Tunnetko ketään, kuka HALUAA/HALUSI keisarileikkauksen?
Hätäsektiot ovat asia erikseen, mutta mä en kertakaikkiaan tajua, kuka VOI haluta keisarileikkauksen!! Maha auki ja lapsi ulos, suuret kivut viikkokausiksi ja ikuiset arvet vatsassa... Tunnetteko muka jonkun, joka valitsee tuon mieluummin kuin alatiesynnytyksen?
Kommentit (22)
Vierailija:
Maha auki ja lapsi ulos, suuret kivut viikkokausiksi ja ikuiset arvet vatsassa...
Lääkärikin kyllä sitä suositteli koska lapsi oli perätilassa, mutta jätti lopullisen päätöksen minulle. Tai oikeammin hän kysyi, että Onko sinulla jotain keisarileikkausta vastaan?
Sanoin, että no ei todellakaan ole. Ja sitten lääkäri sanoi, että varataan sitten ensi viikoksi aika sektioon.
En todellakaan halunnut riskeerata vauvan terveyttä. Kokoarvio oli yli 4kg, vielä sivuttain perätilassa, synnytys olisi ollut vaikea ja vielä ensisynnytys.
Siksi valitsin sektion. Ei siis mukavuussektio, mutta ei mikään hätäsektiokaan kyllä ollut. Itse valittu ja lääkärin suosittelema sektio kuitenkin.
Ei minulla kyllä ollut mitään kipuja. Ja kipukynnykseni on todella alhainen. Kotona en tarvinnut ainuttakaan särkylääkettä ottaa.
Ehkä joillekin tulee kipuja, minulle ei tullut mitään.
toine vauva painoi 4560 g ja synnytys oli hurja! sen jälkeen sain pelkosektion 2 kertaa. molemmista paranin huippuhyvin ja nopeasti!