nyt loppu mun tanssii tk katselu-eihän tossa oo mitään järkeä enää.uskokaa vaan niin kanki voittaa skabat
mutta hällä väliä-aion lähteä lenkille joka sunnuntai-ilta seiska uutisten aikaan....
Kommentit (19)
kyllä se hulluksi menee. että kaikkonen ei edes ollut putoamisvaarassa!!! siis saakohan se yleisöltä eniten ääniä? seuraavien putoajien on pakko olla kaikkonen ja hytönen, muuten menee överiksi. tai onhan se mennyt jo...
Ihan tyhmäksi meni. Vappu oli paras ja kaunein!!!
Siinä vasta TOSI mies. Miksi mä en löydä omaksi tollasta Anttia?
[/quote]
kultaseni, kun tämän pitäisi olla tanssikilpailu - kysymys ei ole siitä, kuka on tosimies ja kuka ei, ja siellä on myös naisia kilpailijoina, joista ei miehiä saa tekemälläkään... koitapa nyt löytää joku muu äänestysperuste.
Ja se Sutu on niin upea nainen, että suon senkin pääsevän jatkoon.
En voisi IKINÄ enkä koskaan äänestää jotian lipevää ja omahyväistä nuljaska-Aleksia ja sen ylpeää ja koppavaa paria Tuulia. Tai ketään muutakaan, koska Antti ja Sutu on niin aitoja.
Vierailija:
kultaseni, kun tämän pitäisi olla tanssikilpailu - kysymys ei ole siitä, kuka on tosimies ja kuka ei, ja siellä on myös naisia kilpailijoina, joista ei miehiä saa tekemälläkään... koitapa nyt löytää joku muu äänestysperuste.
Sutu ja Antti on mun mielestä ohjelman antia parhaasta päästä. Uskoisinpa, että monet ihan pelkästään heidän suorituksensa ansiosta ohjelmaa katsovat. Eihän tätä ole pakko katsoa, jos niin pattiin ottaa. Tuskin teidän takia katsojaluvut tippuu. S:n j A:n vuoksi ollaan kuitenkin varmasti plussan puolella. Nicke ja Maria pareineen ovat myös hotteja :)
En jaksa ottaa mitään VIIHDEohjelmaa noin tosissani. jos Kaikkonen ja Sutu tarjoavat viihdettä kansalle niin sitten on reilua että he jatkavat.
Esimerkiksi Aleksi on limainen ja liian varma omasta erinomaisuudestaan.
Antille menee ääni minultakin. Enkä todellakaan ole kepulainen!
Muista pareista ei huokunut samanlaista tanssin (ja elämän) iloa. Liian teknistä puurtamista tai, kuten on jo mainittu, ylimielisyyttä.
Kanki jatkoon. Satu Taiveaho on onnen tyttö!
Unohtaisi vaan diivat & stripparit ja koittaisi saada takaisin aidon ja iloisen Sutun. Voi se olisikin ihana romanssi.
Vierailija:
Ja se Sutu on niin upea nainen, että suon senkin pääsevän jatkoon.En voisi IKINÄ enkä koskaan äänestää jotian lipevää ja omahyväistä nuljaska-Aleksia ja sen ylpeää ja koppavaa paria Tuulia. Tai ketään muutakaan, koska Antti ja Sutu on niin aitoja.
Vierailija:
Minusta ei ollenkaan. Hän vain suhtautuu ammattimaisesti ja jännittäen kisaan, kilpailuhenkeä.
Ja on teillä miesunelmat, Kaikkonen..
Mutta hänen tanssinsa vain on yksinkertaisesti tylsää, vaikka taitavaa onkin.
Liian teknistä pikkunäppärää diivailua (Aleksi on se diiva), joten ei sytytä mua. Tunnetta pitäisi olla paaaaljon enemmän, että heidän tanssi näyttäisi hyvältä.
Marikolla ja Aleksilla oli viime vuonna tunnelataus kohdallaan ja se näkyi. Mikä Aleksiin on mennyt, vai noussut maine päähän?
Paljon kylmempää on touhu, ei sytytä yhtään. :(
Mä kärsin siitä kun te ette seuraa ohjelmaa, nyyyh!
Kaikkonen voittoon! Sutu on todella taitava! Kaikki pisteet hänelle, hän on tehnyt ihmeen ja sitä on kiva seurata.
Pitäisi jo ekasta jaksosat olla selvittä se teknisesti paras suorittaja, joka sitten voittaa koko skaban! Helkkari, millekään HUONOILLE nyt ei pitäisi antaa edes mahdollisuutta!! Kyllä kaikki on nyt PILALLA!!!! TTK on maailman tärkein asia ja jos MINUN haluamani pari ei voita, se on ihan PASKA ohjelma!!!!!!! BYÄÄÄÄÄÄHHHHHHH......
joka viikko joku putoo..tosin me päätetään se.
Kanki kaikkonen huippu hauska. tanssii tähtien kanssa viihdeohjelma. ja hän viihdyttävä
tanssitaito ei ykkösasia. persoona vaikuttaa enemmän