Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika vaivaa hyvin tavanomaisen nakoista ihmista, joka kuvittelee olevansa erityisen kaunis ja toitottaa sita joka yhteydessa?

Vierailija
12.04.2008 |

Uudella työpaikallani on tällainen tapaus ja en oikein tiedä,miten suhtautua. Taudinkuvaan kuuluu myös, että hän kuvittelee kaikkien miesten olevan lääpällään häneen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tavannut ketään, joka itse kehuisi itseään kauniiksi.

Ehkä nyt laitat sanoja jonkun toisen suuhun.

Vierailija
2/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kuvailema on vielä aika harmiton, säälittävä tosin. Pahimmasta päästä esim. Hitler.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ehkä joskus kehunut kauniiksi ja on takertunut siihen. Yrittää pönkittää itseään kailottamalla asiasta ja haluaa sillä saada muutkin uskomaan näin.

Vierailija
4/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap on niin sairaan kateellinen että tukehtuu siihen.

Vierailija
5/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ruokailun jälkeen saa aina kuulla, että huomasiko kukaan muu kuinka se ja se kuolasi ruokalassa hänen peräänsä.

Hän on sinkku, joten ehkä hänellä on vähän ylikorostuneesti haku päällä.

ap

Vierailija
6/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksais tommosesta herpaantua.. tavallaan hei ihan kivakin, että joku ajattelee noin, lähes 100 prosenttia naisista vaan inhoo itteään, millon mahaa, reisiä, nenää.. hitto ois itestäkin kiva ajatella, että oonpa hyvän näkönen :) ja varmaan terveempää kun inhota. miettikää sitä.

ei sitä kyllä tarvii koko ajan kailottaa, that' s true.

Vierailija
7/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oirekuvaan kuului myös muiden ihmisten suorasukainen arvosteleminen(kovin sanoin) tai tilanteesta riippuen läpinäkyvä nuoleskelu.

Valehteli myös paljon (mm. mittansa.. ).

Vierailija
8/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei todellisuudessa kyllä näytä yhtään ikäistään nuoremmalta, itse asiassa jopa vanhemmalta kun vertaan vaikka itseeni.

Minusta on kyllä epäkohteliasta kun hän puhuu itsestään..." kun olen tälläinen baby-face...." sanoo siis epäsuorasti minulle, että olet kyllä harvinaisen vanhan näköinen *(mitä varmasti olenkin, kiitos perintötekijöiden).

Hän myös luulee, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä. No on kyllä sinkku ja tiedän muutaman miehen joka on häntä yrittänyt, mutta on kyllä tarpeettoman tyly monia miehiä kohtaan ja siksi tietysti sinkku. Hän kiusaa tahallaan miehiä... antaa heidän kuvitella jotain ja sitten suuttuu jostakin mitättömästä asiasta ym.

Yksi miesparka on piirittänyt tätä neitoa reilut 15-vuotta...ei mies ymmärrä että kuluttaa aikansa ja rahansa...

Hän pitää itseään jotenkin muita parempana, ehkä ammattinsa takia (lääkäri). Hän myös halveksii kaikkia miehiä, jotka tienaavat vähemmän kuin hän, mutta odottaa enemmän tienaaviltakin esim. ilmaisia ravintolakäyntejä, matkoja jne.

Vierailija
9/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana tuollainen ' ystävä' , mutta ei niitä juttuja jaskanut kuunnella, ihan oikeasti... Hän oli ihan nätti, mutta ei maailman kaunein kuitenkaan. Mutta vaikka olisi ollutkin, niin entäs sitten?

Ei ystävyys voi olla sitä, että toinen kuuntelee kun toinen vaan koko ajan kehuu itseään runsassanaisesti ja voivottelee sitä kun kaikki rakastuvat häneen koko ajan. Tylsää....

Vierailija
10/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla yksi ystävä joka oikeastaan suhteellisen kaunis. En nyt sanoisi että missikisoissa pärjäisi mutta kauniimpi kuin suurin osa suomalaisista naisista. Aina, jatkuvasti puhuu siitä kuinka joku mies kuolasi hänen peräänsä kadulla ja baarissa ja missä ikinä vaan hän liikkuukin ja rumimpia miehiä voi kuulemma kivittää...

Vierailija
11/11 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lisensiaatti. Ja minä kyllä joudun kärsimään mädistä työtovereista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme