koululaiselle sadetta kestävä ulkoulupuku?
Kirjoitin viestin jo kerran, mutta sitten se katos, enkä päässyt hetkeen edes palstalle, mutta uusi yritys.
Ekaluokkalaisella on tällä hetkellä Rukan haalari, muuten ok, mutta olen joutunut paikkaamaan polvia koko ajan.
Eli tarviis olla kestävä, kohtuuhintainen ja 2-osainen puku. Mitä suosittelette. Vai tarviiko hankkia pojalle polvisuojat housujen päälle;)
Sadetakki ei suojaa housuja, jos sataa kovaa ja yleensä sadetakki jää muutenkin reppuun.
Kommentit (6)
Oli se ennen helppoa, kun ostin puvun kaupasta ja poika laittoi sen päälleen. Nyt tarvii ottaa poika mukaan, jotta tulee oikea koko ja toisaalta, jotta kelpaa päälle. Poika on tosi tarkka, ettei ol etyttöjen vaate. Yhdetkin verkkarit näytti ihan poiken verkkareilta, mutta jossain lapussa oli kukan kuva ja tyttöjenhän niiden sitten täytyi olla:(
Erätukun sivuilla on lasten ait tex puvuista (Vedenpitävä ja hengittävä AIR-TEX ¿kalvo, teipatut saumat, Joka sään ulkoilupuku ympärivuotiseen käyttöön). Onko kellään kokemusta.
Itse olen löytänyt Lennen valikoimasta kivoja takkeja (ns. street-takki) ja housuiksi olen osanut reimatecin mustat housut.
Ostin molemmille pojillemme ja hyvin toimii! Suosittelen!
reimatec ok, mutta kestääkö polvet. maksaa sen verran, että kupla nousee otsaan, jos on taas ekan kerran jälkeen vaan reikä polven kohdalla:(
TUo ice peak kuulostaa hyvältä, jos vaan vettä kestää. Hinta oli kohdallaan. Mutta hengittääkö myös. Sadetakissakin kun on sekn ongelma, että meidän vauhtiveikko hikoaa ja sitten on kuitenkin vaattee märkänä sadetakist ahuolimatta.
Vierailija:
Prismassa myydään Ice Peakin raintec-asua 29,90e!
Ostin molemmille pojillemme ja hyvin toimii! Suosittelen!
Tämä oli yksi asia mitä siis oli tarkoitus kysyä.
Puvun pitäis pitää ainakin kohtalaisen hyvin sadetta, mutta myös hengittää. ja se housujen kestävyyskin olis tärkeä asia.
Siis sadetakki, vaikka mukana oliskin, jää reppuun ja on tietysti myös painona repussa, jos ei sada. Sadetakki ei myöskään hengitä, eikä suojaa housuja.
Mutta ainakn joissakin ice peakin puvuissa luvataan hengittävyyttä ja vedenkestoa ja ainakin osa puvuista jopa maksaa melkoisesti. Mutta voiko tuohon hintaa luottaa.
Vierailija:
Reimatecin asut hengittää, mutta ne halvat merkit ei. Se on se ero, josta joutuu maksamaan!
jotka pitävät vettä kuten sadetakit.