Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako kotiäiti töihin?

04.04.2006 |

Täällä neljän lapsen (15v.,13v.,4v. ja 3v.) haluaisi osallistua jo työelämään ja sen tuomiin haasteisiin. Löytyykö muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt töihin esikoisen ollessa 3kk jos vaan olisi ollut työpaikka mihin palata. Mutta kun ei ole, niin on pakko olla kotona vaikka en yhtään haluaisi.

Lapsen isä olisi siis jäänyt kotiin, eli olisi tehty " vaihto" .

Olkaa onnellisia te, joilla työpaikka odottaa! Ette usko miten turhauttavaa on olla kotona päivästä toiseen vaikka ei yhtään kiinnostaisi!

Vierailija
2/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin töihin. Miehen kanssa ollaan juteltu josko vaihdettaisiin osia, mutta taloudellisesti parempi että mies töissä. Poika on siis 3kk vanha. Vaihtoehtona olisi tietysti joku muu hoitaja, mutta minä en sulata ajatusta.. en anna lastani ventovieraan hoitoon ennen kun väh.2v. Joten sidottu kotiin. Ja kun tahdottaisi toinenkin pikku veijari, heti tähän perään! Ristiriitaisia ajatuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Minä lähden kesäksi töihin. Kerkeen olla muutaman kuukauden töissä kun vauva syntyy. Ihan kivaa vaihtelua.olen esikoisen syntymästä asti ollu kotona. Eli kolme ja puolivuotta. Ja Nyt meillä on kolme lasta. Neljäs tulossa.

Vierailija
4/4 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa me mietittiin kun lapsi oli 3kk, nyt hän on 7kk.

Me tehtiin se päätös että kun täällä kotona on minun kuitenkin pakko kituuttaa niin samallahan tässä menee se toinenkin lapsi.

Lapsille on nyt sitten tulossa n. vuosi ikäeroa, jos vaan kaikki hyvin menee!

Olisimmehan tietysti voineet jäädä yksilapsiseksi perheeksi, mutta olisi se lapselle aika kurjaa kun ei olisi siskoa tai veljeä.

Tai sitten olisi voitu " tehdä" toinen lapsi sitten kun miehellä olisi mahdollisuus jäädä kotiin, mutta eri asia olisiko siinä vaiheessa tullut meille enää lasta, lapsia kun ei noin vaan voi tilata postimyynnistä.