Rv 19, onko mitään keinoja saada kipeät supistukset loppumaan?
Kommentit (10)
Juo paljon vettä myös. Ja toivottavasti oot jo saikulla, kun kerran kipeitä supistuksia on.
Mutta supistuksia tulee vaikka olisin makuullaankin.
Lievemmässä tapauksessa lepoa, jalat pääntasoa korkeammalle ja paljon nestettä
Laita vesi kannuun tai pulloon, jotta varmasti juot riittävän paljon. Lepoa ja seksi pois vähäksi aikaa.
Juon paljon, mutta johtuu ilm streptokokista noi supistelut jotka ovat todella kipeitä. Ei auta vaikka makaan, tulee silti.
Sairalasa sanottiin vaan, että ota rauhallisesti ja jos vauva tulee niin tulee, ei voi mitään.
puolikonttaavassa asennossa olosta ja runsaasta veden juonnista. Niin ja missään nimessä ei saa ajatella supistuksia ja keskenmenon vaaraa. Minulla ainakin henkinen kiihtymys pahensi tilannetta. Eli katsot vaikkapa lastenohjelmia taaperosi kanssa tai soitat ystävälle ja puhelet jostain ihan muusta kuin suppareistasi... Tai yrität laittaa nukkumaan...
Auttoi minulla, vaikkakaan mitään nimenomaista bakteeria ei koskaan löytynyt. Tuon lääkkeen antavat pyynnöstä ainakin Kättärillä, koska ei siitä haittaakaan ole. Minulla siis lopetti kivuliaat supistukset aina pariksi viikoksi. Otin 3 kuuria viikosata 17 lähtien ja vauva syntyi 40+2
ota 1g parasetamolia, yksi Emgesan/päivä ja voit hautoa vatsaasi lämpötyynyllä tai käydä kuumassa suihkussa
Kai streptokokkiasi hoidetaan antibiootilla?
lepää