Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaan pippelileikit

Vierailija
29.03.2008 |

Meidän 4-vuotias räpeltää pippeliään ihan jatkuvasti ja vetelee sitä esille mm. ruokapöydässä jne. Kaiken huipuksi hän kehottaa pikkusiskoakin koskettelemaan pippeliään. Minua tämä ärsyttää ja inhottaa ja sanon asiasta joskus todella ärtyneestikin. Onko muilla samanlaisia ongelmia? Ja mitä ihmettä pitäisi tehdä ja miten käyttäytyä, ettei pojalle nyt ihan kauheita estoja tai traumoja jäisi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan " nolostu" jonkun verran ku oli pippeli pystyssä kerran olohuoneessa yksin ja menin sitten sattumalta sinne ja sanoin että noita hommia hoidetaan omassa huoneessa yksin. ja jatkossa oon sanonu samanlailla.

Vierailija
2/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut myös, että pippeli on sellainen " oma asia" jota ei julkisilla paikoilla näperretä vaan itsekseen.

Meillä ei ole pikkusiskoa pojalla, mutta ap:lle sanoisin, että tuohon täytyisi heti puuttua. Sanot pojalle, että pippeli on hänen yksityinen paikkansa eikä siihen pikkusiskot saa koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koittaa kosketella pikkuveljen pippeliä ja käskee koskea pimppiinsä,

ihan normaalia, on jo vähän rauhottumaan päin meidän tilanne :)

Vierailija
4/4 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa, että sulla on ihan hieno pippeli, mutta ollaan jo monesti nähty se. Lapsi ymmärtää itsekin laittaa pissapelit housuihin. Älkää olko niin jumalattoman ahdistuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi