Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen

Vierailija
09.04.2008 |

harrastaa piilovittuilua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologinen valehtelija jolla ei mene hyvin.

Vierailija
22/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

harrastaa piilovittuilua?

Eräs sukulaisnainen osaa tämän homman ja suurinosa muista sukulaisista hyväksyy sen. Kukaan ei puutu, koska ko. nainen esittää niin herttaista ja huolehtivaa äitihahmoa ja täydestä menee...tosin muutama muu sukulainen on sanonut että pakko olla tekemisissä kun nainen on sukulainen. Onko pakko?

Pahinta on että ko. nainen manipuloi lapsia esim. omansa eivät tervehdi tavatessamme, kiusaavat muita sukulaislapsia heti kun silmä välttää...ei ole omena kauas pudonnut. Tämä nainen manipuloi sukulaislapsia tyyliin: " olet paras ja läheisin serkkulapsista, tietysti mun omien lasten jälkeen" , kuulin omin korvin em. ja arvaatkaa olinko pöyristynyt aikuisen naisen käyttäytymisestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän sitä vähentää, mutta joskus vain ärsyttää niin jotenkin vain lipsahtaa.

Joku saattaa suuttua, mutta pyydän anteeksi, en todellakaan tarkoita olla niin ilkeä kuin miltä joskus kuulostan.

Olen muutenkin suorasukainen ihminen ja siitä ei moni tykkää.

Mitä älykkyyteen tulee, niin koen kyllä olevani melko älykäs. Olen pärjännyt koulussa ja työelämässä hyvin, tiedän paljon asioita ja tiedostan myös sen, että käyttäydyn joskus typerästi ja yritän korjata tekemäni virheet. Pyydän anteeksi jos huomaan käyttäytyneeni huonosti ja yritän parantaa tapana. Paljon on menty jo eteenpäin, mutta vielä pitää harjoitella.

Vierailija
24/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilija on jotenkin onneton. Ja monesti huomaa tällaisten ihmisten kohdalla sellaisen tyhmän ylimielisyyden, että aliarvioi kohteen älykkyyttä, eli harvoinpa ne vittuilut jää ymmärtämättä, niihin vain ei viitsi vaivautua vastaamaan. Ja ulkopuolisetkin kyllä yleensä ymmärtää yskän. Siis että vittuilija on onneton pienimieli.

Vierailija
25/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenperintönä opittu ikävä tapa, jota jotkut ystäväni ovat ruokkineet harrastamalla samaa. Joskus kun tunnen itseni epävarmaksi saataan olla ironinen tai sarkastinen, inhottava tapa, jolla en haluaisi loukata ketään. Tunnistan itsessäni sellaisen epävarman ihmisen, jolle on lapsena viljelty tätä samaa ironiaa (lapsihan on aseeton sellaisen edessä). Omien lasten kohdalla, luojan kiitos, olen onnistunut välttämään ko. käyttäytymismallia.

Vierailija
26/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän vittuilun aina ääneen vittuilijan eduksi, ja tarjoan hänelle poispääsyä itse aiheuttamastaan epäedullisesta sosiaalisesta tilanteesta tai sitten kerron, etten ymmärrä, mihin hän viittää. Eikä hän osaa yleensä itsekään sanoa, eli se siitä älystä. Ei ole kovin älykästä letkautella itsekään tietämättä mistä puhuu.

Voi voi. Säälittävää touhua koko vittuilu. Saman asian ajaa, kun antaa asian olla tai piirtää kotona rumia kuvia.

Vierailija
27/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... eihän sellaista ole kukaan sanonut. Vaan kysyttiin, että millaiset ihmiset sitä harrastaa. Yleensä nää ihmiset on suht älykkäitä, mutteivät erityisen viisaita... Ei se pv ole mikään älykkyyden ilmenemismuoto, mutta osatakseen p-vittuilla, pitää olla suht älykäs. Vähemmän älykkäät vittuilee suoraan, en tiedä sitten onko se sitten jotenkin oikeutetumpaa ja luvallisempaa. Väittäisin, että suoraan saati piilovittuilijat eivät ole järin viisaita.

Vierailija
28/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sarkasmin tai ironian välillä.

Kaksi viimeistä ei välttämättä kohdistu toiseen ihmiseen. On parhaimmillaan mielestäni oikein antoisaa. Toki jos on liian ironinen tai sarkastinen suunnilleen aina, tulee kuva jotenkin onnettomasta ihmisestä. Mutta sopivina annoksina älykkäiden keskustelukumppaneiden kanssa melkeinpä parasta huumoria! Vaatii tietty älykkyyttä.

Vierailija
29/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee toisen olevan niin tyhmä ettei tajua sitä piilovittuilua. Mikä arvio menee usein pieleen.

Vierailija
30/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestään vittuile " vaan sanon asiat niinkuin ne (minun tyhmässä päässäni) ovat" , ovat kaikkein typerimpiä. Tarkoitan niitä tilanteita, joita olen ollut todistamassa. Ihan normaalipainoiselle sanottu: " Voi kamala, oletpa lihonut, ootko ajatellut laihduttaa?" , toiselle ystävälle: " älä nyt loukkaannu, kun olen näin suorapuheinen, mutta noi housut ei tosiaan sovi sulle, kun sulla on noin leveä perse" .

Vierailija:

.... eihän sellaista ole kukaan sanonut. Vaan kysyttiin, että millaiset ihmiset sitä harrastaa. Yleensä nää ihmiset on suht älykkäitä, mutteivät erityisen viisaita... Ei se pv ole mikään älykkyyden ilmenemismuoto, mutta osatakseen p-vittuilla, pitää olla suht älykäs. Vähemmän älykkäät vittuilee suoraan, en tiedä sitten onko se sitten jotenkin oikeutetumpaa ja luvallisempaa. Väittäisin, että suoraan saati piilovittuilijat eivät ole järin viisaita.

Vierailija
31/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa. Kun kaikki ymmärtää pointin, vittuilija itse ylimielisenä kuvittelee " piilo" ...tuilevansa. Se mitään älyä sen kummemmin vaadi.

Vierailija
32/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ymmärrän vittuilun aina ääneen vittuilijan eduksi, ja tarjoan hänelle poispääsyä itse aiheuttamastaan epäedullisesta sosiaalisesta tilanteesta tai sitten kerron, etten ymmärrä, mihin hän viittää. Eikä hän osaa yleensä itsekään sanoa, eli se siitä älystä. Ei ole kovin älykästä letkautella itsekään tietämättä mistä puhuu.

Voi voi. Säälittävää touhua koko vittuilu. Saman asian ajaa, kun antaa asian olla tai piirtää kotona rumia kuvia.

Paitsi että minä kyllä vittuilen ihan aiheesta ja se on sen takia piilovittuilua, että sitä pitää vastaanottajan miettiä, ennenkuin tajuaa asian laidan.

jos vittuiluni on ollut tavallaan aiheetonta niin pyydän kyllä anteeksi ja tiedän sen olevan huono tapa. Se mielestäni kyllä kertoo älykkyydestä. Toiset voivat vittuilla suoraan päin naamaa ilman mitään selittelyjä tai anteeksipyytämisiä.

Esimerkkinä : ystäväni ei käytä turvavyötä muualla kuin omassa autossaan. ei käytä siis muiden autossa eikä taksissa, vaikka tietää riskit. Kun tästä aiheesta tuli puhetta, sanoin, että sinä se et taida kovin hyvä kuski olla kun pitää omassa autossa turvavyötä pitää.

Hän sitä ihmetteli, mutta sitten myöhemmin tuli viesti, että tajusi vasta nyt mitä tarkoitin ja että olen oikeassa, vaikka se tulikin vähän vittuiluna hänelle tietoon...

Mun mielestä tuo on sellaista piilovittuilua. Ja tuo oli kyllä ihan aiheesta, tosin myöhemmin pyysin anteeksi kommenteja hänen ajotaidoistaan, halusin vain hänen ymmärtävän, että onnettomuus voi sattua jonkun muunkin kyydissä.

Vierailija
33/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ymmärrän vittuilun aina ääneen vittuilijan eduksi, ja tarjoan hänelle poispääsyä itse aiheuttamastaan epäedullisesta sosiaalisesta tilanteesta tai sitten kerron, etten ymmärrä, mihin hän viittää.

Samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi