Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Olen naimisissa, on lapsia MUTTA

Vierailija
11.04.2008 |

haluan mielipuolisesti toista miestä. Olen taistellut tätä asiaa vastaan jo pari vuotta mutta ei mene ohi :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös henkinen - keskustelemme vaivatta mistä tahansa. En tajua, miten pääsen tästä halusta eroon. Olen todella yrittänyt :(

ap

Vierailija
2/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja kokeilinkin sitä toista miestä ja palasin takaisin aviomiehen luo.. Ei se seksi sen kummempaa jonku toisen miehen kanssa ole!

osta kamasutra ja lue sitä miehen kanssa, keksikää uusia juttuja seksiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en halua miestäni enää yhtään. Sinuna lähtisin, omassa tilanteessani olen vain " olosuhteiden pakosta" .

Vierailija
4/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla suhde? Pitkäkin? Tietääkö miehesi? Eikö ollut kamalaa harrastaa seksiä toisen kanssa ja tulla kotiin perheen eteen? :(

ap

Vierailija
5/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme ole " tehneet" mitään ja olen todella toivonut että tämä menisi ohi!

ap

Vierailija
6/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysillä mukaan vaan,sanon minä. elämä voi muuttua;)

Vierailija
7/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ystävät ovat myös tärkeitä elämässä, ei vain puoliso (lapset tietty ihan omassa sarjassaan).

Vierailija
8/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei nimittäin enää kiinnosta yhtään, mutta eipä tuo mieskään tunnu olevan järin innostunut. Lasten takia ollaan yhdessä:( Voi kun ois joku millä herättää suhde henkiin taas...

Vierailija
9/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hänen lähellään on vaikea olla, tekee kamalasti mieli koskettaa, en uskalla enää katsoa silmiinkään :(

Tämä on hirveää, en halua vahingoittaa muita!

ap

Vierailija
10/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15=6...

Vierailija
11/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pintani, mitään ei koskaan tapahtunut ja pääsin irti! Emme koskaan puhuneet tästä mitään, saati menneet pidemmälle. Välimme olivat aina " viralliset/ kaverilliset" .

Aloin vähentää yhteydenpitoa tietoisesti, hän myös. Nykyään emme keskustele enää, joskus nopeasti vaihdetaan pari sanaa liittyen puhtaasi työhön.

Vierailija
12/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, auttaisiko vai pahentaisiko se asiaa.

Oletko yhtään pettynyt ettet ollut tämän toisen kanssa?

ap

Vierailija
13/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiennyt, mitäpä häntä loukkaamaan. Koskaan tosiaan emme puhuneet tämän toisen kanssa asiasta mitään, vaikka päivän selvää oli molemmille, että sähköä on ilmassa ja paljon. Siinä sitten kärsin, joskus tosi paljon. Mietin joskus salasuhdetta, mutta näin jälkikäteen LUOJAN KIITOS mitään ei tapahtunut. Rakastan miestäni yli kaiken ja tämä toinen juttu oli ihastus kuitenkin vaikka silloin kuvittelin jotain muuta ehkä mielessäni.

Jälkikäteen analysoituna sain siitä sitä jännitystä, jota meidän liitossa ei ollut. Perhosia vatsassa, katseita tms.

Tosiaan ei puhuttu tästä ikinä mitään ja päätin viime kesänä jättää työreissun väliin, jossa olisimme jääneet kahdestaan. Tämä toinen mies odotti minun tulevan, mutta kieltäydyin todella tökeröllä tekosyyllä (että ymmärtäisi etten halua). Sen jälkeen hän vähensi yhteydenpitoa 90% ja niin myös minäkin. Nykyään ei puhuta tosiaan käytännössä ollenkaan ja hyvä niin.

Vierailija
14/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluan kokeilla muitakin ja erosimme.. (lyhyesti kerrottuna). Se toinen mies oli työpaikaltani, oikein symppis ja ihana herrasmies.. Meillä oli seksisuhde muutaman kuukauden ja tämä tapahtui kun olimme mieheni kanssa jo eronneet. Myös mieheni oli toisen naisen kanssa kun olimme eronneet ja se tuntui todella pahalta, vaikka itse olinkin halunnut kokeilla toista miestä.. Olin siis rehellinen miehelleni, ehkä sinunkin kannattaisi puhua miehesi kanssa?

5

Vierailija
15/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä avioliitossa tapahtui sillä aikaa? oliko ongelmia, saitteko kuntoon?

kiitos, että kerrot!

ap

Vierailija
16/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessamme ei ollut suuria ongelmia, lähinnä seksi oli todella tylsää/ miehelläni oli masennusta ja haluttomuutta. Mietin jaksanko platonista suhdetta, mutta kun muuten meillä kaikki meni hyvin.

Tämä toinen oli ikään kuin se, mitä miehessäni ei ollut. Hänestä huokui miehistä vetovoimaa, tuntui aina vatsanpohjassa kun hänet näki.

Mutta tosiaan valitsin omaan suhteeseen panostamisen enkä lähtenyt toisen syliin. Meillä on hirveän hyvä ja läheinen suhde nykyään.

Vierailija
17/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laimenee, jos ette ole tekemisissä, mutta vaikka tapaisit sitten taas 5 vuoden päästä uudelleen, niin samat tunteet roihahtavat liekkeihin. Itse jokseenkin samassa tilanteessa ollut ja nyt tietoisesti tilanteen laimentanut (eli siis en ole enää tähän toiseen missään yhteydessä).

Vierailija
18/35 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ihmisen kanssa. en pysty luopumaan ystävyydestä :(

ap

Vierailija
19/35 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis taistellut tunteitaan ja tuntemuksiaan vastaan jo yli 10 vuotta. Nyt onneksi " tilanteen herrana" mutta en uskalla enää olla tämän toisen kanssa missään tekemisissä sillä rakastan omaa miestäni niin paljon, että en halua päätäni pyörälle kenenkään muun takia. Enkä siis ikinä haluaisi pettää omaa miestäni!

Vierailija
20/35 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minullakin oli / on. Sehän siitä luopumisesta tekeekin kaksinverroin kipeää kun luopuu jostain kahdella tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi