Voiko raskaustesti näyttää negaa vaikka olisikin raskaana?
Testasin apteekin omalla raskaustestillä keskellä päivää kp27, kun normaali kiertoni on 26.
Nyt kp 28 ja rintoja aristaa, edelleen...
Kommentit (10)
Melkein tässä jo onnittelen itseäni, sillä tuntemukset on niin tutut...
Luulin että apteekin testi olisi luotettava.
Mä testasin just aamulla negan Apteekin testillä. Viikko sitten sain haamun rfsu:n testillä (johon kuulemma ei voi ollenkaan luottaa). Luulin kanssa että toi Apteekin testi on kaikista luotettavin. :(
Nyt sitten taas epätietoisuus iskee..
Mulla siis on kuukautiset jo reilusti myöhässä (tai no, mulla on tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto, mutta siihenkin suhteutettuna....) ja raskausoireita on vaikka kuinka..
Mä tein 2 negaa ja plussasin rv 7+0
Itse tein kanssa negan, vaikka menkat myöhässä. No, uskoj sitten testiin ja hakeuduin lääkäriin kovan phoinvoinnin vuoksi muutamia viikkoja myöhemmin ja kappas, verikokeesta tehtiin raskaustesti ja raskaana oltiinkin....
jos tahtoo säästää rahaa ja olla ostamatta uutta testiä, vaikka ohjeissa sanotaan, että näyttää raskauden heti
Tuntuu vain niin oudolta että tuntee olevansa raskaana kahden raskauden kokemuksella, mutta testi näyttää negatiivistä. Kuinka yleistä prosentuaalisesti on, että testi näyttää negaa silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa? Onko kellään antaa virallisempaa linkkiä aiheesta kuin AV? (vaikka me täällä kaiken tiedämmekin ;-))
ap
näyttihän Kauniiden ja Rohkeiden Bridgetilläkin!
En aivan väärin muista niin paketeissa sanotaan " voi näyttää" ....missään ei luvata 100% oikeaa tulosta kun varhain testaa. Odota ap joitain päiviä ja koeta uudestaan.
Mulla kans eka testi nega, 5 pv:n päästä plussa.
Itse tein testin kun menkat oli myöhässä ja näytti negaa, menkat tuli kuitenkin ja olin silti kaksosista ultran mukaan silloin raskaana.