Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako päivää olet yleensä pois töistä flunssan ja räkätaudin takia?

Vierailija
09.04.2008 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssia (ilman kuumetta kuitenkin) sairastan kuitenkin useampia / vuosi

Vierailija
2/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että saa niistää viiden minuutin välein, päätä särkee ja on lievää lämpöä? Ootko ihan varma että työkaverit arvostaa tuota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan pitäis. Jos kuumetta on paljon niin sit on eri asia tai se,et mulla oli viime talvena kuukauden kestävä räkätauti ja vaan pientä kuumetta et yleiskunto meni siihen pisteeseen et olinkin sit 2 viikkoa saikulla.

Vierailija
4/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat ovat pois töistä turhan takia!

Vierailija
5/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuha ole mikään syy olla pois töistä.

Vierailija
6/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pulaa työntekijöistä ja mä itse halusin.. Tabua vaan ja kuumaa juomista.

Vierailija
7/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata mennä tartuttamaan heikkokuntoisia hoidokkeja joille tauti voi olla pahempi kuin minulle

Vierailija
8/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin että saa niistää viiden minuutin välein, päätä särkee ja on lievää lämpöä? Ootko ihan varma että työkaverit arvostaa tuota?

mulla ainakin flunssat tulee sen verran lievinä ettei tarvi olla pois.

-3

Vierailija
9/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeeton räkätautinen ei todellakaan! Paitsi jos sattuu a) menemään yksityiselle, jossa lääkäri saa rahaa joka kerta kun tyytyväinen potilas tulee uudelleenkin vastaanotolle tai b) osumaan uraansa aloittelevan kandin vastaanotolle.

T. lääkäri

Vierailija
10/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pois päivän. Sitten tulikin viikonloppu. Eli perjantain olin pois.

-3/10

Vierailija
11/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran hirveessä räkätaudissa olevat levittää basillejaan ympäriinsä ihan lääkärin luvalla.

Vierailija
12/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olo on hyvä vaikka nenä vuotaa ja lievää lämpöä. Jos kunnon kuume niin 3pv max tarvii. Tosin joulukuussa olin 1,5vk pois kun olin todella kipeä. Nuhaa ja pientä lämpöä oli ollut muutaman päivän ja olin silti töissä, sitten iski todella korkea kuume, räkätauti ja oli vaikea hengittää. Perussairautena astma. Raskaanakin siihen vielä päälle olin. Tuntui etten ikinä selviä hengissä siitä taudista.

Vierailija
13/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan pysty töihin! Jos lepään/nukun yhden päivän, tauti menee usein sillä ohi. Mikä ihmeen tyyli tämä on, että raahaudutaan kuumeessa töihin!?! Ei mikään ihme että kaikki on koko ajan viikkokausia kestävässä taudissa kun ei tuon vertaa ajatella muita ihmisiä. Näitä riittää, jotka räkii ja aivastaa suoraan päin ja valittaa että kun on niin sitkeä tauti ei parane millään. Päivä pari lepoa auttaa usein voittamaan alkuvaiheessa olevan flunssan.

Vierailija
14/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias kun Nicopetterillä on pikkupikku nekukissa räkää niin sitten pitää voida pitää kotona vaikka maailmantappiin asti. Ei kuitenkaan suostuta ajattelemaan, että mitä siitä voi seurata jos kaikki ihan oikean kunnon räkätaudin kourissa olevat tunkee vaan töihin. Hetkenpäästä siellä on kaikki kipeinä ja seuraukset voi olla tosi kohtalokkaita.

Eli kuka tahansa oli se aikuinen tai lapsi jos on kipeän oloinen pitää olla kotona. Eikä tämä tarkoita sitä, että kotona maataan siihen asti kunnes koko tauti on mennyt pois räkätauti vie kaikkinensa helposti viikonpäivät ellei enemmänkin.

Vierailija
15/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin tungetaan väkisin kunnossa kuin kunnossa vaikkei mitään jaksettaisi tehdä, valitetaan vaan huonoa oloa ja pärskitään päin työkavereita. Nähty on! Ja kun sanoo että mene kotiisi sairastamaan, katsotaan että hirvee lusmu kun tuollaista ehdotat, ja jatketaan olon voivottelua.

Vierailija
16/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kaupassa myyjänä, vaikka vähän sairaana oleva työkaveri jäisikin kotiin, joku asiakas tulee kuitenkin ja tartuttaa suunnilleen kaikki. Erityisesti kassoilla mahataudit ja flunssat pörrää niin, että parhaimmillaan saattaa olla meidän cittarin kassoista 6-7 pois iltavuorosta ja se muuten näkyy.

Vierailija
17/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipelöi viirukset jokaisen asiakkaan ostoksiin, kortteihin ja vaihtorahoihin.

Vierailija
18/18 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla vaan ei kuume nouse ja olo voi olla kurja ja levon tarve on ilmiselvä.