Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jatkaminen orgasmin jälkeen-

Vierailija
12.04.2008 |

Mutta eipa oo sellasia miehia ollut jotka orkkunsa jalkeen haluis muuta kuin nukkua.

Jaa... paitsi nuorempana mulla oli mies joka tuli liian nopeesti... han olis halunnu pitaa sisalla velttoa munaa ja siita jatkaa. Ei kiinnostanut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu; Voiko miehelle olla liian tuskallista jatkaa yhdyntää orgasmin jälkeen, eli ilman taukoja/lepuuttelua?

Naisen näkökulmasta asiahan menee niin että vaikka kosketusherkkyys onkin orkun jälkeen liki sietämätön niin silti kun hommaa jatkaa vaan, seurauksena on tajunnanräjäyttävää nautintoa ja monta uutta orgasmia. (aiempi kenttätutkimus tukee myös väitettäni että mies voi jatkaa painamista laukeamisesta huolimatta)

Mieheni taas väittää että ei pysty jatkamaan ja nakkaa minut pois " satulasta" jos yritän jatkaa (kyllähän se muna vähän löystyy mutta olisi hetken päästä taas kunnon seisokissa jos vaan antaisi jatkaa). Myöskään suihinottoa ei anna jatkaa laukeamisen jälkeen =(

Joten olenko hirviö jos köytänkin miehen aloilleen ja ratsastelen niin paljon kuin huvittaa?

Vierailija
2/25 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemistä pitää tosin vähän vaihtaa, mutta esimeriksi suihinotto heti perään käynnistää nopeasti seuraavan kierroksen.

olen siis mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kolme orkkua on ihan ok peräkkäin jatkaen :) Mutta meitä on moneen junaan.

t. mään, 40+

Vierailija
4/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siihen se loppuu. Ei tulis mieleenkään jatkaa seksiä enää siitä millään tapaa, . Kyllä se on siinä sitten ja homma jatkuu vasta seuraavalla kerralla.

Vierailija
5/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa aktia pystyi jatkamaan vaikka laukesikin. Nykyisen kanssa ei enää onnistu eikä edes samana päivänä. Joskus harvoin pannaan 2 kertaa päivän aikana, ja senkin jälkeen menee useampi päivä ennenkuin pystyy taas. Miehellä on niin herkkä penis, että jatkaminen tuottaa kipua, eikä hän nauti siitä ollenkaan. Itse pystyn saamisesta huolimatta jatkamaan ja voin saada monia kertoja. Näin me ihmiset ollaan niin erilaisia. Jos sitoisin miehen kiinni, ratsastaisin väkisin vaikka mies olisi jo saanut, niin varmasti olisin hyvin kauan ilman.

Vierailija
6/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hirveältä.

t. nainen

Vierailija
7/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kyl suostu jatkamaan orkun jälkeen, mut taas teininä seurustelin pojan kanssa joka nussi mua monta kertaa yössä putkeen. Eli ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
8/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mullekin tulee sellanen ihanan raukee olo,mut jos toinen kivasti pikku hiljaa alkaa taas kiihottaa mua niin kyl mun puolesta homma saa jatkua.

Vierailija
9/25 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkun jälkeen, päinvastoin, haluan lopettaa hommat heti. Orgasmin jäljiltä paikat ovat hellinä ja kosteus häviää, silloin muna vain satuttaa.

N24

Vierailija
10/25 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkun jälkeen pakko lopettaa. Muna on niin arka etä ei kestä mitään. Tuntuu huonolta. Joskus jos muija ei ole lauennut niin tekee tosi vaikekaksi jatkaa mutta on pakko. Muija vaatii aina orkun itse joten pitää vaan jatkaa. Olen kyllä ttanut tosi rahallisesti orku jälkeen, ei mitään sisään ulos työntöjä vaan pohjassa painamista ja pieniä pyörreliikkeita.

