Mulla ei ole töissä mitään järkevää tehtävää, ottaa päähän
ainoa mitä teen päivät pitkät, on surffailu. Ja olen pyytänyt lisää hommia jo yli kymmenen kertaa. Mä en tajua, mitä järkeä tässä on.
Kommentit (3)
En enää muista miksi sitä ilmiötä nimitettiin, mutta turhauttavaa se joka tapauksessa on. Etkä ole ainut, jolla on tuollainen ongelma. On se hullua, että toisilla on aivan liikaa töitä ja toisilla ei mitään..
Onko sinulla sitten virka / työsuhde, jota ei voi irtisanoa ja esimies haluaisi sinusta eroon? Odottaa turhautumistasi ja sitä, että lähtisit oma-aloitteisesti? Vai mikä idea tuossa tyhjästä maksamisessa on?
Aloitin vuoden alusta etäopiskelut, joita teen töistä käsin, illat jää vapaaksi harrastuksille ja miesystävän tapaamiseen.
Hoidan ystäväpiirin yhteiset tapaamiset. Olimme tyttöporukalla matkalla ja tapana on ollut, että matkanjärjestäjän matkan maksavat muut kimpassa. Kaikilla (paitsi mulla) kovat kiireet, kun on pienet lapset kotona. Joten tarjouduin järjestämään matkan, senkin tein työajalla.
Laskujen maksu käy kätevästi töistä. Ja eniten aikaa vievä projekti tällä hetkellä on uuden asunnon etsiminen, suunnittelemme yhteenmuuttoa.
MUTTA, pidä myös huoli siitä, että takanasi on jotain tärkeitä asioita/tehtäviä, joista vain sinä pidät langat käsissäsi. Eli tee kuitenkin itsestäsi korvaamaton, ettet ole ensimmäisen poislähtijä, jos sellaisia aletaan katselemaan.
Vaihda työpaikkaa jos ei oo haasteita...