Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todennäköistä on että tulen raskaaksi nyt kun en sitä toivo?

Vierailija
12.04.2008 |

Miehen kanssa on noin kuusi vuotta oltu ilman ehkäisyä ja meillä on yhdet hoidoilla tehdyt kaksoset. Miehen heikko siemenneste on lapsettomuutemme syy. Olen kaksosten syntymän jälkeen toivonut, että saataisiin luomutärppi, mutta mitään ei ole kuulunut. Nyt sovittiin miehen kanssa että lopuilla pakastealkioilla lähdetään yrittämään kolmosta kahden vuoden päästä, mutta ehkäisyä ei käytetä silti.

Täällä jankutetaan että raskaaksi tulee aina kun lopettaa yrittämisen, käykö minullekin nyt niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tärppi tuli silloin, kun oikeasti olin luovuttanut jo alitajunnassanikin.

Vierailija
2/5 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois.

Vierailija
4/5 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintoisaa :)

MEillä kaksi hoidoilla saatua lasta, " vikaa " ei saatu selville että missä " mättää" meillä. nyt kun nuorempi on jo reilut 6v ja hänen jälkeensä ei ole käytetty ehkäisyä niin luulen, että ei varmaan tärppää. Lapset on olleet paljon n sairaana joten oikeasti en edes hingu uudelleen siihen ruljanssiin. Lakkasin ajattelemasta asiaa jo vuosia sitten mutta vielä e i ole vahinko käynyt. Eli en usko että yrittämisellä on mitään vaikutusta raskautumiseen :).

Ja jos nyt tulisin raskaaksi niinen tekisi aborttia, varmaan sopeutuisimme tilanteeseen. Nyt on vaan niin ihanaa kun lapset on isoja ja arki sujuu vaikka olisi toinen kipeänä. En haluaisi luopua tästä. Ehkäisyä ei käytetä siksi, että ei sovi mulle ja sterilointi on aika rankka vaihtoehto meen historialla.

Vierailija
5/5 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut asiaa enkä miettinyt päiviä edes alitajuisesti. Pahoinvointi herätti raskausmietetteen ja niinhän se sitten oli. Luonto yllättää.