Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla harrastetaan 69:ä

Vierailija
11.04.2008 |

.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tukehtuu, jos on läskiperse naamassa kiinni.

Vierailija
22/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan 69 vaikka painan 87kg ja mies painaa 112kg......ei se painosta ole kiinni......ja jos olet pillu naaman edessä luuletko tosiaan ettö mies katsoo sun reisiä! Kyllä taitaa keskittyä siihen mitä reisien välissä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et selvästikään ole itses kanssa sinut. Kunhan löydät itsesi ja opit rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet, tulet nauttimaan 69:stäkin ja vaikka isommillakin kiloilla.

Miehet rakastaa seksiä sellaisen naisen kanssa, joka ei häpeile itseään, vaan joka on rento ja iloinen ja heittäytyy täysin rinnoin ja reisin nauttimaan ja antamaan kumppanilleen nautintoa. Jos on sänkyyn asti päästy niin ei mies siellä varmaan enää sun kiloja hämmästy, kyllähän ne vaatteet päälläkin näkyy ;)

Ootteko kauan olleet yhdessä, oletko kovin nuori?

Vierailija
24/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin mene.

Vierailija:

luuletko tosiaan ettö mies katsoo sun reisiä! Kyllä taitaa keskittyä siihen mitä reisien välissä on

Vierailija
25/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä painan 95 ja mies 130, ja kyllä harrastetaan. Enkä minäkään ole tosiaankaan sinut vartaloni kanssa, ei ole vaan tullut mieleenkään tuollainen. Ehkä nyt kun huomautit niin rupeen ressaan asiasta..

ainoo millon 69 en suostu harrastamaan on se, jos en oo sheivaillu perseestä karvoja. Miestä ei kuulemma häiritse, ja aina sanoo, ettei sielä mitään karvoja ees näy, mutta itsellä on ihan hirvee oli jos lättäset karvasen perseeni miehen naamalle, että varmasti näkee kaiken:)

Itse en edes 69 niinkään perusta, koska mun on tosi vaikee keskittyä kahteen asiaan samaan aikaan.

MUTTA TIEDÄTTEKÖ MIKÄ VASTA IHANAA ONKIN?

Se, että olemme 69ssä, ja mies dildottaa samalla isolla dildolla, ja tietty samalla nuolee. Tässä kyllä voi jäädä miehen osuus suuseksistä vähän heikolle, kun musta tuntuu niin hyvältä ettei voi muutaku kiemurrella ja huutaa:) Ja nimenomaan tässä asennossa se on ihanaa. Jos nainen on selällään ja mies siitä dildottaa ja nuolee niin on sekin ok,mut ei voi ees verrata tohon..

Vierailija
26/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan miehen kanssa kai hyvävartaloisia, ainakaan ei liikakiloja ole kummallakaan ja mies vielä treenaakin säännöllisesti. Mulla on perse ja reidet täynnä raskausarpia ja pintaverisuonia, löysääkin on vaikka olen hoikka kun en kuntoile. Mutta eipä niitä tule tuossa asennossa mietittyä, eikä missään asennossa miehen kanssa. Ei siinä ehdi mitään arpeja tai läskejä miettimään kun tuntuu hyvälle ja antaa nautintoa toiselle

Vierailija
27/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko hoikkia? Mulla on ylipainoa jonkin verran, enkä vois kuvitellakaan että oltais miehen kanssa tässä asennossa kun perse on niin järkyttävän iso, housut kokoa 42, painoa yli 70kg.

Jotenkin oon ajatellut että tämä on sellaisten 50+-kiloisten naisten hommia. Olenko oikeassa? Vai löytyykö jostain punkeronaisia jotka kehtaavat harrastaa 69:ä?

Itellä kynnys ois kyllä tosi korkea, ajattelisin vaan, että miestä ällöttää kun sellainen läskiperse kirjaimellisesti siinä silmien edessä.

Samasta syystä meillä ei ole nuolemistakaan, kun inhottaa ajatus niistä ihrareisistä siinä ihan miehen silmistä sentin päässä!

Mies kyllä saa suuseksiä.

Vierailija
28/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no en ole hoikka ja kyllä harrastetaan

Vierailija
29/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain hoikat harrastais tässä maassa / maailmassa seksiä, niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon melko pian.

Vierailija
30/37 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma exäni onnistui saamaan itsetuntoni nollille, haukkui vartaloani tämän tästä, ja vahti syömisiä, vaikka aihetta ei olisi ollutkaan. Kyllä tämmöiset sanomiset heijastuu myös makuuhuoneeseen.

Vierailija
31/37 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan kyljellä maaten :) ja mulla painoa saman verran, en mäkään haluis olla päällä kun kelaisin vaan mun roikkuvaa vatsaa.

Vierailija
32/37 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harrastetaan kyljellä maaten :) ja mulla painoa saman verran, en mäkään haluis olla päällä kun kelaisin vaan mun roikkuvaa vatsaa.

Vierailija
33/37 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa meillä emäntä 160cm ja 90kg.

Kyllä meillä harrastetaan 69 seksiä

Ja kyllä se on enemmän naisesta kiinni.

Mua kyllä kiinnostaa nuolla ja sormetella niin pimpsaa kuin peppuakin.

Joskus jopa pari dildoo (toinen pipssaa ja toinen peppuun) ja samalla nuolen klittaa

Vierailija
34/37 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan paremmilta kuin muuten. Maha se ällöttää ja sitähän ei siinä asennossa nää ollenkaan. Reidetkin hoikkenee mitä enemmän levität. Pimpsa on parhaimmillaan turpeana ja rehevänä. Nammm.

Vierailija
35/37 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lykkii oikein syvälle peppuun ja tarttuu raitoja dildoon.

Vierailija:

Joskus jopa pari dildoo (toinen pipssaa ja toinen peppuun) ja samalla nuolen klittaa

Vierailija
36/37 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ootteko kauan olleet yhdessä, oletko kovin nuori?

viitisen vuotta yhdessä, ikää molemmilla yli 30v.

ap

Vierailija
37/37 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin peräreikää ympäröivästä karvoituksesta, varsinkin jos on tuuheaa, siis meinaan että naisella