mutta hyvää liikuntaahan on sekin!!

Joopa. Nyt täytynee mennä ruoka kattamaan pöytään, palataan!

20/25 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIIRIEMO:latistan nyt hiukan draivi-viestiäni, sillä en sitten lähtenytkään sauvomaan, vaikka niin vannoin meneväni ja sitten me grilattiin ruuaksi makkaraa ja söin jälkkäriks hiukan suklaata ja ja ja...

Mutta huomenna on uus päivä eikä tuo varmasti hurjasti yli mennyt ja ulkoiltiin kyllä sitten koko perhe oikein urakalla monta tuntia eli tuli sitä liikuntaa kuitenkin, muttei yhtä tehokasta kuin tuo sauvominen ois ollut ;o)!

Huomenna taas työilta, joten ei tuu syötyä kun ne eväät mitä mukaan ottaa ja lauantaina tarttis muistaa ennen töihin lähtöä hypätä vaa´alle, jotta sais taas tuloksia listoille :o)!

MINLEE:Kiitos noista rasvaprosentti-tiedoista, hurja määrä meikämammasta on läskiä, plääh!

Mukavaa viikonloppua kaikille jo näin hiukan etukäteen, jos en huomenna kerkiä sitä toivottelemaan :o)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme