Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä säälin lapsia, joiden äiti harrastaa kaikenlaista eikä ole vapaalla lasten kanssa

Vierailija
12.04.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuithan itsekin koneella kun tämän kirjoitit, eli et sinäkään koko vapaa-aikaasi lasten kansas vietä.

Vierailija
2/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tiedä maailman menosta juuri mitään ja saa paskahepuleita vain koska elää niin vähävirikkeistä elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sanoo minulle päivittäin, että äiti olet hauska. Me tehdään kaikenlaista kivaa ja samalla jää stressi pois. Usein tekemisemme on liikkumista, uimme, retkeilemme metsässä, pyöräilemme, luistelemme...minä menen kaikkeen mukaan, enkä vain katso vierestä kun lapsi tekee...niinkin voi harrastaa. Toki käyn myös jumpassa, mutta muutama tunti viikossa on äidinkin hyvä hoitaa terveyttään ja vastapainona liikunta on myös stressinpoistaja. Tosin minun lapseni on jo 4-vuotias, kun hän oli vauva ja pieni taapero oli minun harrastukseni hyllyllä, ei siinä vain olisi jaksanut ja ehtinyt.

Vierailija
4/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin omat lapset

Vierailija
5/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan lähinnä sitä että äidin harrastuksissa menee monta iltaa viikossa, vaikka töiden lisäksi sekä viikonloppuja, se on väärin se.

Mutta jos äiti taas on lasten kanssa kotona kaiket päivät, niin sehän on vain tervettä käydä vaikka jumpassa 3 iltaa viikossa tai shoppaamassa viikonloppuisin, ihan mitä vain.

Itse en taas keksi mitään harrastusta, ehkä olen vain laiska, mielummin löhän kotisohvalla lasten ollessa kotona, se toki ei tarkoita sitä että olisin lasten kanssa vaan voin katsoa omia ohjelmia ja mies touhuaa lasten kanssa, joten olisi ehkä tuonkin löhöämisen sijaan viisainta käydä 1h jumpassa.

Vierailija
6/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. liikuntaa niin heti ollaan teilaamassa. Mutta jos isä vaikka juoksee illat pitkät niin sehän on vain hienoa.

Vierailija
7/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oli esim tänään otettava muksut lenkille vaikka mielelläänhän sitä kävis yksin. vaan olen yksinhuoltaja. Lapset pyöräilivät miten taisivat ja minä lenkkeilin. Kunto kohosi kun nostin kaatuneita fillareita

Vierailija
8/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua säälittää naiset, joiden miehillä on ' poikien juttuja' harva se ilta, vaikka se sitten olisi kuntosali tai salibandy. Ne naiset on minun näkövinkkelistäni käytännössä yksinhuoltajia.

Vierailija
9/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen harrastaa koko ajan.

Vierailija
10/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet huolehtii 5%:sta lasten kotihoitoa, naiset 95%:sta

Vierailija
11/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen äitityslomalla ja TODELLAKIN käyn treenaamassa 5 kertaa viikossa ilman lapsiani. Kaiken muun vapaa-aikani sitten olenkin lasten kanssa. Urheilemme ja harrastamme myös koko perheen voimin. Hulluksi tulisin jos en missään kävisi ilman lapsia, minä en kuotenkaan harrasta shoppailua enkä baareissa juoksemista. Sitäpaitsi isä tykkää olla poitsujen kanssa välillä omassa rauhassakin!

Vierailija
12/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummankin vanhemman tarvitse olla yhtä aikaa jokaista iltaa lapsien kanssa kotona etteivät lapset kärsisi. :D

Vierailija
13/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lapset hyötyvät siitä ettei äidit ole yliuhrautuvia marttyyreita vailla omaa tahtoa ja omaa elämää

Vierailija
14/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ei vaikuttaneet onnellisilta kun äiti koko ajan harrastaa.

Ja aika kireältä vaikuttaa äitikin.

Vierailija
15/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyörii lapsen ympärillä ainakin vuoden tai kaksi. Sitten kun äiti haluaisi mahdollisesti nostaa vähän kuntoaan/tehdä muutakin kuin leikkiä kotitalouskonetta, heti teilataan!

Vierailija
16/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu jos he haluavat viettää äitinsä kanssa aikaa viikonloppuna.

Vierailija
17/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on isä, joka hoitaa lapset.

Vierailija
18/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on eri asia harrastaa vaikka kerran tai kaksi viikossa kuin esim viisi kertaa viikossa...

mun mielestä aikuisella pitääkin olla esim yksi harrastus ilta jolloin saa tehdä ihan sitä omaa juttuaan.. mut sit jos koko ajan lappaa millon missäkin kursseilla, jumpilla jne niin vois miettiä oisko harrastuksia joihin vois mennä perheen kanssa esim vanhempi-lapsi jumppa tms...

Vierailija
19/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äiti kotiäiti ja minkäikäisiä lapset ovat.

Vierailija
20/22 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm. ollut paljon poissa opiskelujen takia viikonloppuisin, harrastan ja näen ystäviäni. Aikaa jää silti myös lapsille. Heillä on myös isä, jonka kanssa ovat oikein mielellään kotona, silloin kun minä en ole. Myös mummolat ovat mieluisia paikkoja, jonne lapset pyytävät päästä. Lapseni ovat iloisia ja mukavia. Ei heitä tarvitse sääliä.