Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt nopeesti apua;) Miten paistan raa' an kirjolohen palasen?

Vierailija
13.04.2008 |

Ostin 560g:n painavan lohipalasen ja missä asteessa ja kuinka akauan ja mitä päälle. saako siitä hyvää paistopusissa ja voiko paistopussin sisälle laittaa mausteita?

sorry, mut oon vähän tollo ruuanlaittaja:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero pintaan sitruunasuolaa, tilliä ja pipppuria. Laita se nahkapuoli ylöspäin vuokaan. Paista 175C ja 3 min, irrota nahka ja lisää maustetta myös sille puolelle. Paista vielä 15-20min. Hyvää tulee!

Vierailija
2/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois ja katso, että ruoto irtoaa helposti = kypsä. Mä laitan monesti myös kermaa/ranskankermaa vuokaan. Tulee soossi samalla. Helppoa ja hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoka vaan voidellaan? tarviiko vesitilkkaa vai kuivuuko kala? ap

Vierailija
4/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä sekoitusta: oliiviöljyä, rakuunaa, currya, ruohosipulia. Sitten vuokaan paljon tilliä varsineen ja sitruunaviipaleita, lonen palaset päälle nahkapuoli alaspäin. Ripottelet päälle vielä suolaa ja pippuria ja uuniin 230 astetta noin 10 minuuttia.

Nam!

Vierailija
5/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noita savustettuja lohia lämmittänyt uunissa kerman kera, mutta ne on eri juttu. Kiitos vielä. -ap-

Vierailija
6/6 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki toi, että antaa lohen olla uunissahetken nahkapuoli ylöspäin ja sitten ottaa sen nahan pois. Itseäni ällöttää kalannahka, enkä halua sitä syödä, vaikka olisi kuinka rapea.