Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT ON SISKOT SALAISUUS SELVITTY; GREIPPIMEHU!!!

11.04.2008 |

Heh heh, sain aivan älyttömän ahaa-elämyksen tänään kesken työpäivän; täällä on lueskellut joidenkin juovan greippimehua jouduttaakseen raskaaksi tuloa, olen ajatellut, että sitäkin on kokeiltava, mikäli ei ala tapahtua raskautumisen saralla.

Noh, lamppu syttyi aivan kesken työntouhu: MÄHÄN JOIN GREIPPIMEHUA marras-tammikuussa päivittäin, ja tammikuussa olin tullut raskaaksi.

Ihmeellisen tästä raskautumisesta tekee sen, että sitä edelsi vuosi yritystä, ilman mitään tulosta!!! Join mehua aivan onnelisen tietämättömänä täällä käydystä vinkkailusta sen suuntaan, satuin nimittäin löytämään lidlistä super hyvää, kevyttä greippimehua (jota ei kyllä enää saa). Valitettavasti tämä raskaus päätyi keskenmenoon rv 9+1, mutta nyt on uusi yritys edessä!!! JA GREIPPIMEHUA LASISSA PARHAILLAAN :O)))!!!

Mitä kokemuksia teillä greippimehusta ja raskautumisesta???

Jos tällä mehulla ei ole muuta vaikutusta muhun, niin ainakin se nosti mun luottamusta tulevaan raskautumiseen hurjasti, ja se jos mikä on omiaan mielentilana raskauden alkamista ajatellen!!

Huh, mä saatan myös olla vain höyrähtänyt toivoessani hurrrrjan paljon pientä saapuvaksi :O)!!!

Hyttynen

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega 3-5-7-9 kapseleita...

G rv 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla