Kehtaanko myydä huutiksessa käytetyt imetysliivit ja odotusalushousuja?
Kommentit (12)
yli 50 KÄYTETYT imetysliivit kaupan!
Enkä ostaisi myöskään kenenkään vanhoja..
huudossa myynnissä " vähän käytettyjä" kestositeitä. Myydäänhän siellä myös vauvojen kestovaippoja jotka on luonnollisesti käytettyjä. Kyllä minä voisin ostaa esim käytetyt imetysliivit jos ne on todella hyvässä kunnossa ja täysin tahrattomat. Pesukonekin on keksitty :)
Tuo kuukuppi-ideahan oli aivan loistava :-D
Voi niillä joku käytettyihin alusvaatteisiin mieltynyt keksiä mukavaa puuhaa, tuskin kukaan muu...
Laitat vaan hintaa kolminkertaiseksi, vähintään.
ostaisi alushousuja mutta hyväkuntoiset imetysliivit voisin kyllä ostaa
Vierailija:
Laitat vaan hintaa kolminkertaiseksi, vähintään.
Niitä tullaan huutamaan kilpaa.
imetysliivit ainakin menevät kaupaksi. Käytettyjä alushousuja en itse myisi enkä ostaisi, mutta kyllä niitäkin aina välillä näkyy.
kuvattiin " ahkerasti käytössä ooleiksi" toiset oli vaan käyttöön ottopesty väärän koon vuoksi. kummatkin ovat käyttöön päässet itsellä, ja hyvin asiansa ajavat. Alushousujen kohdalla voisin vähän epäröidä, mutta kun kävin muistelemaan, niin esikoista odottaessani taisin yhdet odotusajan alushousut ostaa käytettynä, joten kyllä niitä ainakin jos hyvät ovat, voi tarjota. Eihän siinä menetäkään mitään.
vaikka usein vaihdan ja kalliit ja laadukkaat ollut ostaessa niin kyllä ne aina yhden lapsen jälkeen on ihan roskiskamaa. Mulla ainakin rinnat hikoaa ja tuntuu et liivejä saa vähän väliä vaihtaa ja pestä ja vaikka kuin hyvin hoitaisi niin kyllä ne on aina käytetyt ja musta ällöttävät.
mutta oonkin varmaan vähän nirso tms. käytettyä tavaraa vastaan ei ole mitään ja itsekin ostan paljon käytettyjä kirppareilta ja huutiksesta mutta alusvaatteet... ei ikinä... sori vaan
20
vie uffille tai roskiin