Onko superäitejä paikalla? Perustelut?
...
eli miten erotut äitien massasta postiivisesti superäiti?
T. ap
Kommentit (9)
MUTTA eipä löydy meiltä mankeloituja lakanoita, eikä kiiltävää kotia...löytyy kuusi iloista ja reilua lasta jotka osaavat ottaa toiset huomioon ja nauttia lapsen lailla elämästään :)
Superäitinä pidän itseäni, koska mies aikoinaan jätti ja jäin yksin ja hommasin meille uuden kodin ja itselleni ammatin ja kasvatin lapset täysin ilman isää.
se ettei anna tilanteen lannistaa vaan saa asiat sujumaan ja laittaa oman elämänsä " narikkaan" lastensa takia. toki en tiedä oletko laittanut oman aikasi minimiin, mutta siltä tuo kyllä kuulostaa jos kuusi lasta olet kasvattanut yksin :)
hoidin lapset kotona siihen saakka kunnes nuorimmainen meni 3.luokalle. Onko se tarpeeksi hyvä meriitti?
Lapsetkin tarvitsevat vastoinkäymisiä ja epäonnistumisia. Pikku hiljaa he sitten kasvavat henkisesti niin vahvoiksi, että jaksavat itse vastata itsestään ja parhaimmassa tapauksessa heistä tulee tasapainoisia ja onnellisia ja aikuisia.
Mutta tässähän haettiin sitä suorittajatyyppiä, joka ei voi livetä noista rutiineistaan yhtään - esim tarjota eineksiä kerran viikossa. Käyttäisin heistä siis ennemmin nimitystä suorittajaäidit.
lapsillemme, jos vaan niin haluamme ja osaamme! t.4
Monen lapsen äitinä, työ, opiskelu ja harrastuskuviot sopivana sekoituksena.
Tunnusmerkkejä:
- lakanat mankeloitu
- itse leivottua pullaa viikonloppuna
- ulkoilua 2 x pv lasten kanssa
- lounas ja päivällinen alusta loppuun itse tehty terveellisistä luomuaineksista
- mies tyytyväisesti tyydytetty
T. ap (en kirjoittanut itsestäni siis...)
Ps. muita tunnusmerkkejä siskot?