Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut kirjaston kirja

Vierailija
14.04.2008 |

Kirjaston tietojen mukaan meillä on palauttamatta yksi lasten kirja, lainattu lapsen kortilla. Kirjaa ei löydy mistään.

Mitä tästä nyt seuraa?

Pitää varmasti mennä kirjastoon tunnustamaan että ollaan hukattu yksi kirja. Paljokohan tulee laskua? Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä joskus kirjaston kone näytti, että olisi kirja palauttamatta, vaikka olin satavarmasti palauttanut. Soitin asiasta ja asia korjaantui, kun kyseinen kirja tosiaan löytyi kirjaston hyllystä.

Vierailija
2/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kirjaa saa halutessaan etsiä puoli vuotta (ei siis mene myöhästymismaksuja tältä ajalta). Katsovat myös kirjastosta ettei opus ole hyllyssä. Joskus palautukset eivät rekisteröidy ja kirja löytyykin sieltä. Jos joudut kirjan korvaamaan, ei se välttämättä ole kallis, kirjan arvo laskee sitä mukaa miten kauan sen hankinnasta on aikaa ja kuinka paljon sitä on lainattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin että olin sen varmasti palauttanut.

Yksi kirja meillä oli kans pitkään piilossa, en löytänyt sitä millään. KEskustelin jo kirjaston ihmisen kanssa mitä tehdään. Kyse oli lasten kirjasta ja asia olisi hoidettu sillä että oltaisiin tuotu hyväkuntoinen lastenkirja tilalle. Ennenkuin ehdin kirjaa viedä, oikea kirjastonkirja löytyikin.

Eli kirjaston tädin kanssa vaan reilusti juttelemaan! :-)

Vierailija
4/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en löytänyt paria lasten kirjaa mistään. Paremman siivouksen yhteydessä sitten löytyvät stereoitten alta...

Vierailija
5/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kirja sitten löytyi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan