Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Mun lapsi touhusi tänäkin aamuna 4 tuntia yksin, minä torkuin sohvalla

Vierailija
12.04.2008 |

Taas kerran näin kävi. Olin niin väsynyt, että toi puoli seitsemältä herääminen ei vaan onnistunu. Siirryin sohvalle, laitoin lapselle piirrettyjä ja aamupalan ja torkuin. Välillä lapsi kävi pyytämässä vessaan tai vastaavaa, nousin ja menin takasin makaamaan. Välillä lapsi pötkötteli vieressä, välillä leikki omiaan.

Mulla on niin kamala olo tästä. Kamalaa, että toi mun kohta 3-vuotias ei oo moksiskaan, vaan leikkii ihan normaalisti leikkejään. Näin käy lähes joka lauantai, eli on tottunut siihen että äiti ei jaksa nousta. Herään viikollakin aikaisin, mutta sillon on pakko nousta. Iltaisin teen aina hommia myöhään, mutta kaikesta voi päätellä, että en viikolla saa tarpeeksi unta.

Joskus olen sitten siivoillut täältä keittiöstä jotain sotkuja, mutta viimeaikoina lapsi on leikkinyt ihan kiltisti. Joka ikinen kerta kiitän luojaani, että mitään ei ole sattunut.

:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saisit ottaa kunnon päiväunet vaikka tänään?

Vierailija
2/3 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap mee aikasemmin viikolla nukkumaan..jja jätä siivoukset tekemättä jos et niitä kerkee ennen yhdeksää tekee, kyllä ne odottaa seuraavaa päivään...ja sit olet lauantaina pirteempi ja voit tehdä perustellisemman siivouksen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun taas dead linet vaanii, niin tulee melkein joka ilta puolille öin tehtyä... mutta ei kai tähän asiaan auta kun siirtää hommia ja mennä kasilta unille.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi