Wohoo! Kohta maksetaan vedestäkin huiipuhintaa!
Kommentit (19)
Sähkö on suomessa euroopan halvinta.
Mun mielestä mä maksan nyt jo vedestä ihan liikaa. Pitääkö tässä lopettaa itsensä peseminen, vessan vetäminen, tiskaaminen ja pyykinpesu? Haistaan kaikki paskalle ja asennetaan kuivakäymälöitä vessoihin. Mennään kehityksessä 100v taaksepäin, kun ei tässä tuhansien järvien maassa ole enää kansalaisilla varaa veteen 😡
Meillä vesiosuuskunnan vesi, maksaa 100€/vuosi. Saa käyttää ihan miten paljon haluaa. En koe kalliina.
Allekirjoittakaa kansalaisaloite tätä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mä maksan nyt jo vedestä ihan liikaa. Pitääkö tässä lopettaa itsensä peseminen, vessan vetäminen, tiskaaminen ja pyykinpesu? Haistaan kaikki paskalle ja asennetaan kuivakäymälöitä vessoihin. Mennään kehityksessä 100v taaksepäin, kun ei tässä tuhansien järvien maassa ole enää kansalaisilla varaa veteen 😡
Sade vettä voi kerätä sankoon ja kaataa pönttöön.
Ihanaa väittelyä kyllä hymyilyttää
Suomessa on kai paljon vesilaitoksia, joiden alueella putket ym. ovat tosi huonossa kunnossa ja raha kunnostamiseen ei ole.
Nyt on sitten parasta itsekunkin alkaa etsiä kaivon paikkaa varvun avulla. Oma vesi, oma lupa.
Pitänee alkaa perustamaan vesiosuuskuntia porakaivovedelle tai oma porakaivo. Sen jälkeen vain jätevedet sinne minne mahtuu. Voihan sen likavesikaivon laittaa muodon vuoksi jos joku sattuu tarkastamaan.
Tästä maasta ei vesi lopu, mutta äärettömän ahneet kapitalistit laittaa sillekin hinnan.
sit alkaa ihmiset haisemaan, ei oo varaa suihkuun,,
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kai paljon vesilaitoksia, joiden alueella putket ym. ovat tosi huonossa kunnossa ja raha kunnostamiseen ei ole.
Nyt on sitten parasta itsekunkin alkaa etsiä kaivon paikkaa varvun avulla. Oma vesi, oma lupa.
Ne korjataan ensin verorahoin, sit ne myydään kapitalisteille. T. Ennustaja ollut aina
Aihe selvästi puhututtaa. Miten te taistelette vastaan?
Viimeinkin joku hoksasi että on liian halpaa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos se yksityinen omistaa sen pohjaveden ja kieltää sun kaivon omistamallaan pohjavesialueella?
Vierailija kirjoitti:
Aihe selvästi puhututtaa. Miten te taistelette vastaan?
Se kai tämän psykopaattihallituksen tarkoitus onkin että uuvuttavat meidät kun pitää loputtomasti taistella meidän päättäjiä vastaan.
25€ maksan kuukaudessa. Halpaa on kuin saippua.
Vierailija kirjoitti:
25€ maksan kuukaudessa. Halpaa on kuin saippua.
Niin vielä.
Ihanan kallista!