Seksin jatkaminen orgasmin jälkeen-
Mutta eipa oo sellasia miehia ollut jotka orkkunsa jalkeen haluis muuta kuin nukkua.
Jaa... paitsi nuorempana mulla oli mies joka tuli liian nopeesti... han olis halunnu pitaa sisalla velttoa munaa ja siita jatkaa. Ei kiinnostanut.
Kommentit (25)
Minun mielestäni on parasta levätä muutama minuutti kulli sisällä ja pikku hiljaa alkaa liikkua uudestaan. Herkältä se tuntuu, mutta ei kivuliaalta. Rajusti en pysty jatkamaan mitenkään ja seuraavaa orgasmia en pysty saamaan nopeasti millään. Toinen varvi on sellainen hidas puolen tunnin nautiskelu. Nuorempana yksi orgasmi ei riittänyt koskaan, nykyään se vaihtelee ja välillä tekee mieli lopettaa ekan jälkeen.
M41
Normaalilla miehellä hormoonit estävät miestä jatkamasta. Kunnon orgasmissa miehelle kehittyy vastahormoneita, joiden tarkoitus on, että elimistö ennättää kerätä niin ison datsin, että hedelmöitys on mahdollista. Ja siihen tarvitaan aikaa lähes tunti. Eihän elimistö voi tietää, että nainen ei ole uusi toisella kerralla. Mies on hedelmöityskone luonnon mielestä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2012 klo 19:27"]
Mutta eipa oo sellasia miehia ollut jotka orkkunsa jalkeen haluis muuta kuin nukkua.
Jaa... paitsi nuorempana mulla oli mies joka tuli liian nopeesti... han olis halunnu pitaa sisalla velttoa munaa ja siita jatkaa. Ei kiinnostanut.
Mulla on kanssa mies, joka tulee usein aika nopeesti, mut haluu kuitenkin jää sitte sisään. Ainakin musta tuntuu tosi ihanalle se, kun alan hetkisen kuluttua lantionpohjalihaksilla supistella ja lypsää treenipallojen tapaan, sitä miehen puolilerppua kalua ja kun se alkaa sisälläni uudelleen kovettua ja paisua. Siinä vaiheessa mieskin alkaa taas tehdä pientä liikettä sisällä ja hetken päästä jyskyttää taas uudelleen kuin höyryveturi ja kyyti taivaisiin on taatu:D
mis tommosiii nymfoja o....
Aamu seisokkia näytin jälleen aamulla ja naiseni heti halusi jälleen käyttää tämän hyödyksi.
Aamulla noin puolen tunnin yhdynnän jälkeen ja minun orgasmin jälkeen naiseni jatkoi ja jatkoi kyllä siinä joku 5-8 min meni orgasmin tavoittelussa, vaikka lähelle orgasmia pääsi useasti, ei naiseni saanut tänään orgasmia. Kun meininki vähän taukoaa, tahtoo kyllä alkaa löystymään ja joskus löystyy nopeamminkin, varsinkin jos tulee taukoa enemmän.
Valitettavasti kovuus usein alkaa vähenemään orgasmin jälkeen vaikka itse haluaisikin jatkaa. Saatetaan olla sisäkkäin niin kauan kun hyvälle tuntuu tai pysyy sisällä. Kyllä se sisällä voi pysyä hieman pehmeänä pitkäänkin, joskus sitten kyllä kutistuu ja liukuu ulos.
Mutta puolen tunnin tai pidemmän tauon jälkeen kyllä voisi jälleen jatkaa ja joskus jatketaan mutta harvemmin näin hyvä tuuri pääsee käymään.
Ikää jo yli 40 v molemmilla.
Mun mies haluaa vaan nukkua oman orkkunsa jälkeen. Joskus olen pyytänyt jatkoa ilman yhdyntää, vaikka nuolemista mulle. Nyt olen jo oppinut, että en saa päästää miestä laukeamaan ennen omaa orkkuani.