Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin, että mies ottaisi joskus " väkisin" ..

Vierailija
10.04.2008 |

Eli tulisi vaan ja työntyisi sisään, voisi käyttää suht. kovia otteita. Repisi hiuksista, " kuristaisi" jne.

Onko muita?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tilanteen ja tunnelman pitää olla oikea tuolle. Eli miehen pitäs osata lukea ajatuksia koska noin voin tehdä. Toisella kertaa kun saatan haluta hellyyttä ja pitkiä esileikkejä.

Vierailija
2/26 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kannattaa luoda joku yhteinen koodisto " rajummalle otannalle" . Jos nainen ei halua/kehtaa sitä tilanteessa ääneen pyytää, niin joku etukäteen yhdessä sovittu merkki, vaatekappale tms, josta mies tietää, että nyt olisi kaipuuta vähän kovemmille otteille.

Samoin kannattaa etukäteen sopia joku turvasana, jolla hommat keskeytetään tarpeen tulleen, siltä varalta että homma menee naisen mielestä liian rajuksi, tai vaan fiilis vaihtuu. Joku sana mikä ei mitenkään liity tilanteeseen. Pelkkä " ei" on huono, koska se voi kuulua kovempien otteiden vastaanottajan " rooliin" ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku sana mikä ei mitenkään liity tilanteeseen. Pelkkä " ei" on huono, koska se voi kuulua kovempien otteiden vastaanottajan " rooliin" ...

Vierailija
4/26 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman turvasanaa en ikinä tekisi mitään tuollaista, mutta kun asia on ensin keskusteltu ja turvasana sovittu niin sitten voin yllättää naiseni. En tosin nykyistä sillä hän säikähtää pelkkää ajatustakin.

Vierailija
5/26 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hoitoon!

Vierailija
6/26 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös jotain sen suuntaista pientä fantasiaa että mies joskus ottaisi tavallaan ilman lupaa... Kun hän normaalisti on niin kiltti ja hellä, ja aloittaa aina varovasti hyväilemään ja houkuttelemaan minua, niin olisi ihanaa kun hän joskus tulisi luo, ottaisi ranteesta kiinni ja veisi makkariin, työntäisi sängylle ja riipisi vaatteet pois... Sanoisi vaikka että " mee kontalles" ja ottaisi kunnolla... mmm. Ei tietenkään satuttamista tai sellaista väkivaltaista meininkiä, seksin pitäisi kuitenkin tuntua hyvältä!! Kai siinä on jotakin semmoista alkukantaista, että haluaisi olla joskus miehen " narttu" jolle mies voisi tehdä mitä haluaa ja nainen ei voisi kuin hiukan uikuttaa... :)

Vierailija
7/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa ottaa minut rajummin ja minua ei moinen innosta niin heittäydyn täysin veteläksi - en siis vastustele yhtään. Silloin mies lopettaa ja alamme vain puhua arkipäivän jutuista.

Minusta on mukava, että mies aina välillä dominoi ja voin vastustella.

Onhan se aika stereotyyppistä, mutta minusta miehen kuuluu olla tuo dominoivampi osapuoli seksissä.

Kaikkihan tietenkin perustu siihen, että mies hallitsee itsensä.

Vierailija
8/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en haluis repivän hiuksista enkä kuristavan. Mä vaan haluaisin, että se tulis ja OTTAIS mut. Olis MIES. Ei väkivaltaisesti vaan aivan jumalattoman himon vallassa tulis ja suutelis joka paikkaan ja repis vaatteet ja OTTAIS mut. Aaaah!

Vierailija
9/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ottaa mut joskus " väkisin" ,huom. lue YLLÄTTÄEN (on ehkä parempi sana).

Ei siinä kuristaa tarvi tai muutenkaan olla liian kova,mutta juuri se että mies on MIES ja VAATII.. Tiedän kyl oman miehen eleistä ym et nyt tulee ja lujaa;jos mä sanon tyyliin et pane mua tai nussi mua niin tietää et oon itsekin sillä tuulella..

Ja jos joku tulee jauhamaan sontaa siitä että se on verrattavissa raiskaukseen tms. niin haistakoon pitkät,ne on ihan tasan kaks eri juttua.

Vierailija
10/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei väkivaltaisesti vaan aivan jumalattoman himon vallassa tulis ja suutelis joka paikkaan ja repis vaatteet ja OTTAIS mut. Aaaah!

Vierailija
11/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan leikkinä..huomhuom

me on tehty joskus dominointileikkejä siten että vuorotellen komennellaan..miehellä on roolina yleensä että " väkisin" saa mut laukeamaan ja " hyväksikäyttää" ja minä olen siten toisella kerralla nautiskeleva domina. uijui oikein kivaa!

tosin meidän leikit on niin iisejä ettei ole turvasanoja mietitty. jos menisimme rajumpaan suuntaan niin merkkinä olisi varmaan joku magneetti jääkaapin ovessa ja turvasanana joku " keltainen" tms..joo pitääkin miettiä!!

Vierailija
12/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tulis mittää..

Vierailija
13/26 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiset on fantasiat.. :(

Vierailija
14/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi haaveilla sellaisesta, minkä joku toinen haluaisi jo viimeinkin pystyä unohtamaan.

Vierailija
15/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein homma etenee niin, että joko minä alan vaivihkaa vastustella tai sitten mies alkaa pitää minua kiinni niin, etten pääse liikkumaan. Kyllä siinä helposti näkee, innostaako touhu molempia vai ei.

Vierailija
16/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pirun teennäiseltä.

Vierailija:

Usein homma etenee niin, että joko minä alan vaivihkaa vastustella tai sitten mies alkaa pitää minua kiinni niin, etten pääse liikkumaan. Kyllä siinä helposti näkee, innostaako touhu molempia vai ei.

Vierailija
17/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sellainen vanilja tajua joka ei sitä tunnetta osaa tuntea ;-)

Itse olen harrastanut molempia puolia, miehenä, ja turvasana on tosiaankin kaiken a ja o.

Vaikeinta on lyöminen, siihen en kykene oikein vaikka sitä pyytäisikin - mutta kerran olen sitäkin kokeillut. Turvasanalle ei ole koskaan vielä tullut tarvetta, mutta aina olen sen varmistanut ennen " toimintaa" .

Vierailija
18/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..miksi todellakin vastustella, jos tuntuu hyvältä? Miksi sitä ei voisi sanoa ääneen? Onko kyse jostakin valtataistelusta? Eli se nauttii enemmän joka saa heiluttaa tahtipuiikoa? Kysymyksiä vailla vastauksia........

Vierailija
19/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastusteluhan on sellaista kissa-hiirileikkiä - " luuletko muka että mut saat" - ja toinen innostuu vain enemmän. :)

17

Vierailija
20/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tehnyt sillein että ottanut vain mahallaan nukkuvaa naista lantiosta kiinni, nostanut kontilleen ja painanut menemään. Joskus onnistuu, joskus ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä