Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkähiuksiset luulevat pitkien hiusten olevan jotain erikoisen hienoa?

Vierailija
12.04.2008 |

Monet joilla on suorat pitkät hiukset ovat todella utopiassa eläjiä. luulevat että takapuoleen roikkuvat suorat hiukset tai letti on jotain erityisen hienoa ja kaunista!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikille naisille sopisi paremmin lyhyt tukka ja miehetkin salaa tykkäävät lyhyistä hiuksista, mutta eivät vaan uskalla kertoa oikeata mielipidettään... ;-)

Vierailija
42/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi muuten pitkähiuksiset kuvittelevat lyhyttukkaisten olevan kateellisia? Kyllähän kuka tahansa saa sen letin kasvatettua pitkäksi, eihän se vaadi muuta kuin aikaa.

Minulla oli yläasteella koko ajan samanpituiset hiukset, vaikken leikannut niitä. Ilmeisesti ne olivat niin hentoja, että kuluivat poikki yhtä nopeasti kuin kasvoivat.

Jokaisella hiustyypillä (viittaan yksittäisen hiuksen paksuuteen) on raja, jota enempää kulutusta se ei kestä katkeamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kampaus ja heilutella hiuksia edestakaisin...jne.

niin olen minäkin oikein tyytyväinen. Joskus on joku kohtelias yksilö pyyhkinyt kuontalollaan naamaani pyytämättä ja yllätyksenä. En, kiitos vain, kaipaa toisten karvoja silmiini ja suuhuni. Voin tunkea sinne ihan omat hiukseni, jos tarvetta ilmenee.

Vierailija
44/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli pakaroille asti oleva ohuen ohut tukka, jota ei varmaan ollut värjätty ikinä eikä leikattu moneen vuoteen. Se oli tosi huonon näköinen ja pilasi sen naisen muuten kauniin ulkonäön täysin.

itsellä on lapaluihin asti oleva paksu tukka. Itse en sitä niin jumaloi, mutta monesti työkaverit ja ystävät nyhtää sitä ja ihmettelee paksuutta. Ei se minusta niin erikoinen ole, semmoinen se on ollut aina. Toivon että ymmärrän pitää sen tuommoisena puolipitkänä, enkä koskaan kasvata semmoista metrin mittaista hipsua.

Vierailija
45/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saan hiuksistani kehuja viikottain, ihan tuntemattomiltakin ihmisiltä. 64

Vierailija
46/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on nyt puolipitkä noiden luojan avujen puuttuessa

Meillä on muuten töissä yks stereotyyppi ämmästä, joka luulee pitkien hiustensa olevan tosi hot. Tyyliä ei ole, on huonolla tavalla jämähtänyt kasarille. Kulmakarvat ovat siisimättömät ja tukka sellainen permanentattu ruskeanharmaa. Ja koska ylettyy vyötärölle niin sitähän sitten liehutellaan ja harotaan. Yök miten passe!

Vierailija
47/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoille sopii ja vanhentaa useimpia. nimin blondi puolipitkä

Vierailija
48/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun hiukset onkin vaaleat ja ohuet ja ohuutensa vuoksi useimmiten lyhyet. Korkeintaan harteille saakka, yleensä ihan polkkamalli tms. On munkin hiuksia miehet joskus kehuneet, siksi kait en ole mitään karmeaa morkkista aiheesta kehitellyt. Ovat kuulemma silkkiset ja ihanan vaaleat (sävytän kyllä välillä tummemmiksi vaihtelu kun virkistää). Ja minust aihan kivan näköiset kunhan muistaa käydä suht säännöllisesti kampaajalla ja tosiaan ei ala kasvattaa mitään pitkää tukkaa. Ohuet pitkät hiuksee menee maksimissaan lapsilla ja ehkä vielä teineillä... aikuisilla on ihan karmeat.

Mutta oikein kun alan ajatella niin kyllähän minäkin sellaiset pitkät ja paksut tahtoisin. Jopa vähän kateus vihlaisee nyt kun aloin asiaa ajatella. Mutta en yleensä aattele siltä kantilta vaan pidän hiuksia vain hiuksina.

Vierailija
49/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla naisella oli vaan ihan älytön kontrasti muun ulkonäön kanssa: muuten tyylikäs ja hyvin pukeutunut mutta se hamppuuntunut maantienvärinen lipsutukka... Jos omissa hiuksissa on jotain väriä luonnostaan niin se on ihan ok, tottakai. kopsahtiko jotenkin ;)

Vierailija
50/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama tykkääkö mies pitkästä vai lyhyestä, itse tykkään pitkästä joten pitkänä pysyy.

Vierailija
51/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella paljon positiivista palautetta sekä miehiltä että naisilta. Kasvonpiirteet tulevat omastakin mielestäni lyhyessä tukassa paremmin esille. Mulla on tosi paksu luonnonkiharaan taipuva tukka, joten se ei pitkänä ollut edes kovin siisti. Pitkä oli kyllä helpompi, mutta ei lyhytkään niin kauhean vaivalloinen ole.

Vierailija
52/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen muuta kantajaansa?

Miehillähän sellainen hartiamittainen luonnonkihara tukka on tooosi HOTTT!

Vierailija
53/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalassa tällaisilla kultakutreilla on yleensä lahkeista liian lyhyet trumpettihousut sekä tolppakorkokengät

Vierailija
54/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat hyvin hoidetut, eli latvoja on leikattu välillä enemmänkin kuin se sentti. Pitkiä hiuksia pitäisi myös laittaa enemmänkin kuin ponnarille aamulla. Ei ole mitään vähemmän pukevaa kuin pitkä jakaus ja ponnari/kaikki taaksepäin ponnarille ja tietenkin mahdollisimman tiukalla. Siinä vaaditaan todella hyviä kasvonpiirteitä, kun mitään ei jää kasvojen kehykseksi.

Mutta kyllä, jos puhutaan hyvin hoidetuista pitkistä sopivanpaksuisista hiuksista jotka sopivat kantajan kasvonpiirteisiin, pitkät hiukset on hienot!

Mutta kaikille ei vaan sovi.

Vierailija
55/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka on omasta mielestäni kiva, joten olen kasvattanut sellaisen. Mieheni ovat tykänneet myös.

Kiva kun kaikilla on kivaa ;)

Vierailija
56/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se luonnollisuus, josta pidän.

Vierailija
57/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lyhyt " kananperse" , koska mun hiukset on ohuet. Pitkänä ne olisi tosi järkyn näköiset! Eli ohuelle hiuslaadulle pitkät hiukset ei todellakaan sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän