G: Jos saisit valita minkä tahansa pituuden ja painon itsellesi, mitkä valitsisit?
Kommentit (31)
ton mahdollisuuden lahjakortiksi, ja sitten yrittäisin myydä sen jollekin enemmän kaipaavalle huutonetissä hyvään hintaan.
157 cm, 55 kg
Olisi kiva toisaalta olla söpö ja pieni, 155 ja 43-45, kuten yks kaverini tai pitkä hoikka, 175 ja 55-57, mallinmittainen.
Nyt 180 cm ja koipia on hankala saada mahtumaan mukavasti erinäisissä kulkuvälineissä. Lisäksi tuonpituisella olisi todennäköisesti kengännumero maksimissaan 41, joten ihan joka kaupasta saisi aivan ihania, naisellisia kenkiä. Ei tarvisi aina mennä miestenosastolle, jos ei halua paljain jaloin kulkea...
Tuo paino (tai siis massahan tuo on) oli laskimeni mukaan sopiva tuonpituiselle, BMI vajaat 21.
olisin mieluusti viitisen senttiä lyhyempi ja 60-65kg varmaan hyvä paino. siksi lyhyempi, että olisi helpompi löytää itselle sopivia vaatteita. en kuitenkaan haluaisi olla reilusti lyhyempi, ei tuntuisi omalta tuijottaa ihmisiä yläkanttiin.
nyt 174/61, ihanne 169/55, kengänkoko nykyisestä 42-43 mieluusti 39.. ei mua nykyisissä mitoissakaan muu rassaa kun tuo kengänkoko oikeastaan..
Katsotaan onko mullakin samat kuin muilla eli onko jokin yleinen sääntö, ihanne olemassa.
Mun ihanne mitat olisi 170 cm ja 59 kg. Olisin muutaman sentin pitempi ja viitisen kiloa hoikempi ;))
Olen 167cm/97kg. Haluaisin olla 167cm koska pituudellani ei ole niin väliä. Paino voisi olla 60 kg.
ja varmaan painoakin sitten pitäis tulla pari kiloa lisää, muuten olisin liian laiha. Aina housu ostoksilla tulee tämä pituus juttu mieleen, muuten oon ihan tyyttyväinen.
16- minulla kengän koko 44 eikä ole koskaan tarvinnut miesten kenkäosastolla asioida! ;)
ja haluaisin olla 170/50, noi pari senttiä tulis tietenkin pelkästään sääriin ja noi miinus 30 kg on joskus ollut ihan todellisuutta...huoh...oi niitä aikoja!
olen 155cm/70kg, haluaisin olla 155cm/45kg (olin vielä pari vuotta sitten ja se oli hyvä koko).
Vai tarkoititko, että pitää kulkea niin pienissä, ettei veri kierrä varpaissa..?
Tähän asti olen sellaisia nähnyt vain Helsingissä, ja en sattumalta asu sielläpäinkään. Eikä oma eikä miehen työ ole siellä, joten emme ole sinne muutamassakaan.
haluaisin 174/60