Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään Lemonkidsin InvisiBelly-farkkuja?

13.04.2008 |

Farkut ovat sen verran luxukset, että hintaa on aika kivasti, 105 e. Sen vuoksi haluaisin kuulla, onko kukaan tilannut noita. Istuvatko hyvin? Haluaisin farkut, jotka eivät näytä päällepäin mammahousuilta. En kestä ajatusta, että joudun luopumaan naisellisuuden symboleistani, hyvän näköisistä farkuista raskausaikana :D

https://ssl.lemonkids.fi/shop/index.php?cPath=5 (farkut ovat ekalla rivillä viimeiset)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkissä kysymysmerkin ja c:n väliin oli tullut jostain syystä väli, se pitää poistaa.

Vierailija
2/3 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähetin takasi kun oli niiin isot. Eli normaalisti oon kokoa 34-36 ja tilasin nuo s -koon housut. mulla kyllä vasta raskausviikkoja 17+ mutta totesin että nuo housut ois ollu hyvät vasta ihan aivan viimeisillään, niin paljon oli kasvun varaa joka puolella;)joten en raskinut ottaa niitä odottamaan tuonne kaappiin.

Sitten tilasin bebelanelta sellaset pillifarkut..jotka jäämahan alle ja tykkään kovasti, voi pitää jo nyt! ja kasvun varaakin on.

tuutski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää yhtään pillifarkuista, haluan ehdottomasti tuollaiset bootcut-lahkeiset :) Yritin muuten ei-raskaana ollessanikin löytää farkkuja itselleni, ja huomasin, että pillifarkkuja on nyt paljon myynnissä. Minulla jalat näyttävät jotenkin ihan lyhyenlänniltä sellaisissa.

Olen kokoa 38 eli minulle voisi M tai S olla sopiva noissa farkuissa. Täytyypä kokeilla, saahan ne tosiaan sitten palauttaa jos eivät ole soppelit.