Mitä kivaa saitte lahjaksi, kun täytitte pyöreitä vuosia?
Pitäisi saada keksittyä sukulaiselle jotain järkevää..
Nimim. Ideat vähissä
Kommentit (7)
oli ihanaa! Olisin kyllä tyytynyt huomattavasti vähempäänkin ja vähän ehdin jo toivoa jotain kivaa uniikkikorua - siis ennen matkasuunnitelmien paljastumista.
Serkkuni sai tässä juuri valmistujaislahjaksi sellaisen teräksisen, matalan Aalto-vaasin - mielestäni myös hyvä lahja ajatonta designia keräävälle daamille.
ja vanhemmat on rikkaita, jos sillä oli jonkun mielestä merkitystä , hahhahhah
lahjakortin kasvohoitoon, lahjakortin alusasuliikkeeseen.
tiedän vaan että kauas :). Hawaiji, Malediivit tai joku Karibian saari, todennäköisesti joku noista. Mä olen yleensä meillä se, joka kaikki matkat suunnittelee, ihanaa kerrankin istua "valmiiseen pöytään" :). 30v lahjaa en muista, taisi olla joku matka sekin.
uuteen imuriin (!!!), osan viime kesän perhelomaan. Lisäksi sain itselleni mankelin, jota oli oikeasti toivonut!
Jos kyse etäisemmästä sukulaisesta, niin raha tai lahjakortti lienee järkevin.
ilmoita siitä kaikille sukulaisille ja tuttaville, ja kaikki voi sinne oman kykynsä mukaan laittaa matkarahaa.
joka oli oikealta hinnalta 38e, 20e tuotehyvityksen, eli sain ostaa 30v lahjaksi paidan 18e. Vanhempani on oikeasti köyhiä. Siksi en osaa arvostaa lahjoja, en ole niitä koskaan saanutkaan.
Itse ehdottaisin jotain hoitoa, hierontaa, tai teatterilippua, jne. Olisi ekologisempaa kuin jokin keksimällä keksitty turhake.