Olemme todellinen junttiperhe
Vanhemmilla ammattikoulukoulutus
Lasten nimet Nico ja Micael
Huonekalut Sotkasta ja Jyskistä
Ostoksilla käydään Lidlissä ja Prismassa
Ulkona käymme syömässä mm. Hesburgerissa, ABC:lla, Raxissa
Harrastuksiamme on bingo, raviurheilu, vedonlyönti, pelikonsolien pelaaminen
Minulla on kananpersetukka, miehellä lyhyet hiukset, samoin lapsilla hiustyylinä " Pietarin katulapset"
Kesällä käytämme koko perhe Crocseja
Lapsilla on Reimatec-haalarit
Autona meillä on Toyota Corolla
Kommentit (5)
Vierailija:
Vanhemmilla ammattikoulukoulutus
- niin on meilläkin, miehellä tosin todella hyväpalkkainen sellainen!Lasten nimet Nico ja Micael
- ei ole c-kirjainta meidän lasten nimissä...Huonekalut Sotkasta ja Jyskistä
- sotkasta joo aika monet... =DOstoksilla käydään Lidlissä ja Prismassa
- prisma ja citymarketUlkona käymme syömässä mm. Hesburgerissa, ABC:lla, Raxissa
- rosso ja hese (harvoin käydään niissäkään)Harrastuksiamme on bingo, raviurheilu, vedonlyönti, pelikonsolien pelaaminen
- miehellä metsästys ja lentopallo, mulla jumppa, lapsilla luistelu ja hiihtoMinulla on kananpersetukka, miehellä lyhyet hiukset, samoin lapsilla hiustyylinä " Pietarin katulapset"
- miehellä sama tyyli kun tiedän lapsilla! =D mulla tavanomainen otsatukka + puolipitkäKesällä käytämme koko perhe Crocseja
- me ei käytetä
Lapsilla on Reimatec-haalarit
- meidän lapsilla lassieta ja h&m:ia sekä seppälää... =DAutona meillä on Toyota Corolla
- ja meillä carina!
Kaikesta huolimatta kivoja tyyppejä.
me taas ei olla oikeen mitään, ei edes taviksia ;D
Te ootte ihan samanlaisia taviksia kuin kaikki muutkin täällä.
Tuo lasten hiustyyli oli erityisen hupaisa.
Oikeasti: minusta junttius on ihan ok ja siitä voi olla jopa ylpeä. Noloa sen sijaan on, kun ihminen kuvittelee kulutustapojen ja vaikkapa harrastustensa erikoisuuden vuoksi olevansa parempi ja " hienompi" ihminen. Sellainen pakonomainen erikoisuudentavoittelu on säälittävää.