Mies teki yöllä..
Minulla on yhteishuoltajuus, lapseni on minulla ja avomiehelläni joka toinen viikko. Molemmat meistä tykkää seksistä (mies " seksihullu" ). Yleensä harrastamme seksiä pari kolme kertaa sillä viikolla kun lapseni on meillä (olohuoneessa kun lapsi nukkuu jo yöunia makuuhuoneessa). Sitten kun lapsi on isällään harrastamme 3-7 kertaa viikossa seksiä. no lapsi lähtee ihan tänään. Emme ole harrastaneet seksiä 2 yöhön. Ajattelin viime yönä että ei nyt jaksa, että kyl sitä sit ehtii kun poika lähtee ja on joka ilta aikaa. Heräsin yöllä siihen kun mies runkkasi vieressäni. Ei minua runkkaaminen sillai haittaa (jos mies saa itsensä käyntiin aamulla suihkussa sillä). Mutta kun nukuin siinä vieressä.. ja mitäs jos poika olis heränny siihen kans? tiuskasin ärtyneenä puoliunessa että mitä teet ja käänsin kylkeä.. mies sitten jatko siinä ja laukes sitten. Pyyhki spermat paitaansa ja jatko unia.
Mulla meni hermot. Yhtä puutteessa mäkin olen! ja luulis että sitten vois harrastaa kunnolla tänään.. ei jaksa se säälittävä runkkari odottaa. Se olis varmaan runkannu vaikka poika olis nukkunu meidän välissä..
suutuinko turhasta? mielipiteitä?
Kommentit (24)
varmaan niistää sitten pöytäliinaan kanssa????
tehty.. miehesi on aika " sairas" . kiva isäpuoli pojallas..
Mies joka runkkaa, voitteko uskoa?