Raskaus ja alatiesynnytys vai maratonin juokseminen? Kumman valitsisit jos olisi pakko jompikumpi valita ja tehdä
Kommentit (16)
ja vaikka kumpikin oli loppupeleissä ihan tuskaa niin valitsen...maratonin. Sen olisi ainakin voinut keskeyttää.
Mutta raskautta ja sektiota en haluaisi enää kokea, joten silloin valitsisin mieluummin maratonin.
Kerran oon ollut raskaana ja synnyttänyt. Olisi voinut kauheempaakin olla.
Olen muutenkin urheilullista sorttia.
sillä maratooni ilman treeniä ei onnistuisi. Mutta jos saisi vähän (?) aikaa harjoitella niin juokseminen voittaisi 100-0, etenkin jos tuon toisen vaihtoehdon jälkeen pitäisi pitää se lapsi - oletettavasti kyllä.
- en todennäköisesti olisi sidottu siihen juoksemaani maratooniin henkisesti ja taloudellisesti seuraavat 20 vuotta.
Sitä on tässä muutenkin yritetty saada alulle 6 vuotta.
Kummastakin haaveilen. Tahdon lapsia.
Maraton sen sijaan voisi olla turhan kova juttu minulle. Eikä siinä saisi tyydytettyä mitään biologista tarvetta, kuten omien lasten saaminen.
olisi 9kk aikaa valmistautua niin maraton.
tulos on lähinnä se millä perusteella valitsen :-) Maratonista saa sen " itsensä voittamisen" tunteen lisäksi vaan rakot jalkoihin ;-), raskaudesta ja synnytyksestä iloa, haastetta ja elämän tarkoitusta vuosikymmeniksi
Maratoonia en ikinä jaksaisi juosta, mutta synnytys on mun juttu :)
mieluummin vaikka 10 maratonia kun enää ikinä synnyttäisin.
kaksi sektioa takana joten alatiesynnytys (jota muutenkin pelkään) ei kuulosta kovin turvalliselta. Ja kun maratonin saisi läpi juostua niin kertoisihan se jotain kunnosta. Harjoitteluaikaa kyllä siihen tarvitsisi...
Raskaus ehkä helpompi, mutta ei tuplana kiitos. Kaksosraskaus ja synnytys oli aika tuskaa, yksönen paaaaaljon helpompi. Kokemusta kummastakin.
Etenkin jos olisi vielä se sama 9kk aikaa valmistautua kuin raskaus ;)