Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voivat olla niin törkeitä?

Vierailija
31.10.2014 |

Mies ihmettelee. Jossain chattisovelluksessa vaikka jos haluaa jutella jonkun kanssa, eivät he edes vastaa tervehdykseen. Suurimmalla osalla kerroista käy just näin. Siis niinkun ihan ajatuksena jo se, ettei vastata kun puhutaan, tuntuu jo sietämättömän törkeältä. Mikä tietä vaivaa? Kyllä miehet aina vastaavat jos joku tulee puhumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy löytyy pöksyjen alta;)

Vierailija
2/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pommitetaan chateissa kutsuilla miehiltä, ja kun niihin vastaa, alkaa heti seksuaalisväritteinen viestitulva. Ja kun koittaa tehdä selväksi, ettei ole hakemassa nopeaa seksiä tai seksiä ylipäänsä, mies takertuu silti kuin iilimato. Ne jutut on aina samoja. Ei kaikki toki näin tee, mutta niitä idiootteja on paljon. Itse suhtaudun aina avoimesti ja juttelen. Kivaa juttuseuraakin löytyy välillä. Mutta naisilla on syynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä chateissa nainen saa lukemattomia "moi ihanuus" -viestejä, ei niihin kaikkiin todellakaan ehdi vastata kun jo lisää pukkaa.

Vierailija
4/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon pitäisi olla vaikeasti pääteltävissä hyvä ap. Siinä missä miestä ei lähesty kukaan, jokaista naista lähestyy useampi mies tai kymmeniä. Alettuaan keskustelun yhden kanssa, ei aika riitä muiden tervehtimiseen. Nainen, joka ei tervehdi on jo varattuna. Ole nopeampi.

Vierailija
5/5 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:43"]

Naisia pommitetaan chateissa kutsuilla miehiltä, ja kun niihin vastaa, alkaa heti seksuaalisväritteinen viestitulva. Ja kun koittaa tehdä selväksi, ettei ole hakemassa nopeaa seksiä tai seksiä ylipäänsä, mies takertuu silti kuin iilimato. Ne jutut on aina samoja. Ei kaikki toki näin tee, mutta niitä idiootteja on paljon. Itse suhtaudun aina avoimesti ja juttelen. Kivaa juttuseuraakin löytyy välillä. Mutta naisilla on syynsä.

[/quote]

Jatkan... olen muuten ollut chateissa yhtä paljon naisena kuin miehenä. "Miesten" kesken juttelu on jees, sellaista normaalia jutustelua, mutta naisena miesten kanssa se on juuri sitä, että olen joku vonkaamisen kohde, ihan liian usein. Itse miehenä ollessani keskustelen naisten kanssa ensin julkisemmalla puolella, ja jos juttua riittää, siirrytää yksityispuolelle. Luulen, että tämä olisi parempi lähestymistapa, jos siis haluaa lähestyä tai ylipäänsä jutella miehenä naisen kanssa chatissa kahden kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi