Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielipiteitä kiitos...avoliittoasiaa...

Vierailija
09.04.2008 |

lueskelin tuota ketjua jossa oli puolison haluttomuudesta jne puhetta ja siellä oli myös anteron hauska pätkä mitä tapahtuu kun yhteen muutetaan...

itse olen nainen kohta kolmisenkymmentä, avoliitossa.

Rakastan miestäni yli kaiken. mieheni kanssa tehdään mielialan mukaan kotitöitä, kumpikin jonkin verran kaikkea, kirjaa meillä ei pidetä. raha-asiat hoituu automaattisesti, ikinä ei ole riitaa ollu rahankäytöstä, pennejä ei olla laskettu. omat tilit, yhteiset menot suurinpiirtein puoliks. mies osaa pyytämättä tyhjentää tiskikoneen, käydä kaupassa jne. itse taas osallistun mm kodin remppahommiin kykyjeni mukaan, samoin uskallan katkaista kynteni renkaita vaihtaessa tai paskata käteni autoa ropaillessa.

kämppä saa olla välillä sikin sokin, himassa käydään välillä vaa nukkumassa ja pyykit pesemässä. molemmat tykätää olla yhessä, katotaa lehvoja tms mitä millonkii ja radiossa soi nyyhkypiisien sijaan kunnon rockabilly...kynttilöitä joskus, hyvä lisä intiimiin tunnelmaan;) listaviinien sijaan meillä otetaan kaljaa ja syödään mielummin pikasafkaa kuin noudatetaan jotai atkinsin diettejä. tunteitten näyttö on meillä sallittua, niitten paskamaistenkin, mutta meillä ei huudeta/ kiukutella turhasta.

rakastan ja arvostan miestäni aivan mielettömästi ja tiedän tunteen olevan molemminpuolinen. otan mieheltäni suihin (loppuunasti) pari kertaa vähintään kk:ssa ja seksiä meillä on oikeestaa joka toinen päivä tavalla tai toisella, vaihtelevaa, mutta erittäin tyydyttävää;) kokeiluille ollaan molemmat avoimia....suhde todella toimii ja on molempia tyydyttävä- myös toisen huonot puolet pystytään myöntämään ja avoimella vuorovaikutuksella ja luottamuksella on saatu melkoisesti aikaan;)

ei siis avoliitto mitää karseeta välttämättä ole, riippuu täysin natsaako sen toisen kanssa. ja puhun ihan kokemuksella, edellinen 6,5 vuotta kestäny avoliittoni ja puolisoni oli aivan toiselta planeetalta ja täysin vastakohta nykyiselle...

eläisitkö itse kuvaamassani avoliitossa mielelläsi?

-itse elän joka päivä sitä enemmän vaan arvostaen ja miestäni joka päivä enemmän haluten ja rakastaen ja rakastellen;)-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvostat miehessäsi mielettömästi? Entä mitä miehesi sinussa arvostaa? Mitä on listaviinit? Kaljan ottaminen ja pikasafka ei kuulosta hyvältä ainakaan jatkuvana. Pari kertaa viikossa menettelee. Meillä tehdään mielellään aina viikonloppuisin jotain " kunnon ruokaa" eli enemmän vaivaa vaativaa. Kämppä voi olla välillä sekaisin, mutta lähinnä se ärsyttää. Tuo loppuun asti suihinottaminen kuulostaa kuin tarvisit siitä jonkun erityismaininnan. Miksi toisen huonot puolet pitäisi pystyä myöntämään? Että saisi riidan aikaiseksi?

Mies30v

Vierailija
2/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat omissa kodeissaan eikä täällä kukaan ole maininnut että avoliitto olisi jotain kamalaa.

Mä olen kyllä sitä mieltä kans ettei hyvä yhteiselämä ja toimiva parisuhde tarvitse papin aamenta. Olen ollut pari kertaa pitkässä suhteessa;muita lyhyempiä on sit enemmän muttei ole koskaan ollut " tarve" mennä edes kihloihin;ei edes lapseni isän kanssa(joka nykyään ex).

Eihän avoliittoa tuomitse yleensä muut kuin uskovat. Mut se on ihan eri juttu ja kuuluu eri palstalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko moderaattorit yrittää olla äidillisiä?

Vierailija
4/7 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n kuvaus vastaa melko monen nuoren parin elämänmenoa.

Tasaista tallaamista, jota osaa kunnolla arvostaa kun sen menettää.

Vierailija
5/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liity MITENKÄÄN sitoutumiseen, rakkauteen, seksiin tai uskontohömppään..

yhteistä omaisuutta? naimisiin, HETI!

terv nainen jonka kaverin avomies kuoli onnettomuudessa ja nyt kaveri tappelee kodistaan miehen sukulaisten kanssa...

Vierailija
6/7 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksena se että todella arvostan tässä ja nyt sitä mitä meillä on.

pointtina tasan se että minä hyväksyn mieheni ja mieheni minut tasan sellaisena kuin olemme, hyvine ja huonoine puolineen. Tasainen arki on parasta mitä voi parisuhteessa olla, pienine piristyksineen.

ja mitä mitaliin tulee (josta joku mainitsi) ehei ei suinkaan, vaan kyse on täysin siitä että huomioin mieheni yksilölliset, seksuaalisetkin tarpeet ja saan hyvän olon siitä että miehenikin nauttii. sama pätee myös toistenpäin.

Pointti siis oli se että arkiset asiat tekee parisuhteesta taivaan, kun niitä todella osaa arvostaa tässä ja nyt. tältäkin palstalta aikasta usein kuitenkin lukee kuinka on puolisossa sitä tai tätä valittamista ja pohditaan vieraissa käyntiä tms.

se alottaja

Vierailija
7/7 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yms. on jo ennestään, eli ei se elämä siitä mihinkään muuttunut =)