Vierailija
11/25 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole mikään minuutti-ihme niin ei sikäli ongelmaa... Olisi vaan kiva että molemmat saisivat multiorgasmeja =p

ap

Vierailija
12/25 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä lukemassa tuo. Onhan tästä viestistäsi jo 3 4 vuotta, mutta sattuipa silmään kun googlettelin samoista oireista:

http://www.miesklinikka.com/kysymys-ja_keskustelupalsta/aikaisemmat_vas…

Vierailija
13/25 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipa oo sellasia miehia ollut jotka orkkunsa jalkeen haluis muuta kuin nukkua.

Jaa... paitsi nuorempana mulla oli mies joka tuli liian nopeesti... han olis halunnu pitaa sisalla velttoa munaa ja siita jatkaa. Ei kiinnostanut.

Mulla on kanssa mies, joka tulee usein aika nopeesti, mut haluu kuitenkin jää sitte sisään. Ainakin musta tuntuu tosi ihanalle se, kun alan hetkisen kuluttua lantionpohjalihaksilla supistella ja lypsää treenipallojen tapaan, sitä miehen puolilerppua kalua ja kun se alkaa sisälläni uudelleen kovettua ja paisua. Siinä vaiheessa mieskin alkaa taas tehdä pientä liikettä sisällä ja hetken päästä jyskyttää taas uudelleen kuin höyryveturi ja kyyti taivaisiin on taatu:D

Vierailija
14/25 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luppa uudestaan mitä kirjoitit? ymmärrän kyllä mitä tarkoitat,meillä toimii et vaimolleni teen eka orkun ilman yhdyntää ja kun hänelle tulee yleensä pyytää tuu minuun takaapäin,sit niitä tulee useampia vaimolle,minä otan kaksi orkkua,enepää en jaksa,olen 58v.

Vierailija
15/25 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkun jälkeen ja kiihotun helposti. Joskus pitkän rakastelun jälkeen olen aivan voimaton etenkin ison o:n jälkeen ja silloin ei edes tee mieli mitään jälkihoitoa.

n

Vierailija
16/25 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mullekin tulee sellanen ihanan raukee olo,mut jos toinen kivasti pikku hiljaa alkaa taas kiihottaa mua niin kyl mun puolesta homma saa jatkua.

Pakkohan se on näin tehdä kun käsketään, eikä muuten oo mikää löysäpillu.

Vierailija
17/25 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on passiivinen, niin silloin se ei onnistu. Mutta, jos nainen alkaa vaikkapa imuttaa, niin sitten se on menoa taas :) Ja joo, alkuun se sattuu, mutta muuttuu äkkiä nautinnoksi. Niinkuin laulussakin sanotaan niin kivun ja nautinnon rajaa on vaikea erottaa joskus :) Mulla ainakin menee niin, että kunhan nainen tarpeeksi säälimätön ja imee mut taas juhlakuntoon niin hyvä ;)

Mies30

Vierailija
18/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2008 klo 02:52"]

[/quote]

Kyllä penis menee orgasmin jälkeen niin herkäksi että kosketuskin tuntuu liian rajulta

Vierailija
19/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas kipeytyy penis orgasmin jälkeen ja särkee pistävästi koko penistä ja kiveksiä. Lisäksi menee niin herkäksi ettei kestä enää koskea kunnolla. Olen lääkärissä käyny tämän tiimoilta ja kaikki testit yms normaaleja myös sukupuolitautitestit täysin puhtaat. Oireet sopisi eturauhastulehdukseen mutta sekin normaali ja ei sellainen kestä vuosia. Lääkäri ei osannut sanoa mistä johtuu mutta tätä on kestänyt vuosia jo ? Onko jollain samoja oireita miehellä ? Olisi todella mukava kuulla joitakin syitä tähän sillä haittaa seksielämää melkoisesti

Vierailija
20/25 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikaisemmin oli niin, että penis oli niin herkkä että saattoi sattua paneminen oman orgasmini jälkeen. Mutta nykyisin on ihan toisin. Melkein aina jatkan panemista oman orgasmini jälkeen. Kalu pysyy puolikovana ja kohta olen taas kovana. Uutta orgasmia ei välttämättä enää tule, mutta en sitä niin kaipaakaan. Tyttöystävä kyllä tykkää kun jatkan ja toisen nautinto kiihottaa minuakin. mies 46 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan