Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep, lapsi taas lähdössä " isänsä" luokse viikoksi. Mummon luokse

Vierailija
13.04.2008 |

isä lapsen taas sanoi vievänsä, tiedän siitä kun puhui lapsen kanssa puhelimessa ja lapsi itse sanoi että tyhmää kun joutuu taas sinne.

se jolla paha mieli lapsen puolesta kun isä tahtoo pitää viikko viikko systeemin. Jos joku muistaa. Eikös se olekkin ihanaa kun lapsella on oikeus olla myös isänsä luona niinkuin suurinosa teistä sanoi

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi kiva ettei lapsen TÄYDY mennä sinne koska isä ei hänen kanssaan voi olla. Sinne voisi mennä ihan muuten vain. En minäkään omalla viikollani kuskaa lasta muualle hoitoon. Ja jos mun olis pakko tehdä sellaista työtä etten viikkoisin pystyisi lapsen kanssa olemaan niin en väkisin haluaisi pitää viikko viikko systeemiä jos isä pystyisi lapsen kanssa viikot olemaan ja eläisivät normaalisti

Vierailija
22/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsen etu jos kerran ei tahtoisi viettää noin paljon aikaa mummolassaan.

Mielestäni sinulla on perusteet saada asiaan muutos. Isä viikko ei ole tarkoitettu mummola viikoksi.

Tee asialle jotain please.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko- viikko systeemi toimii vain silloin kun lapsella on selkeästi kaksi kotia ja vanhempi on läsnä arjessa sillä omalla viikollaan. Nythän ap:n lapsi on kuin heittopussi, jolla ei ole selkeää kotia ollenkaan: viikko äidillä, vajaa viikko isöäidillä, viikonloppu isällä. Miksi ap:n mies on noin itsekäs eikä osaa ajatella lapsen etua? Yrittääkö hän näin tehdä kiusaa ap:lle?

Hyvä, että ajattelet lapsen etua ja olet varannut ajan lastenvalvojalle: tilanne olisi syytä rauhoittaa lapsen kannalta.

Vierailija
24/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen pitäisi olla siellä viikot missä on myös isä TAI äiti jotka myös viettävät sitten aikaa lapsen kanssa. mummolla tm sukulaisilla voi kyllä toki käydä (ja pitääkin välillä) vaikka viikonloppu vierailuilla ja muutenkin jos on joku " ylitsepääsemätön" (ei kyllä nyt tule mieleen että mikä) este ettei itse voi olla lapsen kanssa, mutta EI mummolle hoitoon JOKA viikko.

jos ei ole aikaa olla itse lapsen kanssa niin sitten olisi järkevintä tehdä uusi sopimus lasten edun mukaan, niin että saa olla mahdollisimman paljon isän ja äidin kanssa.

Vierailija
25/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä ei ota koska hän haluu ryypätä mielmmin. ja mie tarviin omaa aikaa joka toinen vkl et saan siivota ja touhuta omia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän