G: Paras jäätelö kautta aikojen? Onko enää myynnissä?
Kommentit (69)
Pinkki Super-puikko, jonka kuorrute poksahteli suussa?
Kylläpä rupesi taas ärsyttämään! Kaikki parhaat jätskit on lopetettu :(
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:08"]Juu, suklaanapin ympärillä oli kerros (hienosti pursotettua) mango yms. jäätelöä ja alla oli vielä suklaajäätelöä muistaakseni... mutta herkkua tuo kyllä oli.
[/quote]
Ihanaa, kiitos tästä! Olen oikeasti ajatellut tuota jäätelöä aika useinkin, oli lapsuuteni lemppareita :) En vaan enää muistanut kovin tarkkaan minkälainen se oli, tuo suklaanappi oli jäänyt mieleen ja se hieno pursotus siinä ympärillä kyllä. Mielestäni se oli jotenkin hienon makuinen, vähän aikuisten jätski, en olisi kyllä osannut kuvata sitä makua mangoksi tai aprikoosiksi niin kuin joku sanoi mutta voi hyvin ollakin :)
Soleron peach and yoghurt-puikko!! Ihan parasta!! Ei oo muutamiin vuosiin ollut kaupoissa :(
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:08"]Juu, suklaanapin ympärillä oli kerros (hienosti pursotettua) mango yms. jäätelöä ja alla oli vielä suklaajäätelöä muistaakseni... mutta herkkua tuo kyllä oli. [/quote] Ihanaa, kiitos tästä! Olen oikeasti ajatellut tuota jäätelöä aika useinkin, oli lapsuuteni lemppareita :) En vaan enää muistanut kovin tarkkaan minkälainen se oli, tuo suklaanappi oli jäänyt mieleen ja se hieno pursotus siinä ympärillä kyllä. Mielestäni se oli jotenkin hienon makuinen, vähän aikuisten jätski, en olisi kyllä osannut kuvata sitä makua mangoksi tai aprikoosiksi niin kuin joku sanoi mutta voi hyvin ollakin :)
[/quote]
Sama. Olin juuri kirjoittamassa ko. jätskistä. En olisi itse osannut yhdistää tuohon Wieniläistuuttiin.
Mangomeloni Valiolta. Mistähän sitä saisi muualta kuin jäätelökioskista irtojäätelönä?
Ingmanin kahvijätski. Tätä löytyi vielä Virosta v .-08. Uusikaa tämä :)
Pauligin valmistamat jäätelöt oli kaikki hyviä. Ei ole saanut vuosikymmeniin.
Kaneli-kardemumma jäätelö. En muista valmistajaa. Mut oli niiiiin hyvää! :P
Relan mustikka-vanilja. Purkissa oli. Se oli niin hyvää!
Joke mansikka-appelsiini limujää! Muistan, että tätä sai jäätelökioskilta ja oli niin hyvää!
Pirkka tropiikki-puikko, ei oo enää myynnissä.
Rommirusina (semmonen tietty litran pakkaus, merkkiä en muista kuollaksenikaan, olisko saman merkkinen kuin se Rocky road..), mutta ai että kun kaipaan sitä.
Mövenbicin joku munalikööri ja sitten se Ingmanin kahvijäätelö. Kumpaakaan en oo nähnyt missään. Ai niin, sitte vielä Polkkajäätelö, oiskohan ollu ihan Valion.
No ei nyt välttämättä paras, mutta valkosuklaa-Kingistä kaipaan.
Kolmen kaverin mustikka-kardemumma on ehdoton suosikkini!
Möwenpick: Apple blossom