Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkähiuksiset luulevat pitkien hiusten olevan jotain erikoisen hienoa?

Vierailija
12.04.2008 |

Monet joilla on suorat pitkät hiukset ovat todella utopiassa eläjiä. luulevat että takapuoleen roikkuvat suorat hiukset tai letti on jotain erityisen hienoa ja kaunista!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joita näkee missseillä.

Vierailija
22/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta säälittää joskus naiset, jotka sanooa, että haluaisivat lyhyen tukan sen helppohoitoisuuden takia, mutta eivät uskalla leikkauttaa kun mies tykkää pitkästä tukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kiiltäviä, hyvinhoidettuja ja paksuja. Noin 80% pitkähiuksisista voisi leikata hiirenhäntänsä pois.

Vierailija
24/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole muistaakseni nähnyt täällä ketjua, missä ihmetellään, miksi toiset leikkaavat tukkansa lyhyeksi.

Vierailija
25/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään perkele pitkää tukkaa.

Vierailija
26/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä ja voisiko olla että juuri sinä miehinesi kuulut tähän vähemmän älykkääseen puoliskoon?

Vierailija
27/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa kampaus ja heilutella hiuksia edestakaisin...jne.

Vierailija
28/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ole muistaakseni nähnyt täällä ketjua, missä ihmetellään, miksi toiset leikkaavat tukkansa lyhyeksi.

ketjuja, missä haukutaan lyhythiuksisia naisia kananpersetukkaisiksi ja rekkalesboiksi ja ollaan varmoja, ettei sellaiset saa miestä.

Tämä on ensimäinen ketju, missä näen, että joku ihmettelee, miksi naiset kynsin hampain säilyttää ohutta liuhulettiään.

Vierailija
29/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen huulipunaa " kaunistamassa" valjua naamaa ja kultakääty kaulassa.

Vierailija
30/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne ole lyhythiuksiset, jotka tarvitsevat jos jonkinmoista fööniä ja lakkaa.

Vierailija
31/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fööniä ja lakkaa.

Mutta onneksi olen sen verran hyväpalkkaisessa työssä, että on varaa käydä kampaajalla joka kuukausi leikkauttamassa tukka hyvään malliin.

Vierailija
32/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulottuva pitkä, suora tukka, josta sain paljon positiivisia kommentteja sekä miehiltä että naisilta. Sitten päätin repäistä ja leikkasin tukan polkkamalliin, lisäksi etuhiukset. Nyt pisimmät hiukset ovat pari cm leuan alle. Ja niin monet ihmiset, sekä miehet että naiset ovat tulleet kommentoimaan hiuksiani positiivisesti. Jopa oma mieheni, joka oli tiukasti sitä mieltä, että pitkä letti on lyhyttä parempi, myönsi olleensa täysin väärässä, ja sanoi että uusi kampaukseni on paras hiustyyli mitä minulla on ikinä ollut. Että ei se pitkä tukka aina ole automaattisesti kantajalleen pukevin.

Miksi muuten pitkähiuksiset kuvittelevat lyhyttukkaisten olevan kateellisia? Kyllähän kuka tahansa saa sen letin kasvatettua pitkäksi, eihän se vaadi muuta kuin aikaa.

Vierailija
33/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 40 ensimmäistä vuottani lyhyet hiukset johon piti tehdä permanenttia ja leikata jatkuvasti, etteivät kasvaneet ' yli' .

Lopulta sain kasvatettua polkkiksen, ei voisi olla helpompaa. Ei permanenttia, laitat aamulla, pysyy koko päivän. Jos et viitsi laittaa, sipaset ponnarin.

Vierailija
34/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan harvoin kantajalleen sopiva. Monelle sopisi hyvin leikattu lyhyt tai puolipitkä paremmin.

Vierailija
35/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

fööniä ja lakkaa.

Mutta onneksi olen sen verran hyväpalkkaisessa työssä, että on varaa käydä kampaajalla joka kuukausi leikkauttamassa tukka hyvään malliin.

Onko se joku hyväpalkkaisuuden peruste, että pystyy käymään kerran kuussa kampaajalla? Minä kävin jo opiskeluaikoina :DD

Vierailija
36/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitkää tukkaa haukutaan ja ihmetellään, mutta oletko joskus jonkun pitkätukkaisen kuullut ihmettelevän, miksi joku ei kasvata tukkaansa pitkäksi.

Vierailija
37/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauta parempaa mallia. Kuvittelin ihan oikeasti, että he ovat kateellisia. Samoin mieheni oli sitä mieltä, että pitkät hiukset ovat parasta minussa.

Lopulta sitten uskalsin mennä kampaajalle. Ja sen jälkeen on kehuja tullut, Minunkin mieheni sanoi heti, että nyt näkee kasvoistani, kuinka siropiirteinen olen ja kuinka kauniit silmät minulla on. On nyt sitä mieltä, että en saisi enää kasvattaa hiuksiani pidemmiksi.

Itse myös tykkään lyhyistä hiuksista enemmän. Helppohoitoiset ja kiva pesaista ja kuivuu äkkiä. Ja jotenkin tuo persoonallisuuttani paremmin esille.

Vierailija
38/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitkät hiukset kyllä mitään hoitoa vaadi, itse en ainakaan käytä mitään muotoilutuotteita, en koskaan värjää, kerran vuodessa käyn kampaajalla ja mitään kihartimia tai föönejä en tarvitse. Joten ei ne pitkät automaattisesti mitään hoitoa tarvitse.

Vierailija
39/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät hiukset koska olen niin laiska niitä leikkaamaan/hoitamaan. Tosin eivät todellakaan ole suorat.

Vierailija
40/57 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutta kanapersetukka kantava, huoh!

No, oon onnellinen, että on edes jotain, kun muutama vuosi sitten lähti stressin takia 70 % hiuksista pois ;(

Niin, ja silloin oli hyvä mies. Nyt on maailman paras mies mulle. Ehkä miehelle sitten merkkaa jokin muukin kuin pitkä, tuuhea tukka.

Mä en ole kyllä myöskään syttynyt kaikkien tyttöjen pitkistä hiuksista (osa on kyllä kauniita), mutta monelle on sopinut puolipitkä/lyhyt tukka paremmin. Ja pitkähiuksiset miehet, hyi helkkari. (Hmm. olenkohan salaa kuitenkin kateellinen)

Johtopäätös: vaihtoehtomme ovat ohut liuhuletti perseeseen saakka tai ohut kananpersetukka, tosin kellään täällä olevista ei tietenkään ole kumpaakaan näistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi