Hyvät tossut päiväkotiin?
Minkälaiset tossut ovat hyvät 1v8kk ikäiselle päiväkotiin?
Olisivatko nämä? Vai hiostavatko kun ovat nahkaa? Suosittele hyviä tossuja!
http://www.lakritz.fi/epages/Lakritz.axl/?ObjectPath=/Shops/Lakritz/Pro…
Kommentit (7)
Fuzzies on uusi tulokas Tanskasta!
"Nämä tossut ovat ihastuttavat!Tossuissa on ainutlaatuinen malli ja tarranauhakiinnitys, jolla saat tossut sopimaan täydellisesti lapsen jalkaan.Nämä tossut eivät tipahda kovassakaan vauhdissa.
"Tossut ovat hengittävää pehmeää nahkaa.Tossuissa on kumipohja, joten niillä on helppo tepastella liukastumatta."
riippuu lasen iästä. Ihan pienelle tukevat nahkaiset ensiaskelsandaalit. isommalle kankaiset jumppatossut tai nahkaiset (esim. robeez) tossukat. Pohja ei saa olla liukas, ja pitää pysyä jalassa. On hyvä, että isompi lapsi osaa itse pukea tossut. Tekokuituiset hiostavat, esim. halvat tintti-tossujen kopiot.
Meillä poika 4v siirtyi juuri jumppatossuista crocseihin.
riippuu lasen iästä. Ihan pienelle tukevat nahkaiset ensiaskelsandaalit. isommalle kankaiset jumppatossut tai nahkaiset (esim. robeez) tossukat. Pohja ei saa olla liukas, ja pitää pysyä jalassa. On hyvä, että isompi lapsi osaa itse pukea tossut. Tekokuituiset hiostavat, esim. halvat tintti-tossujen kopiot.
Meillä poika 4v siirtyi juuri jumppatossuista crocseihin.
taidan olla huono äiti.
Lapseni myös kulkevat kesällä paljain jaloin pihalla ja lyhyen matkan lähikauppaankin... Eikä ensimmäistäkään lasinsirua ole tullut vastaan.
Juu, todella surkea äiti. Ostakaa nyt muut ihmeessä niitä adidas tossuja kun minä en ymmärrä.
Minä en ole lapsille ostanut, tarvitaanko sellaisia, mihin??
Ei ole käynyt edes mielessä, eikä kukaan ole kommentoinut hoidossa ettei ole tossuja, lapset ovat siis ryhmiksessä.
Sukkien likaantumisen vuoksiko te käytätte tossuja vai miksi??
ja nahkaisten tossujen ei pitäisi hiostaa. Meillä ollut lapsilla nahkaisia tossuja (esim. Robeez) ja tarhassa sanoivat, että ovat parhaimmat. Tintti -tossuissa lasten jalat kuulemma hikoavat kamalasti. Isojen puolella on nyt villityksenä Crocsit. Enpä ole sen tarkemmin ajatellut syytä tossupakkoon. Estää tietysti ainakin pienemmillä liukastelun ja talvella lattiat ovat ainakin kylmät, jos on pelkät sukat jalassa.
adidas lenkkitossut...