2 pv sitten juurihoidettua hammasta särkee :-(
Mitä hitsi tämä nyt sitten on. Minulla on tehty jo toistamiseen kunnon juurihoito yhteen hampaaseen ja nyt sitten prjantaina sain siihen paikan. Hammas oli hieman lohjennutkin.
Nyt kuitenkin hammasta särkee tosi paljon, mikä ei ollut tilanne ennen paikkaamista. Paikka on iso ja osuu hieman naapurihampaaseen.
Kuinkahan huolisssaan minun pitää olla tästä kivusta? Se on kuitenkin sikäli voimakasta, että pitää ottaa Burana.
Kommentit (2)
Soittelin johonkin päivystykseen ja sanoivat, että oireen mukaan. Että jos alkaa turvota tai yleiskunto menee heikoksi, niin sitten lääkäriin. Lääkitsin suutani paitsi Buranalla niin myös - idiootti minä - kunnon pippuroidulla kastikkeella ja tästä hyvästä mies lähti hakemaan kaupasta jäätelöä.
Olen siinä toisessa vaiheessa eli juurikanavat puhdistettiin ja laitettiin lääkepaikka. Minulla särki hammasta perjantaihin asti niin, että piti ottaa buranaa. Erityisesti iltaisin särky oli vahvempaa. Nytkin vielä tuntuu siltä, että hammas ei ole vielä terve, en oikein uskalla puraista sillä ja kielellä painaessa tuntuu vähän ilkeältä.