G: Onko sinulla omaa autoa ns. perheen ykkösauton lisäksi?
Kommentit (41)
Mies ajelee työn puolesta pakulla.
mutta haaveilen sellaisesta... =D
Vierailija:
Ostin ITSELLENI auton, koska ärsyttää kun auto miehellä luonnollisesti aina työkäytössä/ ajaa töihin.
Pärjäisin ilmankin, mutta olen mukavuudenhaluinen.
Itsellä Peugeot 309 vm 2002.
Siis ovatko tosiaan vuonna 2008 suomalaiset naiset niin avuttomia, että eivät saa omilla palkkatuloillaan ostettuaan itselleen autoa? Tarvitaanko auton ostoon munat?
Käsittämättömän uusavuttomia naisia tällaiset kanaset, jotka eivät edes uskalla ostaa omaa autoa...
Vierailija:
Siis ovatko tosiaan vuonna 2008 suomalaiset naiset niin avuttomia, että eivät saa omilla palkkatuloillaan ostettuaan itselleen autoa? Tarvitaanko auton ostoon munat?
Käsittämättömän uusavuttomia naisia tällaiset kanaset, jotka eivät edes uskalla ostaa omaa autoa...
Ja kotihoidontuella ei paljon autoja ostella. Täällä Vauvan sivuilla katsos pyörii paljon kotiäitejä.
Kauheet herneet vedätte termistä 1. auto:-D
Ei vaan, meidän perhe tarvitsee 2. auton, eli halvemman, ns kauppakassi-auton. Mikähän merkki tulisi kyseeseen? Renault Cliosta on jo kokemusta ennestään.
Vierailija:
Ja kotihoidontuella ei paljon autoja ostella. Täällä Vauvan sivuilla katsos pyörii paljon kotiäitejä.
Kyllä kai sitä nyt ehtii maksaa sitä autoa ennenkuin tekee niitä lapsia!
ja mies ajaa vanhaa rotiskoa. Tietenkin
turvallisella autolla, jos lapsia päivällä kuskataan jollain vanhalla pikkuautolla.
Se on kyllä miehen nimissä ja maksettiin hänen tililtään. Mies ajelee vanhalla volkkarilla.
Hyvin on kulkenut julkisilla niin sinkkuna kuin perheellisenäkin sekä pohjoisessa eetä etelässä, enkä ottaisi autoa, vaikka siitä maksettaisi. Miehellä se on työn takia eikä aiheuta mitään muuta kuin jumalattomia kuluja joka kuukausi.
Mieshän sen on kuitenkin maksanut... palkkagallupeista päätellen.
Jolla tehdään perheen kesken matka-ajot.
Vierailija:
Mieshän sen on kuitenkin maksanut... palkkagallupeista päätellen.
Oletko kuullut muuten a)miten niitä gallupeja luetaan, b)ihmisellä voi olla muutakin kuin palkkatuloja c)jotain muuta. Kannattaisi laajentaa vähän näkökulmaa...
Minä tienaan 2000¿/kk, mutta meidän MIES, se tienaa VÄHINTÄÄN miljoona...
ja turvallisempi. Koska minulla on ne lapsetkin. Ja kun illalla lähden omille teilleni, ja miehellä on lapset, otan sen pienemmän vanhemman. Minun nimeni on sen vanhemman papereissa, mutta ennen uuden ostoa se minun autoni oli se ainut meillä. Oikeastihan meillä on asiat yhteisiä, yhdessä molemmat autot on ostettu ja valittu. Ja yhteiseltä tililtä maksettu.
Meillä tilanne oli juuri otsikon mukainen. Minä omistin puolet meidän perheautosta ja mies toisen puolen meidän perheautosta ja lisäksi minulla oli vielä " kokonaan" oma auto. Sama suhde on kyllä meillä asunnoissakin.
Mies käytännössä kuitenkin kulki koko ajan sillä mun autolla töihin, niin lopulta 2,5 vuoden jälkeen tehtiin siitä kaupat puolikkaasta eli nyt omistetaan puolet molemmat molemmista autoista.
Tällä hetkellä siis mulla käytössä perheen ykkösauto ja se paljoltikin seisoo pihassa ja mies ajaa duunimatkaa perheen kakkosautolla. Kunhan palaan töihin ja mies jää kotiin, niin sitten luultavasti mä ajelen molempia autoja vuoron perään, niin kertyy molempiin kilometrejä. Mulla kun tuo duunimatka on pidempi.
Meillä ei ole mitään kakkos-autoja. Meillä on vaan ykkösautoja ;)
Mulla on tällä alla nykyään Volvo S80, vuosimallia -03. Olen tyytyväinen.
Miehelläni on aika monta autoa, on se " käyttöauto" , kesäauto ja muutama erikoisauto, ne eivät ole myynnissä.
Meillä on autoliike. Tervetuloa Tuusulaan!
Minä ajan sillä ns. ykkösautolla, mies sitten omalla ruppanallaan.