Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesälomien kanssa meni nappiin, tyttö 4,5v saa olla koko kesän- ja heinäkuun kotona

Vierailija
13.04.2008 |

eka kesäkuuviikko hieman vaikea, sit mulla 2 viikkoa, sit miehen kanssa yksi yhteinen, sen jälkeen hänellä 2 viikkoa ja lopuksi meillä taas yhteinen viikko. Ja 1,5viikkoa heinäkuun lopulla taas vähän vaikeata jolloin mummot tarvitaan joskus. Ihanaa, nyt tyttö saa olla koko kesän kotona (melkein) niin kuin viime kesänäkin. Muilla näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä ei aio pitää kuin viikon kesälomaa (olis oikeutettu 4 viikkoon) ja on senkin ulkomailla kavereittensa kanssa. Ei siis aio pitää lapsensa kanssa ollenkaan lomaa. Mutta onneks mä sain loman alkaen 7.7. niin tytön ei tarvii olla varahoidossa ollenkaan, oma päiväkoti siis kiinni heinäkuun. Ja sit viikoks ennen mun lomaa tyttö menee mummolaan tai mummo tulee meille.

Vierailija
2/4 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaksi ovat jo koululaisia, joten koululaisten kanssakin voin lomailla koko pitkän kesän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat tarvittaessa voineet auttaa lastenhoidossa kesällä. Muuten olemme miehen kanssa pitäneet lomat osin eri aikaan, ja osin yhtä aikaa, jolloin olemme tehneet jonkin kesälomamatkan. Mutta ensi kesänä olen itse virkavapaalla koko kesän, ihanaa.

Vierailija
4/4 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pyrin pitämään pitkän (väh. 6 vk) loman kesällä. Työskentelen freelancerina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme