Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jalkojani särkee kuukautisten aikana?

Vierailija
02.12.2014 |

Ja vuoto on runsasta... 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kohtaan jalkoja?

Mulla särkee ja vihloo nilkkoja, ja joskus pohkeitakin, aina menkkojen aikaan. En ole ikinä törmännyt kehenkään jolla olis sama vaiva, oon aina ihmetellyt että mistä se oikein johtuu :)

Vierailija
2/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särkee menkkojen aikaan etureidet ja ovat muutenkin tukkoisen oloiset. Inhottavampaa kuin varsinainen mahasärky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauttaaltaan särkee jalkoja, on tainnut olla aina tämä vaiva. On pakottava tarve päästä välillä istumaan.

ap

Vierailija
4/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mulla. Ja emätin vihloo.

Vierailija
5/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särkee myös jalat menkkojen aikana. Olen ajatellut, että johtuu verenkierrosta ja suonikohjuista, mutta enpä tiedä oikeaa syytä. Runsaat on kyllä vuodot, mutta miten se jalkoihin liittyisi.

Vierailija
6/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 00:13"]

Mulla särkee menkkojen aikaan etureidet ja ovat muutenkin tukkoisen oloiset. Inhottavampaa kuin varsinainen mahasärky.

[/quote]

Mulla ihan sama homma. Joskus (tosi harvoin) saattaa kipu säteillä alemmaksikin mutta tosiaan harvemmin. Tämäkin tullut vasta synnytysten jälkeen.

Vierailija
7/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin särkee reisiä kuukautisten alkupäivinä kun särkee mös alavatsaa ja -selkää. Varsinkin etureisissä tuntuu.

Vierailija
8/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särkee sääret, pohkeet ja nilkat, vaikka vuoto on niukkaa. Joskus myös jalkaterät ja reidet. Oon kans luullu olevani ainoa.:D Buranaa kuluu...

Vierailija
9/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia että reisiin sattuu. Voisko se johtua hermostosta?

Vierailija
10/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös särkee etureusiä, varsinkin oikeaa. Tuntuu kuin lihas olisi aivan jumissa.

Vierailija
11/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu supistelee, maha sekaisin, vatsa kramppaa, alaselkä kramppaa, reisiin sattuu.. Oh the joy :)

Vierailija
12/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko iskias-tyyppistä? Ainakin endo-potilailla tulee muutenkin helposti iskiasvaivoja.

Vierailija
13/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullu viimevuosina kuukautiskipujen lisäks toi inhottava tunne kun etureisiin sattuu/painaa/ahdistaa. Ei huvittais olla yhtää jalkeilla sillon. :/ Suonikohjuja on, mut toisessa jalassa enemmän. Etureisien kipu on molemmissa tasaista. Kertokaa vaa jos tiiätte mistä johtuu?

Vierailija
14/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisiä ja pakaroita vihloo ja pakottaa täälläkin. Johtuisiko kohdun supistelusta, tuntuuhan synnytyssupistuksetkin jaloissa (ainakin osalla)?

Vierailija
15/48 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:07"]Reisiä ja pakaroita vihloo ja pakottaa täälläkin. Johtuisiko kohdun supistelusta, tuntuuhan synnytyssupistuksetkin jaloissa (ainakin osalla)?
[/quote]

Supistelusta johtuvaksi veikkaan minäkin. Minulla tätä on ollut jo 10 vuotta eli koko aikuisikäni. Eikä reisikipuun tunnu auttavan edes burana kuten vatsakipuun.

Vierailija
16/48 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vetää aina vatsan ihan löysäksi ekoina päivinä. Sitten tulee jalkasärky. Nyt eka vuotopäivä ja pohkeita sääärkeee! Usein muualtakin jaloista. Kolme synnytystä takana. En muista, että nuorena olisi tällaista ollut. Nyt ikää 40 v. ja ainakin viisi vuotta ollut näin.

Vierailija
17/48 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama vaiva. Jalkoja vihloo inhottavasti. Se alkaa alaselän sivusta ja säteilee reittä pitkin polveen asti. Se on inhottavan vihlovaa ja on pakko ottaa särkylääkettä. En voi olla oikein mitenkään päin. Kipu tuntuu aina vain toisessa jalassa.

Vierailija
18/48 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mun reisiä ja vasenta pakaraa särkee kun vaimolla on kuukautiset.

Vierailija
19/48 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä"etureidet" aivan perkeleellisen kipiät kävely onnistui jotenkuten mutta mitään painetta kuten sillee polvillaan istuminen ei tule kuuloonkaan!

Vierailija
20/48 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin särkee, pohkeita. Ollut aina tämä vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme