Jep, lapsi taas lähdössä " isänsä" luokse viikoksi. Mummon luokse
isä lapsen taas sanoi vievänsä, tiedän siitä kun puhui lapsen kanssa puhelimessa ja lapsi itse sanoi että tyhmää kun joutuu taas sinne.
se jolla paha mieli lapsen puolesta kun isä tahtoo pitää viikko viikko systeemin. Jos joku muistaa. Eikös se olekkin ihanaa kun lapsella on oikeus olla myös isänsä luona niinkuin suurinosa teistä sanoi
Kommentit (25)
on se helvetin väärin että isäänsä ei näe sen takia isän viikolla. Tähän tarkoitukseen tuo viikko on kuitenkin. Isä lähdössä taas toiselle paikkakunnalle töihin ja hakee perjantaina vasta lapsen
sulla on ap nyt kyllä paha ongelma tässä, koita päästä yli, tartutat lapseenkin tuon asenteen vaikket suoraan sanoisikaan niin kyllä hän aistii sun naaman norsun veellä,
mummon kanssa voi olla hyvä olla, anna mahdollisuus,
jos isä lakkais kokonaan hakemasta lasta (mikä voi tapahtuakin pian jos jatkat tuota vittuilua) niin sitten sä valitat että paska äijä kun ei anna sulle vapaa-aikaa.
Ei oo ihme että teille tuli ero.
Eihän se nyt toiselta paikkakunnalta pääse siellä käymään. Sit vkl varattu autossa istumiselle. Huomenna menen lastenvalvojan juttusille, ottaa päähän tämä systeemi niin kovin.
Sitten vaikka vaan viikonlopuksi, jos silloin on tai vaikka sinne mummolaan, mutta vain viikonlopuksi. Puhuisin tuosta systeemistä kyllä jossain missä näitä asioita puidaan..
Isä viikko on isälle ja jos lapsi ei ole isällä, pitäisi välillä päästä viikoksi myös äidin puolen mummolaan. Vai pitäisikö äidinkin käyttää viikkonsa tähän ja lapsen viettää vuoroviikot mummoloissa. Minusta kurjaa, mutta ei sille varmaan mitään voi.
Minä teidän, että jos joskus eroamme, mieheni ja hänen äitinsä tekevät minun (ja lasten?) elämän toooodella hankalaksi. Ovat sen tyyppisiä ihmisiä. No, ei olla eroamassa, mutta kun olen seurannut heidän konfliktejaan muiden ihmisten kanssa ja nähnyt mieheni suuttuneena, niin teidän, että mahdollisessa erotilanteessa en helpolla pääsisi. Ja varmasti ajaisivat huippujuristien voimin asiaa niin, että minulle jäisi mahdollisimman vähän päätäntä valtaa lasten suhteen. :( Emme siis eroa. :/
viikko viikko systeemiä kerran ei lasta pysty viikkoa pitämään. Kuka oikeasti haluaisi että lapsi olisi joka toinen viikko pois mummollaan?
koska selvästi vaadit että isän pitäisi olla joka toinen viikko työttömänä tai jossain lyhyessä päivätyössä. Vai kelpaisiko sekään, veisi kuitenkin siksi aikaa lapsen tarhaan ja/tai mummolle.
Olet itse kotiäiti?
Jolla todella paha mieli tällä hetkellä. Lapsikin suuttui kun kuuli että joutuu mummon luokse. Odottanut taas pari päivää että koska pääsee isän luokse. Tiedä sitten koska lapsen hakee ja minne taas lähtevät.
Muualla paikkakunnilla reissaava yrittäjä ei tämän vuoksi ole sopiva viikko-viikko systeemiin, onhan se aivan selvä asia. Eikö voisi tehdä jotain viikonloppu systeemiä tai lomasysteemiä, kuten useissa perheissä on?
Kyllä mä ainakin ymmärtäisin viikko/viikko-systeemin niin että lapsi on nimenomaan ISÄNSÄ luona eikä mummolassa jossa isä ehkä kerran käy lasta katsomassa. Niihin reissuihin ja retkiin lapsen kanssa en ota kantaa, voi olla että ne lapsesta ihan kivojakin, pääasia että niiden aikana lapsi kuitenkin saa olla isänsä kanssa.
Mutta tuo on kyllä tosi outoa, että väen väkisin isä haluaa pitää omat viikkonsa, mutta ei sitten oikeasti välitä lapsestaan sen vertaa että antaisi aikaa tälle. Edes ne normaalit illat normaalin työ-/tarhapäivän jälkeen, kuten yleensä perheissä tehdään.
Varsinkin jos ero tulee, näkeekö lastenlastaan koskaan. Vittumaisia miniöitä on sen verran suvussakin nähty, että hiukan pelottaa.
Isää tarvitaan maksamaan, mutta tavata ei oikein sais. Ja isän puolen sukulaisia ei laisinkaan. Anoppihan (siis miehen äiti) on se kaikkein suurin hirviö, on se millainen tahansa. Kun lapsi on isällään, on ex-miniä ensimäisenä kiljumassa kylissä, että isä ei välitä lapsestaan vaan vie sen mummolaan. Ei tule mieleen lapsen oikeus pitää yhteyttä myös isänsä sukuun.
Näin se vain on. Ajatelkaapa tilannetta omalle lapsellenne! Jos isä pystyy vain viikonlopun olemaan lapsen kanssa niin silloin pitäisi olla systeemi sellainen että lapsi olisi hänellä vain sen viikonlopun. Minun ajallani lapsi voi tehdä sitten vaikka nämä mummolareissut ihan huvikseen eikä sen takia että isä nyt ei voi olla lapsen kanssa. Lapsen parasta minä tässä nyt vain ajattelen
ei tarvitse pitää yhteyttä miehen siskoihin, sen verran idioottijengiä ovat. Lapsella ei ole mitään pakko pitää yhteyttä sukuunsa, jos sieltä ei tule mitään positiivista.
niin sama on aplla edessä sitten mummona, ei saa tuoda hoitoon eikä liikaa tavata, kun on vain miehen äiti.
tarkoita sitä, että lapsi jossain mummolassa sen viikon on, vaan isällään. Mene vain sinne lastenvalvojalle.
Jos itse olet töissä onhan lapsesi hoidossakin sen ajan. En ymmärrä mikä tuossa nyppii.
että ap ampuu lasta ja itseään jalkaan tuolla ryppyilyllä, mies lopettaa tapaamasta lasta kokonaan.
ja kyllä nyt sanon ap:lle että keskustelet isän kanssa ja/ tai hänen äidin kanssa kunnolla koska nyt teidän täytyy tehdä uusiksi kaikki paperit. Lapsen täytyy saada olla sun luona viikot ja mennä vaikka joka toinen viikonloppu iskän luokse ja jos hän ei ole sit joka viikko reissussa niin esim viikko kerran kk:ssa tai vastaavasti olisi siellä. Lasten parasta täytyy ajatella ja oletan ap että sulla ei ole mitään vastaan että lapsi olisi suurimman osan ajasta sun luona? Mummonkin pitää tämän ymmärtää.
T: Äidin lapsi, joka eristi minut isän suvusta, mutta onneksi sain tutustua heihin aikuisena. Ovat paljon hauskempia kuin äitini ikävä suku.